sanderovic schreef:
Gast ik zeg wat ik vind van commerciele tracks
Eerst zeg je dat je t niet commercieel vind en nu geef je juist toe dat ze t wel zijn?
Citaat:
En ik vind dat duistere en hardere tracks meer voor de liefhebbers zijn van hardstyle omdat deze veel meer gericht is op de liefhebbers
Waarom vind je dat dan? Ik zie dit meer als komplete onzin om 't hachje van donkere hardstyle te redden.
Harde hardstyle overigens wel, omdat hardstyle in 't verleden ver van melodieus was (heb ik nog mee gemaakt).
Maar 't is maar hoe je 'hard' defineerd, mijn zin hier slaat op harde hardstyle, geen harde nu-style zoals 't meeste 'donkere' spul van tegenwoordig
Citaat:
De laatste jaren is de ontwikkeling van melo tracks enorm gestegen omdat hardstyle de wereld moet veroveren
De hardstyle is idd flink veranderd, naar
ieder's smaak ja. Wereldwijd, ook een feit. Waar ik t niet mee eens ben is dat 'melo' gedeelte. Wat ik heb begrepen is dat in de meeste landen, melodieuze hardstyle 't slechtst scoort. En daarmee ook duistere.
De meeste landen zijn hardhouse achtige hardstyle gewend. knappe kerel die dit soort tegenwoordig op een feest wil zetten (bring innnnn Mark EG & friends)
Citaat:
Gelukkig zijn er jongens als ran-d, B-front, alpha twins etc. die nog lekker harde tracks maken. Maargoed als jij dat ook commercieel vindt prima...
Ik heb dat dus hierboven uitgelegd
Citaat:
Wil er wel bij zeggen dat deze jongens niet op de mainstage gestaan hebben van decibel maar op de blue area waar toch meer liefhebbers komen!
Blue of main, what's the difference, 't feest blijft even groot.