Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2011 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En de nieuwe :)

Search @ Destroy @ Om Wakker Te Blijven #19:
http://www38.zippyshare.com/v/91724828/file.html

Tracklist:
01. Jones & Stephenson - The First Rebrith (161 bpm)
02. Promo & D-Passion - Omnifuck
03. Wavolizer - Done (162 bpm)
04. Solutio & The I's - 2.17 (164 bpm)
05. Mindustries - Black
06. Catscan - world War 3
07. Igneon system - Fuck God (Mindustries Remix)
08. Ophidian & ruffneck - All The Way Down
09. Angerfist & T-Junction - Deadly Volts
10. Evil Activities - Evilution
11. E-noid - Screaming (2011 Refix)
12. Ophidian - Angel
13. Ophidian - Inception By Sound
14. Igneon System - Demonic Possession
15. Unexist - Attack (mad Dog Remix)
16. Unexist - Body Bag


Heb Demonic Possession halverwege een beetje verneukt maar dat is volgens mij het enige.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2011 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
10. Evil Activities - Evilution
11. E-noid - Screaming (2011 Refix)
12. Ophidian - Angel
13. Ophidian - Inception By Sound
14. Igneon System - Demonic Possession
15. Unexist - Attack (mad Dog Remix)


:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2011 04:19 
 
Hardtraxxer

03. Wavolizer - Done (162 bpm) :bomb: (L)
04. Solutio & The I's - 2.17 (164 bpm)

lekker setje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2011 06:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

gister avond gehoord en klonk weer lekker :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2011 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Ga jij 50 bpm omhoog? :P

ja zoiets.
de bpm range stond op 10% en kreeg hem niet snel genoeg. en de volgende optie in traktor was 35% maar dan gaat hij gelijk mee. dus in 1 sec 25% versneld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2011 11:54 
 

ik vond 'm echt erg lekker klinken! soms liep die ietsjes mis maar dat verbeterde je!
alleen de fout bij demonic possesion klinkt dieidd niet goed! maar dat geeft niet! :)

de mix gaat zo weer op :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2011 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hij was erg lekker, ook zeker het begin(The First Rebirth) :loving:

erg lekker weer jongens :thumbsup:
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore