Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2021 13:33 
 
Hardtraxx Veteran

B-Front - Illusion (Nightcraft Remix) (ROUGH243)

Label: Roughstate
WEB release: 24/10/2022

Tracks:
B-Front - Illusion (Nightcraft Remix)

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2021 16:12 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

klinkt als Nightcraft dit.

zeer geslaagde remix imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2021 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind dit soort remixes altijd niet zo gek veel toevoegen, track is prima, maar vind het nou niet zo'n bijzondere twist o.i.d, mist wel iets van een elementje om het wat opvallender te maken.

Het lijkt gewoon een soort Illusion versie 1.5, wat nog altijd super lekker is natuurlijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2021 19:25 
 
Hardtraxxer

dinsdagdipsaus schreef:
klinkt als Nightcraft dit.

Ik dacht precies hetzelfde, zijn dezelfde kicks als in paradise en come alive volgens mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2021 09:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Vind dit soort remixes altijd niet zo gek veel toevoegen, track is prima, maar vind het nou niet zo'n bijzondere twist o.i.d, mist wel iets van een elementje om het wat opvallender te maken.

Het lijkt gewoon een soort Illusion versie 1.5, wat nog altijd super lekker is natuurlijk :)


Hier wel mee eens, vind dat de laatste tijd wel vaker dat iets al snel een remix genoemd wordt terwijl er dan wat mij betreft te veel van het origineel in tact is gelaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2021 11:17 
 
Hardtraxx Addict

Lijkt mij meer een edit van B-Front zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2021 00:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Rickzel schreef:
Vind dit soort remixes altijd niet zo gek veel toevoegen, track is prima, maar vind het nou niet zo'n bijzondere twist o.i.d, mist wel iets van een elementje om het wat opvallender te maken.

Het lijkt gewoon een soort Illusion versie 1.5, wat nog altijd super lekker is natuurlijk :)


Hier wel mee eens, vind dat de laatste tijd wel vaker dat iets al snel een remix genoemd wordt terwijl er dan wat mij betreft te veel van het origineel in tact is gelaten.


Er zitten andere variates in de melodie, de tweede climax is het ritme van de melodie aangepast, de sound design is enorm anders, het arrangement is aangepast, er zit een arp in die er niet eerder was en zo nog wel want andere dingen. Snap niet hoe dit niet een remix is want hij is heel anders wat mij betreft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2021 09:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remix is van Nightcraft. Track komt namelijk voor in zijn Scantraxx set en staat ook in de tracklist dat het zijn remix is
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2021 11:18 
 
Artiest

PEPii schreef:
Remix is van Nightcraft. Track komt namelijk voor in zijn Scantraxx set en staat ook in de tracklist dat het zijn remix is


Dit is inderdaad mijn remix. In mijn Scantraxx set is de volledige versie te horen :)

Releasedatum TBA
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2021 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Vind dit soort remixes altijd niet zo gek veel toevoegen, track is prima, maar vind het nou niet zo'n bijzondere twist o.i.d, mist wel iets van een elementje om het wat opvallender te maken.

Het lijkt gewoon een soort Illusion versie 1.5, wat nog altijd super lekker is natuurlijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2021 19:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Laatste climax is zeker ook gaaf!



36:25
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2022 21:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nightcraft schreef:
PEPii schreef:
Remix is van Nightcraft. Track komt namelijk voor in zijn Scantraxx set en staat ook in de tracklist dat het zijn remix is


Dit is inderdaad mijn remix. In mijn Scantraxx set is de volledige versie te horen :)

Releasedatum TBA


Gebeurt hier nog iets mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2022 19:58 
 
Artiest

YWalen schreef:
Nightcraft schreef:
PEPii schreef:
Remix is van Nightcraft. Track komt namelijk voor in zijn Scantraxx set en staat ook in de tracklist dat het zijn remix is


Dit is inderdaad mijn remix. In mijn Scantraxx set is de volledige versie te horen :)

Releasedatum TBA


Gebeurt hier nog iets mee?


Binnenkort meer hierover, nog eventjes geduld dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2022 15:51 
 
Hardtraxx Crew

Verplaatst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2022 16:12 
 
Hardtraxxer

Echt een vette remix :thumbsup: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2022 16:08 
 
Hardtraxx Crew

thomvandijk15 schreef:
Echt een vette remix :thumbsup: :bomb:

Eens :D
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle