Related topics
- View the latest post: B-Front - Illusion (Nightcraft Remix) (ROUGH243)
- View the latest post: B-Front Tribute Mix - The Elektrifying Sounds of B-Front (Full 8 Hours)
- View the latest post: B-Front @ X-Qlusive B-Front
- View the latest post: B-Front & Ran-D @ X-Qlusive B-Front
- View the latest post: B-Front, High Voltage & Nosferatu @ X-Qlusive B-Front
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Ja vette plaat dit! Climax nog wat vaker luisteren om echt helemaal verliefd erop te worden denk ik.
Bi-zar.
Hoe die climax er ook ineens inkomt. 
Wow die heeft ie echt netjes nagemaakt zeg
Plaat staat op de het album van Hard Bass dus goed te beluisteren binnenkort
Plaat staat op de het album van Hard Bass dus goed te beluisteren binnenkort
Klinkt wel vet maar moet hem nog ff gaan voelen. Zal het live wel weer goed doen. Lijkt veel op Beyond Reality zo die melodie
De mid is heel vet maar de rest pakt me nog niet helemaal. Wordt wat vaker luisteren denk ik.
Moet m ook nog voelen. Klinkt niet verkeerd deze plaat, alleen moet wel zeggen dat ik B-Front wel echt minder vind geworden sinds 2017 (alleen Beat The Darkness was mij bijgebleven
) Vroeger pakte zijn platen mij altijd gelijk, maar tegenwoordig merk ik dat ik er maar moeite mee heb. Deze plaat mist ook weer wat drive helaas..
-
THardtraxx Addict
- 1542 posts member since 2016
- last seen Oct 2023
Last edited by TheUnnamed on 23 Jan 2018 11:04, edited 1 time in total.
Ik vind hem toch gewoon weer vet. Niet het beste wat B-Front heeft uitgebracht maar beter dan 90% van de hardstyle die tegenwoordig uitkomt.
Poaaah, wat is dit goed. Alles wat deze man aanraakt is ook goud lijkt het wel.
De melodie in dit nummer vind ik wel zo goed en fijn. Denk dat je hierbij echt een geweldige sfeer kan creëren.
De melodie in dit nummer vind ik wel zo goed en fijn. Denk dat je hierbij echt een geweldige sfeer kan creëren.
SkiggyRapz18 wrote:Wat een plaat zeg![]()
alles klopt hier gewoon aan
Dikke midintro, kippenvel melodie, stevige kicks, vette kickrolls
vind hier echt niks aan, al de zoveelste track die voor mij weer hetzelfde klinkt als de voorgaande
Volledig mee eens, maar ik luister dan ook totaal niet objectief. Deze man is voor mij gewoon een genie, zoveel tracks die de perfectie aantikken.corneelwr wrote:SkiggyRapz18 wrote:Wat een plaat zeg![]()
alles klopt hier gewoon aan
Dikke midintro, kippenvel melodie, stevige kicks, vette kickrolls
Die mid is vet, maar als ik de climax live zou horen, zou ik waarschijnlijk bier gaan halen. Ik vind dat zijn climaxen het laatste jaar zo weinig power hebben en ronduit saai zijn.
Dit heb ik ook een beetje het laatste jaar.Jonas wrote:Die mid is vet, maar als ik de climax live zou horen, zou ik waarschijnlijk bier gaan halen. Ik vind dat zijn climaxen het laatste jaar zo weinig power hebben en ronduit saai zijn.
Ik geef je wel gelijk in dat het misschien wat op elkaar lijkt, maar ik vind het doordat het net weer iets anders is juist het geniale van hem. Zijn muziek blijft mij echt raken en vind de nummers daardoor ook echt geweldig.Jonas wrote:Die mid is vet, maar als ik de climax live zou horen, zou ik waarschijnlijk bier gaan halen. Ik vind dat zijn climaxen het laatste jaar zo weinig power hebben en ronduit saai zijn.
Hulde voor B-Front, enorm gave sound altijd. Dit klinkt heerlijk!