Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2011 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze week een Noize Suppressor Special :)


Search @ Destroy @ Om Wakker Te Blijven #18:
http://www41.zippyshare.com/v/16834384/file.html

Tracklist:
01. Noize Suppressor - Era
02. Noize Suppressor - Master Of War
03. Noize Suppressor - Rock My Style
04. Noize Suppressor - Fingherz
05. Noize Suppressor - Nobody Likes
06. Noize Suppressor - Fucked Up
07. Evil Activities - From The Gradle To The Grave (Noize Suppressor Remix)
08. Noize Suppressor & Lenny Dee - That's The Way
09. Noize Suppressor - Bone Crusher
10. Noize Suppressor - Holes In Your Chest
11. Noize Suppressor - Pain Killer
12. Noize Suppressor & Mad Dog - Lost S.T.F.Y.
13. Noize Suppressor - Party Motherfuckerz
14. Noize Suppressor - Still Want More
15. Noize Suppressor - On Your Knees
16. Noize Suppressor & Stereotype - Rolling Thunder
17. Noize Suppressor & Lenny Dee - Chicken Dance


Reacties altijd welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2011 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja van masters of war klopt. deed ik verkeerd.
en van fingerz en nobody likes ook. had een verkeerde versie van het nummer die al bij de kicks begon. stom van me dat ik daar niet van tevoren op gelet had. maar moest dus klein beetje improviseren

maar dit soort reacties zien we graag ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2011 19:14 
 

aight hij staat online :cool:

enjoy!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heerlijk weer jongens, zoals altijd dikke set en mixwerk is ook weer goed imo :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
heerlijk weer jongens, zoals altijd dikke set en mixwerk is ook weer goed imo :thumbsup:

Bedankt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

gaat mee, mixwerk zal wel weer goed zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 18:14 
 

_theon_ schreef:
gaat mee, mixwerk zal wel weer goed zijn :P

is idd erg goed!

baal er wel van dat ik Pole Position ben vergeten >.< >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee dat was mijn fout, was aan het draaien. Blijkt dat de pole position die ik had maar 45 sec duurde dus heb hem eruit moeten halen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 11:47 
 

Era :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mis er wel een paar gouwe tracks:P
mja je kan niet alles hebben he :P

luistert iig lekker weg

en kan niet wachten tot volgende week/eind van t jaar :P :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 17:08 
 

hij gaat nu eindelijk aan, en sodeju....
Noize Suppressor - Era :bomb:

wel jammer dat je em zo snel doormixt naar masters of war :'(

de overgang van fingerz naar nobody likes vind ik ook niet helemaal geweldig...
het is mooi dat je de vocals van nobody bij fingerz erbij gooit, maar als je vervolgens in 1 keer de kicks van fingerz eruit gooit en die van nobody erin, dan klinkt dat toch niet helemaal fijn :/
dan zou je dan beter kunnen hebben gedaan door ze of 50/50 te mixen, dus dat ze elkaar geleidelijk aan overnemen, of dat je nobody likes in een break zonder kicks doormixt.
het gaat dan wel ten koste van het tempo, maar het klinkt beter

Bone Crusher en Holes In Your Chest zijn wel gruwelijk lekker btw :D

het setje is qua trackkeuze echt heel erg lekker, maar te snel doorgemixt imo, het is zo zonde dat je zo weinig van de tracks hoort :/
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore