Als je Ziggo hebt, kun je via de app WeOwnTheNight van gisteravond terugkijken op kanaal 13. Aflevering begint om 23:45 en B-Front draait m na een half uur, dus 00:15 zeg maar.maikelo wrote:Kan je dat ergens terugkijken?
Related topics
- View the latest post: Bring Me The Horizon - Can You Feel My Heart (Audiofreq's Dead Inside Edit)
- View the latest post: D-Block & S-te-Fan - Feel Inside (SCANEVO062)
- View the latest post: B-Front - Darkness Inside You (ROUGH107)
- View the latest post: B-Front Tribute Mix - The Elektrifying Sounds of B-Front (Full 8 Hours)
- View the latest post: B-Front @ X-Qlusive B-Front
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Of dit hahaPaultheone wrote:View on SoundCloud
Echt waar, wat ontzettend goed weer
Ik ga er niet omheen draaien dat ik een ontiegelijke fanboy ben, maar ik durf met zekerheid te zeggen dat B-Front de laatste +-2 jaar (voor mij) de beste platen uit z'n carrière maakt. Het is gewoon exact wat ik in muziek zoek, die sfeer en emoties 
-
THardtraxx Addict
- 1542 posts member since 2016
- last seen Oct 2023
PFFF
Die sfeer die wordt opgebouwd door de melodie en de vocalen is echt van een ander level hoor, zo goed! Wat mij betreft steekt B-Front echt met kop en schouders boven de rest uit (enkele uitzonderingen daargelaten
). Blijft natuurlijk een een smaakkwestie, maar wat die man de laatste jaren heeft geproduceerd is niet normaal 
Die sfeer die wordt opgebouwd door de melodie en de vocalen is echt van een ander level hoor, zo goed! Wat mij betreft steekt B-Front echt met kop en schouders boven de rest uit (enkele uitzonderingen daargelaten
Last edited by PEPii on 28 Mar 2021 15:58, edited 1 time in total.
Niet normaal goed idd..PEPii wrote:Die sfeer die wordt opgebouwd door de melodie en de vocalen is echt van een ander level hoor, zo goed!
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Man man, dit sfeertje is echt niet normaal. Komt in de buurt van Thank God For Music en dat is voor mij echt bijna onmogelijk. 
Voor het eerst geluisterd net. Ik moest er even inkomen in de eerste climax, maar in de tweede climax was ik verkocht, wat een sfeer zeg
Hoe doet 'ie het toch... Het klinkt ook nooit als een 'kopie' van een vorige plaat, het is elke keer weer uniek.
Snap wat je zegt, toch een apart iets. Alle B-Front platen zijn makkelijk tussen andere platen uit te pikken en altijd in zijn eigen stijl. Toch zijn het gros van zijn platen makkelijk te onderscheiden van elkaar.
Hier helemaal mee eens, alleen pakt deze plaat me dan weer wat minder. Komt misschien nog wel. Maar dat kan een keerwootum wrote:ik durf met zekerheid te zeggen dat B-Front de laatste +-2 jaar (voor mij) de beste platen uit z'n carrière maakt. :
Poh, wat goed weer. Die vocals zijn grandioos. 
Die vocals
dit soort climaxen te vaak gehoord van b-front waardoor het minder interessant is.
Wel leuk maar dat is het ook
Wel leuk maar dat is het ook
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Die plucks in de break hou op teegn mij te beginn'n kerel. Lekker.
B-front is waarschijnlijk gewoon niet zo mijn style...
Die 1e climax klinkt zo zeikerig en saai door die lange noten, kicks en vervelende synth. De 2e climax is al stukken beter.
De mid intro is wel weer leuk en de sfeer door het hele nummer is ook wel genailed. Het is vooral die 1e climax die het verpest voor mij
Die 1e climax klinkt zo zeikerig en saai door die lange noten, kicks en vervelende synth. De 2e climax is al stukken beter.
De mid intro is wel weer leuk en de sfeer door het hele nummer is ook wel genailed. Het is vooral die 1e climax die het verpest voor mij
Last edited by Rubrix on 09 Mar 2022 22:16, edited 1 time in total.
Dit is potentieel TOTY-materiaal voor mij. Heerlijke sfeer neergezet, fijne meeslepende melodie en de climaxen zijn wat mij betreft echt magistraal.
Daarnaast staat het feit dat de plaat meer dan 5 minuten duurt me ook wel aan, helemaal om thuis te luisteren. Daarin kun je toch veel meer neerzetten qua sfeer/verhaal dan in een plaat die net tegen de drie minuten aan hikt of daar nog onder zit.
Daarnaast staat het feit dat de plaat meer dan 5 minuten duurt me ook wel aan, helemaal om thuis te luisteren. Daarin kun je toch veel meer neerzetten qua sfeer/verhaal dan in een plaat die net tegen de drie minuten aan hikt of daar nog onder zit.
Nee deze pakt me nog niet zo. De kicks zijn me te hol en de rest springt er ook niet enorm boven uit. Het is nog steeds wel goed omdat het stijltje van B-Front gewoon vet is, maar dit is wel een van zijn minst interessante platen van de laatste tijd imo.
Hier mee eens. De kicks komen ook niet echt lekker door, al zou het aan mijn speakers kunnen liggen.Broken Balance wrote:Nee deze pakt me nog niet zo. De kicks zijn me te hol en de rest springt er ook niet enorm boven uit. Het is nog steeds wel goed omdat het stijltje van B-Front gewoon vet is, maar dit is wel een van zijn minst interessante platen van de laatste tijd imo.