Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2010 14:42 
 
Hardtraxx Addict

Pithune schreef:
sanderovic schreef:
a2 record brengt wel lekkere harde tracks duistere tracks, vind ik niet bepaald commercieel...

Weet je wel wat commercieel inhoudt ? zoek 't anders eens op voor je zo'n reactie neer zet :thumbup:

Gast ik zeg wat ik vind van commerciele tracks... En ik vind dat duistere en hardere tracks meer voor de liefhebbers zijn van hardstyle omdat deze veel meer gericht is op de liefhebbers... De laatste jaren is de ontwikkeling van melo tracks enorm gestegen omdat hardstyle de wereld moet veroveren... Gelukkig zijn er jongens als ran-d, B-front, alpha twins etc. die nog lekker harde tracks maken. Maargoed als jij dat ook commercieel vindt prima... Wil er wel bij zeggen dat deze jongens niet op de mainstage gestaan hebben van decibel maar op de blue area waar toch meer liefhebbers komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2010 14:51 
 
Artiest

sanderovic schreef:
Gast ik zeg wat ik vind van commerciele tracks

Eerst zeg je dat je t niet commercieel vind en nu geef je juist toe dat ze t wel zijn? :lol:

Citaat:
En ik vind dat duistere en hardere tracks meer voor de liefhebbers zijn van hardstyle omdat deze veel meer gericht is op de liefhebbers

Waarom vind je dat dan? Ik zie dit meer als komplete onzin om 't hachje van donkere hardstyle te redden.

Harde hardstyle overigens wel, omdat hardstyle in 't verleden ver van melodieus was (heb ik nog mee gemaakt).
Maar 't is maar hoe je 'hard' defineerd, mijn zin hier slaat op harde hardstyle, geen harde nu-style zoals 't meeste 'donkere' spul van tegenwoordig

Citaat:
De laatste jaren is de ontwikkeling van melo tracks enorm gestegen omdat hardstyle de wereld moet veroveren

De hardstyle is idd flink veranderd, naar ieder's smaak ja. Wereldwijd, ook een feit. Waar ik t niet mee eens ben is dat 'melo' gedeelte. Wat ik heb begrepen is dat in de meeste landen, melodieuze hardstyle 't slechtst scoort. En daarmee ook duistere.
De meeste landen zijn hardhouse achtige hardstyle gewend. knappe kerel die dit soort tegenwoordig op een feest wil zetten (bring innnnn Mark EG & friends)

Citaat:
Gelukkig zijn er jongens als ran-d, B-front, alpha twins etc. die nog lekker harde tracks maken. Maargoed als jij dat ook commercieel vindt prima...

Ik heb dat dus hierboven uitgelegd

Citaat:
Wil er wel bij zeggen dat deze jongens niet op de mainstage gestaan hebben van decibel maar op de blue area waar toch meer liefhebbers komen!

Blue of main, what's the difference, 't feest blijft even groot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2010 15:20 
 
Hardtraxx Addict

Pithune schreef:
sanderovic schreef:
Gast ik zeg wat ik vind van commerciele tracks

Eerst zeg je dat je t niet commercieel vind en nu geef je juist toe dat ze t wel zijn? :lol:

Jij leest denk ik ook wat je wilt lezen want dat zeg ik niet... Maargoed nvm deze discussie kan zo eeuwig doorgaan. IK heb gezegt wat ik ervan vind, en blijkbaar ben jij het daar niet mee eens. Prima houden zo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2010 18:16 
 
Hardtraxx Veteran

____
Vanaf deze lijn ontopic! Begin er een beetje moe van te worden! Vind het super dat mensen hier elkaars mening geven en wat discussieren, maar het gebeurt altijd in de verkeerde topics! Maak een nieuw topic aan Quote iemands mening en ga daar verder! Hier wordt alleen over de release gepraat en niet over andere labels/ commercie/ .. Whatever! Volgende keer komen er waarschuwingen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2010 22:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind 't een vrij zinloze release.
Alleen vind ik Hardstyle Baby nog steeds een vette plaat! Dus kudos daar voor! Maar de rest (met name Wazted Pinquinz mogen écht keihard door de grond zakken. écht oprecht gewoon..)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2010 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar maakt iedereen zich druk om? Als dit niet gekocht word is het zo weer weg.. En zo te zien slaan ze niet echt aan gezien de top 100 van verkopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2010 13:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mannonymous schreef:
Vind 't een vrij zinloze release.
Alleen vind ik Hardstyle Baby nog steeds een vette plaat! Dus kudos daar voor! Maar de rest (met name Wazted Pinquinz mogen écht keihard door de grond zakken. écht oprecht gewoon..)


Anxiety :love: I'm Free :love:

Afbeelding

Deze mannen zijn bazen.

Overigens: Krusaders :') Bioweapon :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2010 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Arthurhoihoi schreef:
m/content/artists/2672/2672.jpg[/img]

Deze mannen zijn bazen.

Overigens: Krusaders :') Bioweapon :')


Vind ik beiden beter dan Wasted Penguinz.

OT: Wat een onzin, deze release...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2010 01:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geen ruzie maken mensen gewoon slotje erop knallen en vergeten dat deze release ooit gedaan is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2010 09:07 
 

Best wel raar dat er A-Lusion staat trouwens, geen een plaat is van hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2010 10:25 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Hij host de radioshow
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2010 11:05 
 
Hardtraxxer

Jay schreef:
JolleNL schreef:
Lyst de Hardstyle expert. xd

Ik zie trouwens al een track komen van Scantraxx Allstars die Just Say Our Name heet als dit zo doorgaat. :slow:



Jah met daarin waarschijnlijk een Re-Pack van Headhunterz - Just Say My Name!! :D >.<
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle