Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2019 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front - Feel Inside (ROUGH210)

Label: Roughstate
WEB release: 04/03/2022

Tracks:
B-Front - Feel Inside

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2019 07:31 
 
Hardtraxx Veteran

Miss K8 vocals + Sound rush piano > Qlimax anthem confirmed
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2019 07:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk begin maar tja dit is nog niet echt 'n plaat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2019 07:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Miss K8 vocals + Sound rush piano > Qlimax anthem confirmed


:thumbsup: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2019 11:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Van welke stream is dit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2019 15:50 
 
Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:
Leuk begin maar tja dit is nog niet echt 'n plaat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2020 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://streamable.com/hl0k3
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2020 18:26 
 
Hardtraxx Veteran

:loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2020 20:33 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Klinkt al super dit ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2020 01:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
:loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2020 13:39 
 
Hardtraxxer

wootum schreef:
Klinkt al super dit ^^

Ja zeer benieuwd naar HQ!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2021 22:35 
 
Hardtraxx Veteran

https://streamable.com/abmpt3
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2021 02:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben benieuwd wat hier uit gaat komen, maar als alleen de naam B-Front er al staat, dan weet ik gewoon dat het kwaliteit is en het een goeie plaat is. Dat kan niet anders, maar wij gaan het zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2021 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Ik ben benieuwd wat hier uit gaat komen, maar als alleen de naam B-Front er al staat, dan weet ik gewoon dat het kwaliteit is en het een goeie plaat is. Dat kan niet anders, maar wij gaan het zien.

Hardtraxx op z'n best!! :lol: :lol: Nu doe je het erom, hoop ik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2021 14:47 
 
Hardtraxx Veteran

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2021 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Ik ben benieuwd wat hier uit gaat komen, maar als alleen de naam B-Front er al staat, dan weet ik gewoon dat het kwaliteit is en het een goeie plaat is. Dat kan niet anders, maar wij gaan het zien.

Hardtraxx op z'n best!! :lol: :lol: Nu doe je het erom, hoop ik?


Nee, want ik ken oprecht geen slechte plaat van B-Front. Vandaar dat ik er heel veel vertrouwen in hebt dat dit weer een goeie plaat van B-Front gaat worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2021 23:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Naja je kan hier wel uit opmaken dat we weer een melodie voorgeschoteld krijgen waar je u tegen zegt :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2021 22:11 
 

"melodie"

ja 3 noten op een piano rossen en een synthje erover en tadaah. niet dat dat niet goed kan klinken maar man wat is het vaak simpel bij bfront en dat vin dik wel jammer. graag wat meer variatie ipv alweer de 600e variant van hetzelfde idee uitbrengen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2021 01:44 
 
Artiest

jeffrey2107 schreef:
"melodie"

ja 3 noten op een piano rossen en een synthje erover en tadaah. niet dat dat niet goed kan klinken maar man wat is het vaak simpel bij bfront en dat vin dik wel jammer. graag wat meer variatie ipv alweer de 600e variant van hetzelfde idee uitbrengen


Dan mag ik iig trots op mezelf zijn! Met 3 noten en een synthje al 600 variaties te hebben gevonden!!
Dat is ook een kunst :thumbsup:
Vind het eerlijk gezegd een beetje kort door de bocht getypt van je! Bedoel prima als mensen kritiek hebben. Alleen ik heb gewoon een bepaalde stijl. Dat je dat simpel vind is ook prima. Maar wat verwacht je dat ik mijn smaak en stijl elke plaat omgooi? Ik vind deze plaat in dit topic echt wel anders qua vibe. Qua stijl is het gewoon wat ik cool vind ;)

Maar even on-topic!
Thanks allemaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2021 02:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
"melodie"
man wat is het vaak simpel bij bfront


Beschouw mezelf absoluut geen blinde fan van B-Front, maar dit is gewoon objectief pure onzin :lol:

Klassiek gevalletje "Ik vind het niks, dus ik moet de rest overtuigen dat het niks is".

Het is gewoon B-Front zijn stijl, tig artiesten binnen en buiten hardstyle produceren in een stijl. Het is zo doorzichtig dat men specifieke artiesten afrekenen op eentonigheid en simpel en de andere er voor ophemelen omdat die artiest zijn stijl ze meer ligt.

Dat je zijn stijl (en dus ook veel platen zodoende) niks vindt kan prima, maar wat je verder uitkraamt is onzin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2021 10:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gewoon weer gruwelijk vet dit :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2021 12:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben enorme b-front fan maar snap denk ik wel wat er met "simpel" bedoeld wordt.

Misschien is simpel niet het beste woord maar de melodieen zijn vaak (met redelijk wat uitzondering alsnog) ritmische heel erg op elke beat (believe, inner creativity, nieuwe met pleuni) of op elke triplet (EVP) of 1/16 (World outside) of je hebt natuurlijk van die lange halen. Het is vaak niet zoals zn collab met UDEX waar de melodie ritmische wat meer "variatie" heeft.

Ik denk dat de kracht van de melodien van b-front veel meer ligt aan welke noten er gespeeld worden (chord progression) en natuurlijk de geweldige sound design.

Ik speel een beetje piano en als ik een b-front melodie na ga spelen is het vaak "makkelijker" dan andere artiesten. Maar daarbij komt ook dat het vaak veel mooier/gevoeliger is. Ik zou dat zelf zeker niet als simpel beschouwen maar kan wel enigszins begrijpen dat mensen dat zo omschrijven. Al is het wel zonde als je zo denkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2021 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die vocal blijft meteen in mijn hoofd rond zweven :loving:. Melodie lijkt ook dik in orde.
Rowanyt1309 schreef:
Ik ben benieuwd wat hier uit gaat komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2021 01:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze werd net live gedraaid door B-Front tijdens We Own The Night: Roughstate Alliance.
Heerlijke track :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2021 11:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kan je dat ergens terugkijken?
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle