Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2021 12:47 

Hardtraxxer

maikelo schreef:
Kan je dat ergens terugkijken?

Als je Ziggo hebt, kun je via de app WeOwnTheNight van gisteravond terugkijken op kanaal 13. Aflevering begint om 23:45 en B-Front draait m na een half uur, dus 00:15 zeg maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2021 13:10 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2021 13:13 

Hardtraxxer

Paultheone schreef:

Of dit haha :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2021 13:24 

Hardtraxx Crew

Echt waar, wat ontzettend goed weer (L) Ik ga er niet omheen draaien dat ik een ontiegelijke fanboy ben, maar ik durf met zekerheid te zeggen dat B-Front de laatste +-2 jaar (voor mij) de beste platen uit z'n carrière maakt. Het is gewoon exact wat ik in muziek zoek, die sfeer en emoties :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2021 13:35 

Hardtraxx Addict

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2021 14:31 

Hardtraxx Veteran

Klinkt goed ja! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2021 14:48 

Hardtraxx Addict

PFFF :worship:

Die sfeer die wordt opgebouwd door de melodie en de vocalen is echt van een ander level hoor, zo goed! Wat mij betreft steekt B-Front echt met kop en schouders boven de rest uit (enkele uitzonderingen daargelaten :) ). Blijft natuurlijk een een smaakkwestie, maar wat die man de laatste jaren heeft geproduceerd is niet normaal :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2021 15:23 

Hardtraxx Veteran

PEPii schreef:
Die sfeer die wordt opgebouwd door de melodie en de vocalen is echt van een ander level hoor, zo goed!

Niet normaal goed idd..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2021 19:28 

Hardtraxx Veteran

Man man, dit sfeertje is echt niet normaal. Komt in de buurt van Thank God For Music en dat is voor mij echt bijna onmogelijk. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2021 22:02 

Hardtraxx Beheerder

Voor het eerst geluisterd net. Ik moest er even inkomen in de eerste climax, maar in de tweede climax was ik verkocht, wat een sfeer zeg :love: :drool: Hoe doet 'ie het toch... Het klinkt ook nooit als een 'kopie' van een vorige plaat, het is elke keer weer uniek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2021 23:26 

Kraak... Piep...

Snap wat je zegt, toch een apart iets. Alle B-Front platen zijn makkelijk tussen andere platen uit te pikken en altijd in zijn eigen stijl. Toch zijn het gros van zijn platen makkelijk te onderscheiden van elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 12:02 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
ik durf met zekerheid te zeggen dat B-Front de laatste +-2 jaar (voor mij) de beste platen uit z'n carrière maakt. :

Hier helemaal mee eens, alleen pakt deze plaat me dan weer wat minder. Komt misschien nog wel. Maar dat kan een keer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2021 08:27 

Hardtraxx Addict

Vet weer dit :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2021 19:37 

Hardtraxx Elite

Poh, wat goed weer. Die vocals zijn grandioos. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2021 16:57 

Hardtraxx Veteran

Die vocals :love: dit soort climaxen te vaak gehoord van b-front waardoor het minder interessant is.
Wel leuk maar dat is het ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2021 13:11 

Hardtraxx Veteran

2:06:55
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2022 14:48 

Hardtraxx Crew

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2022 20:17 

Hardtraxx Newbie

Meesterwerk :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2022 09:57 

Hardtraxx Veteran

Die plucks in de break hou op teegn mij te beginn'n kerel. Lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2022 10:42 

Hardtraxxer

B-front is waarschijnlijk gewoon niet zo mijn style...
Die 1e climax klinkt zo zeikerig en saai door die lange noten, kicks en vervelende synth. De 2e climax is al stukken beter.

De mid intro is wel weer leuk en de sfeer door het hele nummer is ook wel genailed. Het is vooral die 1e climax die het verpest voor mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2022 11:05 

Hardtraxx Elite

Dit is potentieel TOTY-materiaal voor mij. Heerlijke sfeer neergezet, fijne meeslepende melodie en de climaxen zijn wat mij betreft echt magistraal.

Daarnaast staat het feit dat de plaat meer dan 5 minuten duurt me ook wel aan, helemaal om thuis te luisteren. Daarin kun je toch veel meer neerzetten qua sfeer/verhaal dan in een plaat die net tegen de drie minuten aan hikt of daar nog onder zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2022 11:14 

Kraak... Piep...

Nee deze pakt me nog niet zo. De kicks zijn me te hol en de rest springt er ook niet enorm boven uit. Het is nog steeds wel goed omdat het stijltje van B-Front gewoon vet is, maar dit is wel een van zijn minst interessante platen van de laatste tijd imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2022 18:52 

Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2022 21:32 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Nee deze pakt me nog niet zo. De kicks zijn me te hol en de rest springt er ook niet enorm boven uit. Het is nog steeds wel goed omdat het stijltje van B-Front gewoon vet is, maar dit is wel een van zijn minst interessante platen van de laatste tijd imo.

Hier mee eens. De kicks komen ook niet echt lekker door, al zou het aan mijn speakers kunnen liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2022 23:10 

Hardtraxxer

Ik vind deze weer echt heel erg vet, typisch B-Front maar toch wel wat vernieuwend. Alles klopt, denk dat de kicks prima zijn, ik vind ze in ieder geval bij de algehele sounds en sfeer passen.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle