Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2010 14:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Het is toch scantraxx die zo nodig deze platen opnieuw uit wil brengen?
Waarom zouden die buiten schot moeten blijven.


wat is het nut ervan om scantraxx op de korrel te nemen op hardtraxx dan ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2010 14:32 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Tja wat is het nut om te zeggen dat je iets wel of niet goed vind. Wat is het nut van uberhaupt je mening geven over iets. Een bericht afgeven misschien? Of scantraxx daar wel of iets mee wil doen is een tweede. Als niemand kritiek geeft zal er in ieder geval nooit iets veranderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2010 14:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Tja wat is het nut om te zeggen dat je iets wel of niet goed vind. Wat is het nut van uberhaupt je mening geven over iets. Een bericht afgeven misschien? Of scantraxx daar wel of iets mee wil doen is een tweede. Als niemand kritiek geeft zal er in ieder geval nooit iets veranderen.


De illusie dat scantraxx iets gaat veranderen is echt een illusie.

Als je de CEO van scantraxx bent. Je bezit hardstyle.com, je mag touren door heel de wereld, je hebt grote namen in de hardstyle
scene onder contract, je trekt volle zalen en hebt boekingen in overvloed...

ga jij dat dan veranderen omdat er een aantal gasten op internet je bedrijf afkraken ???

dacht het niet lol

proberen kan altijd maar goed...

maar je hebt het helemaal goed verwoord het heeft geen nut om je mening te geven of af te zeiken.

Hoogstens of je de muziek goed of slecht vind en waarom, de rest erom heen is off-topic in mijn optiek.
En uiteraard is dat mijn mening en mag iedereen een andere hebben :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2010 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je echt om de muziek geeft en niet om het geld, zou je dat inderdaad wel doen ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2010 14:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JolleNL schreef:
Als je echt om de muziek geeft en niet om het geld, zou je dat inderdaad wel doen ja.


nou als je nog steeds volle zalen trekt denk je toch dat je muziek wel aanslaat toch ??

Dat het niet een volle zaal is met hardtraxxers is wat anders maar volle zaal is een volle zaal en nogmaals
de mensen die hier op internet wat typen zijn niet de enige fans van hardstyle.

De producers van scantraxx maken de muziek niet alleen voor de mensen op hardtraxx, die hebben de oogkleppen
af gedaan en zich gefocussed op een breder publiek..... slim toch
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2010 14:52 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ja heel slim, beetje bij beetje je muziek toegankelijker maken, zodat je doelgroep verschuift maar wel steeds groter wordt. Totdat je bij de doelgroep bent aangekomen die luistert naar wat "in" is. Hypes zijn eindig en dus zullen zij op het gegeven moment ook stoppen met luisteren. En dan wat, je hebt al je trouwe volgers in de steek gelaten, dus daar hoef je niks meer van te verwachten. En tevens sleep je, door de enorme invloed van scantraxx op de scene, de hele scene mee naar die ondergang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2010 14:54 
 
Artiest

Edwinn schreef:
Als het een vinyl is snap ik het nog een beetje, dan heb je de platen niet op verschillende vinyls, maar bij elkaar (als je deze 4 platen nou net leuk vond)..

dat zou wel leuk zijn, mss zelfs kopen :)

ik zie ook 't nut niet in van dit
alles is al digital uitgekomen en sws..
leveren mp3 releases geen hol op dus azen naar geld zal 't wel niet zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2010 14:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ja heel slim, beetje bij beetje je muziek toegankelijker maken, zodat je doelgroep verschuift maar wel steeds groter wordt. Totdat je bij de doelgroep bent aangekomen die luistert naar wat "in" is. Hypes zijn eindig en dus zullen zij op het gegeven moment ook stoppen met luisteren. En dan wat, je hebt al je trouwe volgers in de steek gelaten, dus daar hoef je niks meer van te verwachten. En tevens sleep je, door de enorme invloed van scantraxx op de scene, de hele scene mee naar die ondergang.


Ja en dan staan er weer andere op, dit is toch al sinds begin van de muziek zo. Ik snap dat het "einde der hardstyle" nadert maar dat zal vast wel meevallen

Ik zie meer en meer labels zichzelf zo promoten neem een italian hardstyle, het nieuwe tillt, tillt gold (lees nu-style of whatever ze t noemen)
als die groter worden en zich ook beter in de markt gaan zetten zullen die ook wel alles mee ten onder trekken
over een paar jaar

Het zal me allemaal een rotzorg zijn eerlijk gezegt, de feestjes zijn nog steeds toppie hoor en ik ga al vanaf me 16e,
ben nu 32 dus ach ....
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2010 14:56 
 
Hardtraxx Newbie

xd jah ga lekker tracks uitbrengen als ze al uit zijn....
Lyst schreef:
Ja heel slim, beetje bij beetje je m
uziek toegankelijker maken, zodat je doelgroep verschuift maar wel steeds groter wordt.
Totdat je bij de doelgroep bent aangekomen die luistert naar wat "in" is.
Hypes zijn eindig en dus zullen zij op het gegeven moment ook stoppen met luisteren.
En dan wat, je hebt al je trouwe volgers in de steek gelaten, dus daar hoef je niks meer van te verwachten.
En tevens sleep je, door de enorme invloed van scantraxx op de scene, de hele scene mee naar die
ondergang.


amen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2010 15:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pithune schreef:
Edwinn schreef:
Als het een vinyl is snap ik het nog een beetje, dan heb je de platen niet op verschillende vinyls, maar bij elkaar (als je deze 4 platen nou net leuk vond)..

dat zou wel leuk zijn, mss zelfs kopen :)

ik zie ook 't nut niet in van dit
alles is al digital uitgekomen en sws..
leveren mp3 releases geen hol op dus azen naar geld zal 't wel niet zijn



Dat weet jij denk ik beter als ons. Geen idee waarom ze het doen. Maar er zullen vast mensen zijn die het kopen
dus why not dan he. Wij volgens alle releases op de voet en weten alles bij naam. Ik ken mensen zat
die dat niet doen en misschien zijn dat de mensen die dit dan wel kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2010 15:02 
 
Hardtraxx Veteran

Jay schreef:
Ja en dan staan er weer andere op, dit is toch al sinds begin van de muziek zo. Ik snap dat het "einde der hardstyle" nadert maar dat zal vast wel meevallen

Zal vast wel niet gebeuren hoor! Zoals Ruffian zegt Hardstyle is getting bigger .. En dat klopt ook! Overigens is dit gewoon stom gedaan .. Al deze tracks zijn gewoon uit dus waarom zouden ze dit opnieuw moeten uitbrengen? Heeft totaal geen nut, maar het is waar wat je zegt dat er zat mensen zijn die dit wel kopen omdat ze "nieuw?" zijn in de scene.
Ik Hoop maar niet dat ze iedere keer zo'n sampler uit gaan brengen na hun show .. Dat zou wat zijn ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2010 15:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Jay schreef:
Ja en dan staan er weer andere op, dit is toch al sinds begin van de muziek zo. Ik snap dat het "einde der hardstyle" nadert maar dat zal vast wel meevallen

Zal vast wel niet gebeuren hoor! Zoals Ruffian zegt Hardstyle is getting bigger .. En dat klopt ook! Overigens is dit gewoon stom gedaan .. Al deze tracks zijn gewoon uit dus waarom zouden ze dit opnieuw moeten uitbrengen? Heeft totaal geen nut, maar het is waar wat je zegt dat er zat mensen zijn die dit wel kopen omdat ze "nieuw?" zijn in de scene.
Ik Hoop maar niet dat ze iedere keer zo'n sampler uit gaan brengen na hun show .. Dat zou wat zijn ..



precies bRt , ik vind het ook stom maar de hardstyle scene is zoveel breder dan de hardtraxx community. Dus het is een beetje goedkoop voor de die-hards maar
voor het brede publiek snap ik het wel. Die hebben misschien die radio show geluisterd en dan zien ze radio sampler op hardstyle.com etc etc
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2010 23:14 
 
Donateur

nee ik meen het ik ga niks meer van scantraxx kopen,
dit is gewoon te sneu voor woorden...
als je de vinyl niet wilt koop je de WEB toch?
en als je dan alleen met vinyl draait heb je gewoon pech en zul je of de vinyl wel moeten kopen of gewoon niet het nummer hebben
ik ben het iig zat want dit is te duidelijk geld willen makerij
ik ben hier fel fel op tegen en vandaar dat ik hun geen cent meer geef!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2010 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
nee ik meen het ik ga niks meer van scantraxx kopen,
dit is gewoon te sneu voor woorden...
als je de vinyl niet wilt koop je de WEB toch?
en als je dan alleen met vinyl draait heb je gewoon pech en zul je of de vinyl wel moeten kopen of gewoon niet het nummer hebben
ik ben het iig zat want dit is te duidelijk geld willen makerij
ik ben hier fel fel op tegen en vandaar dat ik hun geen cent meer geef!


wat is je probleem, als het niet mooi is koop je het niet en als het wel mooi is koop je het wel.

zeg dan, voortaan ga ik alles van scantraxx downloaden (zodat ze er geen geld mee kunnen verdienen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 01:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jay schreef:
JolleNL schreef:
Als je echt om de muziek geeft en niet om het geld, zou je dat inderdaad wel doen ja.


nou als je nog steeds volle zalen trekt denk je toch dat je muziek wel aanslaat toch ??

Dat het niet een volle zaal is met hardtraxxers is wat anders maar volle zaal is een volle zaal en nogmaals
de mensen die hier op internet wat typen zijn niet de enige fans van hardstyle.

De producers van scantraxx maken de muziek niet alleen voor de mensen op hardtraxx, die hebben de oogkleppen
af gedaan en zich gefocussed op een breder publiek..... slim toch


Wel mooi dat jij zegt dat mensen die op internet over hardstyle discussies voeren volgens jou geen echte fans zijn van hardstyle, terwijl jezelf ook op internet aan het typen bent. De mensen die hier over de nummers die worden uitgegeven en nog veel meer andere dingen praten zijn juist grote hardstyle fans. Hun verdiepen zich meer in de muziek dan de juiste feestganger. Dank je wel voor je domme uitspraak en hou voortaan je bek anders gewoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 12:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Poepislekker schreef:
Jay schreef:
JolleNL schreef:
Als je echt om de muziek geeft en niet om het geld, zou je dat inderdaad wel doen ja.


nou als je nog steeds volle zalen trekt denk je toch dat je muziek wel aanslaat toch ??

Dat het niet een volle zaal is met hardtraxxers is wat anders maar volle zaal is een volle zaal en nogmaals
de mensen die hier op internet wat typen zijn niet de enige fans van hardstyle.

De producers van scantraxx maken de muziek niet alleen voor de mensen op hardtraxx, die hebben de oogkleppen
af gedaan en zich gefocussed op een breder publiek..... slim toch


Wel mooi dat jij zegt dat mensen die op internet over hardstyle discussies voeren volgens jou geen echte fans zijn van hardstyle, terwijl jezelf ook op internet aan het typen bent. De mensen die hier over de nummers die worden uitgegeven en nog veel meer andere dingen praten zijn juist grote hardstyle fans. Hun verdiepen zich meer in de muziek dan de juiste feestganger. Dank je wel voor je domme uitspraak en hou voortaan je bek anders gewoon.


Bedankt voor jou comment. Typisch voorbeeld van wat ik bedoel lol...

Ps aanbieding bij specsavers , nieuwe bril voor 50 euro !!! heb je nodig want ik heb nergens gezegt dat hardtraxxers geen echte fans zijn alleen dat ze NIET de enigste fans zijn. Dus houd zelf maar je bek en ga weer stront eten
poepislekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 12:46 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Reacties van poepislekker en frankhardenberg kun je beter negeren, is beter voor hen, voor jou en voor iedereen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 12:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Reacties van poepislekker en frankhardenberg kun je beter negeren, is beter voor hen, voor jou en voor iedereen ;)


Mja getuigt van erg veel klasse idd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jay schreef:
Lyst schreef:
Reacties van poepislekker en frankhardenberg kun je beter negeren, is beter voor hen, voor jou en voor iedereen ;)


Mja getuigt van erg veel klasse idd xd

Jou reactie betuigt ook niet van klasse kerel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 17:10 
 
Hardtraxx Elite

veel serieuser kun je niet reageren op poepislekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 17:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
Jay schreef:
Lyst schreef:
Reacties van poepislekker en frankhardenberg kun je beter negeren, is beter voor hen, voor jou en voor iedereen ;)


Mja getuigt van erg veel klasse idd xd

Jou reactie betuigt ook niet van klasse kerel :)


daar vroeg ie om :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 17:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het is maar net of je van Scantraxx accepteert dat ze commercieel zijn.
Als je het slim vindt, draag je de stijl niet echt een warm hart toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 17:46 
 
Hardtraxxer

Wat zijn jullie (bijna) allemaal soms sneue discussies aan het voeren zeg.. :')
Mijn mening: lullig dat ze er A-Lusion bij zetten, wel logisch maar toch..hij wordt toch al ongergewaardeerd ;)
Kortom: 3x niks, dat ben ik dan al wel weer met de meesten hier eens! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 17:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Het is maar net of je van Scantraxx accepteert dat ze commercieel zijn.
Als je het slim vindt, draag je de stijl niet echt een warm hart toe.


Ik accepteer dat ja :) vind de feestjes er niet minder om worden en elk feest barst van de scantraxx artiesten. Die boycott je toch ook niet ??

Ik snap gewoon niet dat mensen zich zo druk om dat scantraxx maken altijd uiteindelijk gaan de voetjes toch van de vloer als hun geluid op een feestje galmt

samen met de andere artiesten dan :)

Vind je scantraxx niks ... prima ... maar waarom dat eeuwige gezever op forums erover..... dat is t enige waar ik me aan stoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 18:25 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Hardstyle is voor sommige mensen meer dan alleen muziek op een feest. En ik heb defqon1 inderdaad geboycot, omdat ik het belachelijk vond dat vrijwel de hele mainstage scantraxx was. Niet dat ik er veel mee bereikt heb, maar uit principe. En ik weet van een groot deel hier dat ze niet los gaan op zulke momenten.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle