Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2010 11:52 
 
Artiest

Sunboom schreef:
Pithune schreef:
TBA schreef:
Denk dat je meer kans maakt op hun Twitter

Via twitter kun je alleen zien wie jou heeft followed

't is dus net praten tegen een muur, tot degene je toevoegt.. maar de kans daarop dat scantraxx 't doet... :D

Je kunt wel kijken wie er op jou heeft ge-@'d, zeg maar.

ohhh hoe dan? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2010 12:16 
 
Hardtraxx Newbie

Sunboom schreef:
Pithune schreef:
TBA schreef:
Denk dat je meer kans maakt op hun Twitter

Via twitter kun je alleen zien wie jou heeft followed

't is dus net praten tegen een muur, tot degene je toevoegt.. maar de kans daarop dat scantraxx 't doet... :D

Je kunt wel kijken wie er op jou heeft ge-@'d, zeg maar.




Nou, je moet gewoon @direct daarna zijn naam en dan komt er @(naam) met een link naar zijn profiel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2010 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Just4Music schreef:
Scantraxx daalt verder en verder. Ik vraag me wel eens af wat die artiesten zelf van zulke acties vinden :') .

Scantraxx artiesten? GELD
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2010 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Arthurhoihoi schreef:
NoiseHunterZ schreef:
ze maken hs naar de qlote


Qlote :')

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2010 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
En Scaxx blijft dalen en dalen in aanzien.

Ja dat krijg je indd als je tracks uit gaat brengen puur voor centje centje in plaats van voor de fans.. wat is dit een gelul zeg met die radio show!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2010 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Just4Music schreef:
Scantraxx daalt verder en verder. Ik vraag me wel eens af wat die artiesten zelf van zulke acties vinden :') .

Scantraxx artiesten? GELD


echt hoor hee... jammer dit!

Vote:

0 Fusion
0 Dirty Workz
0 Italian Hardstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2010 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poepislekker schreef:
Rik schreef:
Just4Music schreef:
Scantraxx daalt verder en verder. Ik vraag me wel eens af wat die artiesten zelf van zulke acties vinden :') .

Scantraxx artiesten? GELD


echt hoor hee... jammer dit!

Vote:

0 Fusion
0 Dirty Workz
0 Italian Hardstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2010 20:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hehe die was voorspelbaar. Maar wel terecht :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2010 20:04 
 
Hardtraxxer

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2010 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lol, zag deze staan bij tune of the week, dacht dat het een grapje was :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2010 23:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pithune schreef:
Sunboom schreef:
Pithune schreef:
Via twitter kun je alleen zien wie jou heeft followed

't is dus net praten tegen een muur, tot degene je toevoegt.. maar de kans daarop dat scantraxx 't doet... :D

Je kunt wel kijken wie er op jou heeft ge-@'d, zeg maar.

ohhh hoe dan? :oh:

Gewoon in het menu klikken op, in mijn geval, @Sunboom, onder Home en boven Direct messages.


Dakpan schreef:
Poepislekker schreef:
Rik schreef:
Scantraxx artiesten? GELD


echt hoor hee... jammer dit!

Vote:

0 Fusion
0 Dirty Workz
0 Italian Hardstyle

Volgensmij was het idee dat je er dan een 1tje neer zette :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2010 00:30 
 
Donateur

Maximize schreef:
Lol, zag deze staan bij tune of the week, dacht dat het een grapje was :huh:

dacht ik dus ook, WTF
ik ga dus nooit van me leven meer iets van scantraxx kopen, ik schrijf het ook niet meer met hoofdletter wat ik altijd uit respect deed
ik download nu de tracks van scantraxx, zelfs de sublabel, sorry A2 en Ran-D
maar scantraxx moet het zonodig verneuken,
lang leve Fusion, AVIO & Theracords etc...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2010 00:33 
 
Hardtraxx Addict

frankhardenberg schreef:
Maximize schreef:
Lol, zag deze staan bij tune of the week, dacht dat het een grapje was :huh:

dacht ik dus ook, WTF
ik ga dus nooit van me leven meer iets van scantraxx kopen, ik schrijf het ook niet meer met hoofdletter wat ik altijd uit respect deed
ik download nu de tracks van scantraxx, zelfs de sublabel, sorry A2 en Ran-D
maar scantraxx moet het zonodig verneuken,
lang leve Fusion, AVIO & Theracords etc...

Beetje overdreven, waarom zou je niks kopen? :huh:
Je koopt toch wat je lekker vind :thumbup:
en als je het geen fijn plaatje vind ga je het plaatje ook niet downloaden :P
Laat ze dit maar lekker doen, als dit maar geen vertraging op levert voor andere releases ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2010 10:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

5/8 is de web release

5/7 verveelde die tracks me al :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2010 12:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lol allemaal lekker zeiken op scantraxx maar als ze bij feestjes op de mainstage staan gaan de handjes de lucht in ...

raar toch

of de zeikers gaan nooit naar feestjes maar dan ken je niet echt het hardstyle gevoel
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2010 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jay schreef:
Lol allemaal lekker zeiken op scantraxx maar als ze bij feestjes op de mainstage staan gaan de handjes de lucht in ...

raar toch

of de zeikers gaan nooit naar feestjes maar dan ken je niet echt het hardstyle gevoel


Dat jij niet snapt dat deze tracks voor de 2e keer zijn gereleased heeft niks te maken met dat mensen handjes in de lucht doen of nooit naar feesten gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2010 12:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

doe niet alsof ik een n00bje ben mr jolle jij kent me niet dus oordeel niet over mij. Ik geef alleen maar aan dat alle zeik posts over welk
label dan ook gewoon triest zijn en database vervuiling voor de db van hardtraxx hahaha

pak elk willekeurig feest waar scantraxx artiesten draaien en de mainstage staat vol. Dan doe je het dus goed !!. Dat op internet dan de zogenaamde die-hards een
beetje zeiken boeit hun dus dan geen reet lijkt me

dus wat is het nut er dan van behalve dat ik een scroll rsi vinger krijg om al die boel weg te scrollen

word je gewoon moe van. Kun je beter geen releases posten

Als je deze release niks vind, zoals ik, dan reageer je gewoon:

Nope dit vind ik niks alle tracks zijn al uitgebracht dus zit niks vernieuwends bij voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2010 13:34 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Jay schreef:
doe niet alsof ik een n00bje ben mr jolle jij kent me niet dus oordeel niet over mij. Ik geef alleen maar aan dat alle zeik posts over welk label dan ook gewoon triest zijn en database vervuiling voor de db van hardtraxx hahaha

1. Kritisch zijn is niet triest, je eigen mening (als je die al hebt) niet kunnen onderbouwen, dat is triest.
2. Jij mist hier duidelijk het hele punt van kritiek. Deze platen zijn al eerder uitgebracht, dus waarom zouden ze digitaal opnieuw uitgebracht moeten worden, terwijl die tracks nog gewoon beschikbaar zijn. Bij vinyls is dat logisch, want die zijn maar in beperkte oplage geperst. Dit is gewoon puur voor het geld.

Citaat:
pak elk willekeurig feest waar scantraxx artiesten draaien en de mainstage staat vol. Dan doe je het dus goed !!. Dat op internet dan de zogenaamde die-hards een beetje zeiken boeit hun dus dan geen reet lijkt me

Tja, het publiek staat ook vol met mensen die zich nooit verdiept hebben in de muziek. Sterker nog het grootste deel van de mainstage bestaat uit mensen die hardstyle luisteren, omdat het "in" is. Hetzelfde als destijds jump in was en men nu er opeens niks meer van wil weten. Dus ik weet niet of je het goed doet. Het is maar net wat je definitie van goed is. Is goed gebaseerd op kwaliteit of op populariteit. Want als jij iemand die populair is automatisch goed vind, houd dat dus in dat jij je mening baseert op wat de massa vind, in plaats van dat je je eigen mening vormt. (Dit kan natuurlijk wel overeenkomen met de massa, ik zei ook automatisch) Kwaliteit is echter voor iedereen anders, een deel kun je objectief beoordelen, maar het grootste deel is afhankelijk van je smaak. Dat er een hele stage vol staat met mensen, heeft dus niks te maken of ik een artiest kwalitatief goed vind. Bovendien heeft het in het geval van scantraxx ook met de toegankelijkheid van de muziek te maken. Hoe toegankelijker je de muziek maakt, des te groter publiek je aanspreekt, dat houdt echter niet in dat de mensen die van rauwe hardstyle het ook mooi vinden, die vinden het meestal te soft.

Citaat:
dus wat is het nut er dan van behalve dat ik een scroll rsi vinger krijg om al die boel weg te scrollen word je gewoon moe van. Kun je beter geen releases posten

Er is niemand die je dwingt om het hele topic door te lezen, alle essentiƫle informatie staat in de OP. Ik vraag me af wat je dan wel wilt lezen. Alleen maar reacties als: "ik vind dit goed" of "ik vind dit minder". Nou, lekker boeiende informatie. Discussies houden een forum juist boeiend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2010 13:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

lekkere doelloze release! goed bezig scantraxx
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2010 14:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Jay schreef:
doe niet alsof ik een n00bje ben mr jolle jij kent me niet dus oordeel niet over mij. Ik geef alleen maar aan dat alle zeik posts over welk label dan ook gewoon triest zijn en database vervuiling voor de db van hardtraxx hahaha

1. Kritisch zijn is niet triest, je eigen mening (als je die al hebt) niet kunnen onderbouwen, dat is triest.
2. Jij mist hier duidelijk het hele punt van kritiek. Deze platen zijn al eerder uitgebracht, dus waarom zouden ze digitaal opnieuw uitgebracht moeten worden, terwijl die tracks nog gewoon beschikbaar zijn. Bij vinyls is dat logisch, want die zijn maar in beperkte oplage geperst. Dit is gewoon puur voor het geld.

Citaat:
pak elk willekeurig feest waar scantraxx artiesten draaien en de mainstage staat vol. Dan doe je het dus goed !!. Dat op internet dan de zogenaamde die-hards een beetje zeiken boeit hun dus dan geen reet lijkt me

Tja, het publiek staat ook vol met mensen die zich nooit verdiept hebben in de muziek. Sterker nog het grootste deel van de mainstage bestaat uit mensen die hardstyle luisteren, omdat het "in" is. Hetzelfde als destijds jump in was en men nu er opeens niks meer van wil weten. Dus ik weet niet of je het goed doet. Het is maar net wat je definitie van goed is. Is goed gebaseerd op kwaliteit of op populariteit. Want als jij iemand die populair is automatisch goed vind, houd dat dus in dat jij je mening baseert op wat de massa vind, in plaats van dat je je eigen mening vormt. (Dit kan natuurlijk wel overeenkomen met de massa, ik zei ook automatisch) Kwaliteit is echter voor iedereen anders, een deel kun je objectief beoordelen, maar het grootste deel is afhankelijk van je smaak. Dat er een hele stage vol staat met mensen, heeft dus niks te maken of ik een artiest kwalitatief goed vind. Bovendien heeft het in het geval van scantraxx ook met de toegankelijkheid van de muziek te maken. Hoe toegankelijker je de muziek maakt, des te groter publiek je aanspreekt, dat houdt echter niet in dat de mensen die van rauwe hardstyle het ook mooi vinden, die vinden het meestal te soft.

Citaat:
dus wat is het nut er dan van behalve dat ik een scroll rsi vinger krijg om al die boel weg te scrollen word je gewoon moe van. Kun je beter geen releases posten

Er is niemand die je dwingt om het hele topic door te lezen, alle essentiƫle informatie staat in de OP. Ik vraag me af wat je dan wel wilt lezen. Alleen maar reacties als: "ik vind dit goed" of "ik vind dit minder". Nou, lekker boeiende informatie. Discussies houden een forum juist boeiend.



Ja duh ik weet ook wel dat die tracks al released zijn. Maar deze discussie gaat over de tracks in deze release. Ik heb mijn mening gegeven
namelijk dat OOK ik het niks vind omdat alle tracks al oud zijn. Maar IK ben niet de enige op deze planeet en er zullen ontzettend veel mensen zijn (die misschien hier ook wel eens kijken, en voornamelijk op mainstages staan)

Dus zeg maar niet de typewonders en uitermate hardstyle experts zoals jij die graag scantraxx afzeiken.

Als je dit topic is doorleest gaat het nergens over de release zelf maar dat scantraxx dit doet en dat en zus en zo en ik koop nooit meer scantraxx etc etc..

Oftewel al dat gelul is Off-topic, zinloos en heeft niets met deze discussie (over de muziek in deze release) te maken, het enige nuttige wat ik lees is dat inderdaad de tracks repacked zijn
in een nieuwe release.... nou SO what, ik vind het niks maar er zullen talloze mensen zijn die dit wel leuk vinden.

Het diep ingaan op deze tracks hoef ik hier niet want zoals ik al zei ik vind deze release niks omdat ik al die tracks al vele malen heb geluisterd en gehoord. Dat is in mijn ogen een zinnig comment.
Het zeik scantraxx af topic staat vast elders op hardtraxx.

Zo op naar de volgende quote die zijn mening weer zonodig over de mijne moet ventileren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2010 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst de Hardstyle expert. xd

Ik zie trouwens al een track komen van Scantraxx Allstars die Just Say Our Name heet als dit zo doorgaat. :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2010 14:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JolleNL schreef:
Lyst de Hardstyle expert. xd

Ik zie trouwens al een track komen van Scantraxx Allstars die Just Say Our Name heet als dit zo doorgaat. :slow:



ja wie weet en ook daar zullen er weer lui zat zijn die dat leuk vinden :) prima toch
kan er nie wakker van liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2010 14:19 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik weet niet welk topic jij leest, maar vrijwel alle reacties gaan over dat mensen het belachelijk vinden dat deze release allemaal nummers bevat die al eerder uit zijn gebracht. Het is dus wel degelijk on topic. Dat en het feit dat de mensen hier de laatste releases van scantraxx weinig bijzonder vinden brengt men tot de conclusie dat scantraxx bergafwaarts gaat. Ik zie jouw probleem dan ook niet.

Dit topic gaat ook over de release als geheel en het label/artiest die het uit heeft gebracht.
En als mensen die zich niet verdiept hebben deze track voor het eerst tegenkomen kunnen zij toch ook de tracklist lezen van de radioshow en vervolgens op hardstyle.com zoeken naar deze nummers? Daarvoor hoeft het digitaal toch niet opnieuw uit te worden gebracht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2010 14:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik weet niet welk topic jij leest, maar vrijwel alle reacties gaan over dat mensen het belachelijk vinden dat deze release allemaal nummers bevat die al eerder uit zijn gebracht. Het is dus wel degelijk on topic. Dat en het feit dat de mensen hier de laatste releases van scantraxx weinig bijzonder vinden brengt men tot de conclusie dat scantraxx bergafwaarts gaat. Ik zie jouw probleem dan ook niet.

Dit topic gaat ook over de release als geheel en het label/artiest die het uit heeft gebracht.
En als mensen die zich niet verdiept hebben deze track voor het eerst tegenkomen kunnen zij toch ook de tracklist lezen van de radioshow en vervolgens op hardstyle.com zoeken naar deze nummers? Daarvoor hoeft het digitaal toch niet opnieuw uit te worden gebracht.


voor jou hoeft dat niet nee, voor mij ook niet maar wie zijn wij he.

Ik snap scantraxx wel slim bezig zijn ze gewoon.

En het afkraken van scantraxx is niet on topic. En dat weten we nou zo langzamerhand wel dat er genoeg scantraxx haters zijn alleen al vanwege
de naam en hun doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2010 14:29 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Het is toch scantraxx die zo nodig deze platen opnieuw uit wil brengen?
Waarom zouden die buiten schot moeten blijven.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle