Active topics in Hardstyle

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 4 days ago
Heb hier een beetje hetzelfde gevoel bij als bij het gros van zijn releases van de laatste 2 jaar; prima plaat, maar het mist de wow factor die zijn oudere tracks vaak wel hadden.
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Uberhout wrote:Heb hier een beetje hetzelfde gevoel bij als bij het gros van zijn releases van de laatste 2 jaar; prima plaat, maar het mist de wow factor die zijn oudere tracks vaak wel hadden.
Ja heb hetzelfde, altijd goed, ik blijf het tof vinden, maar die wow van bijv de eerste Adrenalize collab is weer een tijdje terug.

meest recente DP collab komt wel in de buurt trouwens.
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Zoooooooo goed weer dit :loving: (L) Die pingeltjes in de break, die opbouw van de melodie, de subtiele kickrolls, de uithalen in de climax. Echt weer precies wat ik zoek in muziek :love:
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 4 days ago
Rickzel wrote:
Uberhout wrote:Heb hier een beetje hetzelfde gevoel bij als bij het gros van zijn releases van de laatste 2 jaar; prima plaat, maar het mist de wow factor die zijn oudere tracks vaak wel hadden.
Ja heb hetzelfde, altijd goed, ik blijf het tof vinden, maar die wow van bijv de eerste Adrenalize collab is weer een tijdje terug.

meest recente DP collab komt wel in de buurt trouwens.
Ja Away From You is idd ook erg dik! Beste B-Front release van afgelopen jaar imo.
Hardtraxxer
805 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Geinige plaat, maar lang niet zo iconisch of bijzonder als bijvoorbeeld Mysterias (kleine tb naar XQ B-front :loving:)
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 3 hours ago
Gewoon wederom een sterke plaat. De eerste slechte B-Front plaat moet ik nog ontdekken. Bizar eigenlijk! :P
Hardtraxxer
198 posts member since 2014
last seen 12 days ago
Kippenvel
Hardtraxxer
991 posts member since 2010
last seen Jun 2026
TOTY (tot nu toe)
Hardtraxx Veteran
8655 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Kicks in de eerste climax gaan nog wel, die erna zijn ook niet mijn smaak (zoveel ruis?), maar die pingeltjes en die vocalen in die break man.. + die typische B-Front uithalen in de climax. Zit zoveel gevoel in.
R
5 posts member since 2022
last seen Mar 2022
B-Front blijft voor mij de favoriete artiest in de hardstyle scene en dat bewijst hij maar weer met dit nummer. Hij blijft altijd zijn eigen stijl houden, in elke plaat, maar het is toch elke keer net weer iets anders en het weet mij altijd weer te raken. Ook dit nummer is echt gruwelijk. Van het begin tot het einde. De melodie, kicks, vocals. Alles klopt. :loving: