Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2022 00:16 
 
Hardtraxx Veteran

Heb hier een beetje hetzelfde gevoel bij als bij het gros van zijn releases van de laatste 2 jaar; prima plaat, maar het mist de wow factor die zijn oudere tracks vaak wel hadden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2022 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Heb hier een beetje hetzelfde gevoel bij als bij het gros van zijn releases van de laatste 2 jaar; prima plaat, maar het mist de wow factor die zijn oudere tracks vaak wel hadden.


Ja heb hetzelfde, altijd goed, ik blijf het tof vinden, maar die wow van bijv de eerste Adrenalize collab is weer een tijdje terug.

meest recente DP collab komt wel in de buurt trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2022 15:38 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zoooooooo goed weer dit :loving: (L) Die pingeltjes in de break, die opbouw van de melodie, de subtiele kickrolls, de uithalen in de climax. Echt weer precies wat ik zoek in muziek :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2022 17:39 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Uberhout schreef:
Heb hier een beetje hetzelfde gevoel bij als bij het gros van zijn releases van de laatste 2 jaar; prima plaat, maar het mist de wow factor die zijn oudere tracks vaak wel hadden.


Ja heb hetzelfde, altijd goed, ik blijf het tof vinden, maar die wow van bijv de eerste Adrenalize collab is weer een tijdje terug.

meest recente DP collab komt wel in de buurt trouwens.


Ja Away From You is idd ook erg dik! Beste B-Front release van afgelopen jaar imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2022 21:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geinige plaat, maar lang niet zo iconisch of bijzonder als bijvoorbeeld Mysterias (kleine tb naar XQ B-front :loving:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2022 01:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon wederom een sterke plaat. De eerste slechte B-Front plaat moet ik nog ontdekken. Bizar eigenlijk! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2022 14:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kippenvel
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2022 11:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TOTY (tot nu toe)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2022 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kicks in de eerste climax gaan nog wel, die erna zijn ook niet mijn smaak (zoveel ruis?), maar die pingeltjes en die vocalen in die break man.. + die typische B-Front uithalen in de climax. Zit zoveel gevoel in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2022 20:41 
 
Hardtraxx Newbie

B-Front blijft voor mij de favoriete artiest in de hardstyle scene en dat bewijst hij maar weer met dit nummer. Hij blijft altijd zijn eigen stijl houden, in elke plaat, maar het is toch elke keer net weer iets anders en het weet mij altijd weer te raken. Ook dit nummer is echt gruwelijk. Van het begin tot het einde. De melodie, kicks, vocals. Alles klopt. :loving:
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle