Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 18:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Hardstyle is voor sommige mensen meer dan alleen muziek op een feest. En ik heb defqon1 inderdaad geboycot, omdat ik het belachelijk vond dat vrijwel de hele mainstage scantraxx was. Niet dat ik er veel mee bereikt heb, maar uit principe. En ik weet van een groot deel hier dat ze niet los gaan op zulke momenten.


Dat is je ook goed recht. Ik bedoel alleen maar te zeggen dat er zat mensen zijn die er anders over denken.
Het constant afgeven op bv forums zoals hardtraxx is echt nergens voor nodig.

Ieder zijn smaak / wens/ whatever maar ga niet op forums iemand anders je mening door de strot heen duwen waar
het soms in mijn ogen wel op lijkt.

Er zijn nl veel gasten die anderen met een andere mening dan de grond in gaan boren of ze voor gek verklaren

En wat ook erg is is dat er veel gasten zijn die hier scantraxx / headhunterz of whatever zwart maken en vervolgens
op een feest hun voeten uit hun lijf stampen. Dat geld uiteraard niet voor iedereen maar er zijn er zat die dat doen en dat is
echt hypocriet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 18:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jay schreef:
Mol schreef:
Het is maar net of je van Scantraxx accepteert dat ze commercieel zijn.
Als je het slim vindt, draag je de stijl niet echt een warm hart toe.


Ik accepteer dat ja :) vind de feestjes er niet minder om worden en elk feest barst van de scantraxx artiesten. Die boycott je toch ook niet ??


Je bent zo'n oude vent, je zal dus vanaf het begin er bij zijn geweest?
Ik ben pas 2 jaar aanwezig op de feesten, luister het al 7 jaar.
In die 2 jaar heb ik het publiek dramatisch zien veranderen, in negatieve zin. Jij niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 19:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Jay schreef:
Mol schreef:
Het is maar net of je van Scantraxx accepteert dat ze commercieel zijn.
Als je het slim vindt, draag je de stijl niet echt een warm hart toe.


Ik accepteer dat ja :) vind de feestjes er niet minder om worden en elk feest barst van de scantraxx artiesten. Die boycott je toch ook niet ??


Je bent zo'n oude vent, je zal dus vanaf het begin er bij zijn geweest?
Ik ben pas 2 jaar aanwezig op de feesten, luister het al 7 jaar.
In die 2 jaar heb ik het publiek dramatisch zien veranderen, in negatieve zin. Jij niet?



nee ik niet ik heb al jaren een vaste groep en heb nog steeds super schik op feestjes. Altijd gezellig altijd lekker ouwehoeren
altijd lekkere beukende muziek en bierrrrrrrrrr :) dus nee geen last van of ik let er misschien niet zo op
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 21:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jay schreef:
...en bierrrrrrrrrr :)


Zo, rebels..

Ik snap overigens echt niet wat je probleem is ten opzichte van de velen die Scantraxx niet meer uit kunnen staan. Als ik ergens een probleem mee heb zijn het juist wel degene die als een vader-figuur op fora's gaan posten waarom 'wij er wel niet mee op moeten houden'. Ieder heeft een eigen mening, en toevallig delen veel mensen dezelfde mening wat betreft Scantraxx. Dat het op jou overkomt als 'het door de strot duwen van' is toch echt jou probleem lijkt mij. Ieder geeft z'n mening, en dat is juist waar je een forum voor hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 22:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delyricuz schreef:
Jay schreef:
...en bierrrrrrrrrr :)


Zo, rebels..

Ik snap overigens echt niet wat je probleem is ten opzichte van de velen die Scantraxx niet meer uit kunnen staan. Als ik ergens een probleem mee heb zijn het juist wel degene die als een vader-figuur op fora's gaan posten waarom 'wij er wel niet mee op moeten houden'. Ieder heeft een eigen mening, en toevallig delen veel mensen dezelfde mening wat betreft Scantraxx. Dat het op jou overkomt als 'het door de strot duwen van' is toch echt jou probleem lijkt mij. Ieder geeft z'n mening, en dat is juist waar je een forum voor hebt.



gedeeltelijk met je eens maar als 80% van de comments kwats en of gezeik of geklaag is beinvloed dat het forum wel in negatieve zin.
en nogmaals lees nou eens waar het over gaat. Ik heb geen probleem met gasten die scantraxx haaten dat moet iedereen zelf weten.

Ik heb een probleem met het zeiken op scantraxx bij release posts !! release posts beoordeel je in mijn ogen gewoon de release
(de muziek dus) en niet het label

Standaard zijn er ook gasten die gewoon scantraxx haten en dus gelijk de release afkraken als het ook maar iets met scantraxx te maken heeft

Ik stel voor een groot ZEIK forum te maken waar mensen kunnen zeiken en in de release sectie de muziek wordt beoordeeld


een leuk voorbeeld is wel de laatste ran-d en adaro op a2records (= SCANTRAXX). Omdat iedereen dat een bom vind zie je daar niemand op scantraxx zeiken
toch wel heel apart dat de scantraxx haters daar niet hun klep dan lostrekken, maar owee als er een release staat die wat minder is dan is t een en al gezeik op uitzonderingen daar gelaten
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 22:09 
 
Artiest

Jay schreef:
Ik heb een probleem met het zeiken op scantraxx bij release posts !! release posts beoordeel je in mijn ogen gewoon de release
(de muziek dus) en niet het label

Standaard zijn er ook gasten die gewoon scantraxx haten en dus gelijk de release afkraken als het ook maar iets met scantraxx te maken heeft

Ik stel voor een groot ZEIK forum te maken waar mensen kunnen zeiken en in de release sectie de muziek wordt beoordeeld


een leuk voorbeeld is wel de laatste ran-d en adaro op a2records (= SCANTRAXX). Omdat iedereen dat een bom vind zie je daar niemand op scantraxx zeiken
toch wel heel apart dat de scantraxx haters daar niet hun klep dan lostrekken, maar owee als er een release staat die wat minder is dan is t een en al gezeik op uitzonderingen daar gelaten

vriend, met deze post maak je jezelf GEEN vijand bij me :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 22:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pithune schreef:
Jay schreef:
Ik heb een probleem met het zeiken op scantraxx bij release posts !! release posts beoordeel je in mijn ogen gewoon de release
(de muziek dus) en niet het label

Standaard zijn er ook gasten die gewoon scantraxx haten en dus gelijk de release afkraken als het ook maar iets met scantraxx te maken heeft

Ik stel voor een groot ZEIK forum te maken waar mensen kunnen zeiken en in de release sectie de muziek wordt beoordeeld


een leuk voorbeeld is wel de laatste ran-d en adaro op a2records (= SCANTRAXX). Omdat iedereen dat een bom vind zie je daar niemand op scantraxx zeiken
toch wel heel apart dat de scantraxx haters daar niet hun klep dan lostrekken, maar owee als er een release staat die wat minder is dan is t een en al gezeik op uitzonderingen daar gelaten

vriend, met deze post maak je jezelf GEEN vijand bij me :worship:


dank u neem aan dat pithune begrijpt waar ik op doel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 22:30 
 

Jay schreef:
Ik stel voor een groot ZEIK forum te maken waar mensen kunnen zeiken en in de release sectie de muziek wordt beoordeeld

Dat was er eerst ook, dat heette; Global Hardstyle (Of Huil) Forum. Maar dat is nu gesloten omdat de beheerder een beetje een apparte vogel is
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elke keert als ik in het releases gedeelte kijk denk ik: Hee een nieuwe A-Lusion release om er vervolgens achter te komen dat het dit klote topic is. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 22:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JolleNL schreef:
Elke keert als ik in het releases gedeelte kijk denk ik: Hee een nieuwe A-Lusion release om er vervolgens achter te komen dat het dit klote topic is. >.<


ach wat is klote he ;) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 23:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pithune schreef:
vriend, met deze post maak je jezelf GEEN vijand bij me :worship:


Nee dat snap ik met je vuist zo diep in DBSTF dat je arm in staat van ontbinding verkeert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 23:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jay schreef:
Ik heb een probleem met het zeiken op scantraxx bij release posts !! release posts beoordeel je in mijn ogen gewoon de release
(de muziek dus) en niet het label


De tracks zijn al uitgekomen, dus om nu nog eens hier een discussie over puur de tracks te beginnen lijkt me ook onnodig. Ik snap de negatieve reacties over scantraxx best, en ik deel deze mening ook. Het is gewoon zwaar achteruit gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2010 00:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jay schreef:
Bedankt voor jou comment. Typisch voorbeeld van wat ik bedoel lol...

Ps aanbieding bij specsavers , nieuwe bril voor 50 euro !!! heb je nodig want ik heb nergens gezegt dat hardtraxxers geen echte fans zijn alleen dat ze NIET de enigste fans zijn. Dus houd zelf maar je bek en ga weer stront eten
poepislekker


Volgensmij kan ik beter lezen dan jou aangezien jij zelf als 'Hardtraxxer' op Hardtraxx zelf neer zet dat Hardtraxxers geen echte fans zijn. Prima dat je het met mensen niet eens bent, ieder ze eigen mening maar dat maakt jou geen grotere Hardstyle liefhebber dan een ander.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2010 00:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Just4Music schreef:
veel serieuser kun je niet reageren op poepislekker

normaal gesproken reageer ik serieus op post, maar die jay vraagt er gewoon om
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2010 00:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ieder ander topic over een Scantraxx release worden de tracks gewoon beoordeeld op de kwaliteit. Deze tracks zijn al gereleased dus waarom nog een keer releasen?
Jay, ik zie jou alleen maar reageren op de mensen die Scantraxx 'bashen', maar ga bij jezelf nou is na: Is het niet een beetje dom om tracks 2 keer te releasen?

Hier een foto van Brennan Heart, die vind het ook useless.
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2010 01:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Te triest voor worden dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2010 01:35 
 
Donateur

Jay schreef:
Lyst schreef:
Reacties van poepislekker en frankhardenberg kun je beter negeren, is beter voor hen, voor jou en voor iedereen

mijn reactie is uitleggen wat mijn standpunt + principe nu is.
dus beetje kansloos om zo te reageren..

Jay schreef:
Delyricuz schreef:
Jay schreef:
...en bierrrrrrrrrr :)


Zo, rebels..

Ik snap overigens echt niet wat je probleem is ten opzichte van de velen die Scantraxx niet meer uit kunnen staan. Als ik ergens een probleem mee heb zijn het juist wel degene die als een vader-figuur op fora's gaan posten waarom 'wij er wel niet mee op moeten houden'. Ieder heeft een eigen mening, en toevallig delen veel mensen dezelfde mening wat betreft Scantraxx. Dat het op jou overkomt als 'het door de strot duwen van' is toch echt jou probleem lijkt mij. Ieder geeft z'n mening, en dat is juist waar je een forum voor hebt.



gedeeltelijk met je eens maar als 80% van de comments kwats en of gezeik of geklaag is beinvloed dat het forum wel in negatieve zin.
en nogmaals lees nou eens waar het over gaat. Ik heb geen probleem met gasten die scantraxx haaten dat moet iedereen zelf weten.

Ik heb een probleem met het zeiken op scantraxx bij release posts !! release posts beoordeel je in mijn ogen gewoon de release
(de muziek dus) en niet het label

Standaard zijn er ook gasten die gewoon scantraxx haten en dus gelijk de release afkraken als het ook maar iets met scantraxx te maken heeft

Ik stel voor een groot ZEIK forum te maken waar mensen kunnen zeiken en in de release sectie de muziek wordt beoordeeld


een leuk voorbeeld is wel de laatste ran-d en adaro op a2records (= SCANTRAXX). Omdat iedereen dat een bom vind zie je daar niemand op scantraxx zeiken
toch wel heel apart dat de scantraxx haters daar niet hun klep dan lostrekken, maar owee als er een release staat die wat minder is dan is t een en al gezeik op uitzonderingen daar gelaten

weetje waarom die neit word gebashed?
omdat daar de A2 Records style inzit, niet commercieel.
;)
en scantraxx roept het ook opzich zelf af, dit hiero, deze release, is een groot voorbeeld van hoe maak ik mezelf vijand bij de 'echte' fans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2010 07:33 
 
Artiest

frankhardenberg schreef:
omdat daar de A2 Records style inzit, niet commercieel

Laat me niet lachen

A2 records is zo commercieel als de pest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2010 09:13 
 
Hardtraxx Addict

a2 record brengt wel lekkere harde tracks duistere tracks, vind ik niet bepaald commercieel...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2010 10:41 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

@frankhardenberg, jouw reacties zitten vaak vol met gescheld dan wel op een forumuser dan wel op de artiest. Dat vind ik geen manier van discussiƫren en zolang jij niet netjes onder woorden kunt brengen wat je vindt, kunnen jouw reacties beter genegeerd worden, gezien dat een hoop geflame heen en weer scheelt. Je doet je eigen geloofwaardigheid te kort door op deze manier te reageren.

@jay, je spreekt je zelf nu tegen. De mensen beoordelen de releases wel op de muziek (misschien een paar mensen niet, maar vrijwel iedereen). Zoals je zelf al zei, een aantal a2r platen worden wel goed ontvangen, terwijl dat ook scantraxx is en een groot deel dat ook wel weet. Het verschil tussen a2r en scantraxx is alleen dat a2r een hele andere sound vertegenwoordigt dan dat de rest van de scantraxx sublabels doet. Ze zijn er destijds niet voor niets bijgehaald om ook de harde kant van hardstyle vertegenwoordigt moest worden. Dat de laatste scantraxx releases vol staan met gezeik (met onderbouwing -> dus kritiek en geen gezeik) heeft te maken met de algemene stijl van de scantraxx artiesten. Zij hebben er voor gekozen om de muziek steeds toegankelijker te maken, waardoor mensen die in 2007/8 zijn begonnen met luisteren zich nu in de steek gelaten voelen, door een label wat ze in het begin adoreerden. Zij vinden dat scantraxx, de hardstyle scene de verkeerde kant op drukt en verzetten zich hier tegen door kritiek te uiten op fora.
In vrijwel iedere nieuwe release van scantraxx zien zij een bevestiging van die verschuiving en komen telkens tot de conclusie dat scantraxx niet meer de muziek maakt die zij mooi vinden. (of zoals vaak wordt gezegd: het is niet meer de scantraxx van vroeger) Dat leid vaak tot frustraties, omdat scantraxx (wel of niet je smaak) over het algemeen wel gewoon kwaliteit aflevert. (nouja in mijn eigen visie ontbreekt diversieit, creativiteit en originaliteit nogal, maar je snapt wat ik bedoel.) De mensen beoordelen dus wel gewoon de release in een desbetreffend topic (dit is een uitzondering, omdat deze platen oud zijn, maar ook hier ging de kritiek over de release als geheel) en dat scantraxx daar vrijwel iedere keer weer negatief uitkomt komt dus door die bovenstaande redenen. Het zijn dus mensen die, als je je inleeft in hen, terecht kritiek uiten op de scantraxx releases en niet zomaar wat in het wilde weg zeiken, hoewel die er ook wel zijn.

ps. Het leest wat fijner als je niet iedere keer aan het eind van het tekstvak op enter drukt, kap de regels af bij de punt of type aan een stuk door ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2010 11:07 
 
Hardtraxx Addict

Kijk lyst verwoord precies hoe ik erover denk! Idd scantraxx brengt de laatste tijd weinig boeiends uit. Af en toe zit er nog een plaatje tussen die wel leuk is... Maar de sound van vroeger is en blijft gewoon beter "helaas"!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2010 11:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pithune schreef:
frankhardenberg schreef:
omdat daar de A2 Records style inzit, niet commercieel

Laat me niet lachen

A2 records is zo commercieel als de pest.


Dat hangt van je interpretatie van commercieel af. De meeste scantraxx artiesten maken hardstyle die door een zo breed mogelijk publiek gedragen wordt.
Bij A2 records vind ik dat minder het geval. Under Attack en Innerchild (om een paar voorbeelden te noemen) zijn niet met die insteek gemaakt en worden dan ook door een ander segment (meer echte liefhebbers!?) beluisterd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2010 12:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@ lyst je moet columnist worden.

Maar het commerciƫle verhaal begin ik wel zat te worden.

Wil jullie zeggen dat een feest als defqon 1 waar 40.000 mensen zijn die hun kaarten binnen een paar uur hadden bemachtigt nog underground is?

Willen jullie zeggen dat een track als ard und jorn - 16 die iedereen kent niet commercieel is terwijl het toch echt wel een knijter van een oldskool track is.

sorry maar soms begrijp ik het niet helemaal.

Tuurlijk ben ik bang dat er hetzelfde gaat gebeuren zoals ook met de Jumpstyle is gebeurt, maar niet alles wat melodieus is en zomers is meteen verkeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2010 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Arthurhoihoi schreef:
Ieder ander topic over een Scantraxx release worden de tracks gewoon beoordeeld op de kwaliteit. Deze tracks zijn al gereleased dus waarom nog een keer releasen?
Jay, ik zie jou alleen maar reageren op de mensen die Scantraxx 'bashen', maar ga bij jezelf nou is na: Is het niet een beetje dom om tracks 2 keer te releasen?

Hier een foto van Brennan Heart, die vind het ook useless.
Afbeelding


hahaha die foto
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2010 14:23 
 
Artiest

sanderovic schreef:
a2 record brengt wel lekkere harde tracks duistere tracks, vind ik niet bepaald commercieel...

Weet je wel wat commercieel inhoudt ? zoek 't anders eens op voor je zo'n reactie neer zet :thumbup:

Luca77 schreef:
Dat hangt van je interpretatie van commercieel af. De meeste scantraxx artiesten maken hardstyle die door een zo breed mogelijk publiek gedragen wordt.
Bij A2 records vind ik dat minder het geval. Under Attack en Innerchild (om een paar voorbeelden te noemen) zijn niet met die insteek gemaakt en worden dan ook door een ander segment (meer echte liefhebbers!?) beluisterd.

En artiesten als B-Front en Ran-D doen dat zeker niet?

Nee, het antwoord staat hier:
rodger88 schreef:
Wil jullie zeggen dat een feest als defqon 1 waar 40.000 mensen zijn die hun kaarten binnen een paar uur hadden bemachtigt nog underground is?

Al die namen die jullie "ondergrond duister" noemen staan op de grootste feesten.
Commercie verkoopt zich voor een groot publiek. Dus of t nou happy, duister of weet ik veel wat is, de presentatie en toegankelijkheid blijft commercieel hoog. Zeker bij Scantraxx (als je alleen al kijkt hoeveel Atrocity gedraait wordt...)

Ietwat mindere labels zoals Sys-X en Mythica zie je echter nooit optreden, omdat t gewoon minder toegankelijk is en dus minder commercieel.
Maar t blijft allemaal handel, zodra iets uitgebracht wordt
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle