Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Search @ Destroy @ Om Wakker Te Blijven #17:
http://www13.zippyshare.com/v/13424241/file.html

Tracklist:
01. Ruffneck & Nosferatu - Soul Shock
02. Dj D & Nitrogenetics - Melodic Art
03. Art Of Fighters & Nikkita - Symphony Of The Dead
04. Noisecontrollers - Unite (Tha Playah Remix)
05. Catscan - Design The Future
06. Predator & Angerfist - Silent Notes (Re-style Remix)
07. Mad Dog & Mc Tha Watcher - Dreams
08. Nexes - The Sign
09. Hellsystem - The Executioner
10. Lunatic & Miss Hysteria - Death Before Life
11. Nitrogenetics - Pledge Of Resistance
12. Nosferatu - Bloodlust
13. Noize Suppressor - Bone Crusher
14. Kasparov - Part Of The Project
15. Dj D - Cold As ice (Tha Playah Remix)
16. D-passion - Knocking Walls Down(Promo remix)
17. Mindustries - The Arrival
18. Synapse - The Raebai


Enjoy :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hijs weer fijn :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben nu bezig met luisteren.. Melodic Art moet je niet zo hoog pitchen joh! Lekker op z'n eigen tempo laten..
Overgang naar Symphony of The Dead ben ik niet zo'n fan van.. Zo'n beetje het mooiste stuk van Melodic Art wordt verneukt doordat je Symphony of The Dead er doorheen speelt.. En dan wordt 'ie ineens afgekapt.. Minpuntje.

Meer volgt, mits nodig ;)


EDIT: Design The Future naar Silent Notes remix klinkt wat chaotish, vooral door de vocals van Silent Notes die door de melodie (en later ook de vocals) van Design The Future lopen..

EDIT 2: Even snel doorheen geskipt, valt me op dat je best wel fan bent van 'de crossfader van track 1 (hoofdtrack) naar track 2 (nieuwe track) schuiven en daarna weer terug, om zo een paar maten alleen track 2 te horen'.. Opzich niets mis mee, maar soms past dit niet; Bijvoorbeeld tijdens een melodie. Smaken verschillen, maar imo verneukt dat de melodie een beetje.. Ik zou zelf de crossfader in het midden laten staan, en track 2 volume 0 - track 1 volume 100. Op het moment waarop je normaal zou crossfaden, schuif je gewoon track 2 naar volume X. Zo wordt track 1 niet zo bot afgekapten klinkt het wat vloeiender..
Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thx the Anim0l :)

En stan, dit soort reacties hebben we nodig, thx :)
Maar als je melodic art te snel vind zo zul je the arrival al helemaal niet fijn vinden zo.
Maar kon ik echt niet anders :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1 a 2 foutjes is nie zo erg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 19:40 
 

Hij is weer lekker :thumbsup:
Next week komt er :) een leuke special
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkestSymphony schreef:
Hij is weer lekker :thumbsup:
Next week komt er :) een leuke special

Thunderdome Special? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 20:05 
 

Steffnov schreef:
DarkestSymphony schreef:
Hij is weer lekker :thumbsup:
Next week komt er :) een leuke special

Thunderdome Special? :innocent:

jammer maar helaas u gaat niet door voor de koelkast :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkestSymphony schreef:
Steffnov schreef:
DarkestSymphony schreef:
Hij is weer lekker :thumbsup:
Next week komt er :) een leuke special

Thunderdome Special? :innocent:

jammer maar helaas u gaat niet door voor de koelkast :cool:

Crossbreed special? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 21:05 
 

DarkestSymphony schreef:
Hij is weer lekker :thumbsup:
Next week komt er :) een leuke special

Friet speciaal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 21:31 
 
Hardtraxx Newbie

nee geen crossbreed en ook geen friet speciaal haha xd
ik hou me mond en jullie moeten wachten tot next week :P

EDIT: draidy pas ng ff aan Search & Destroy geen @ :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 22:02 
 
Hardtraxx Newbie

Bedankt voor de reacties mensen :)

Volgende week een special, wat voor een merken jullie dan ;)

Wat vinden jullie trouwens van dit wat meer teasen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Teasen? :lol:

Wat voor teasen, zeggen dat er een special aankomt? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 22:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Teasen? :lol:

Wat voor teasen, zeggen dat er een special aankomt? :lol:

Nee in de mix >.<
Eerst deed ik dit nooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Steffnov schreef:
Teasen? :lol:

Wat voor teasen, zeggen dat er een special aankomt? :lol:

Nee in de mix >.<
Eerst deed ik dit nooit.

Oh, op die manier xD My bad, damn topic changes. Moet de set nog naluisteren, dus het antwoord moet ik je schuldig blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen probleem, hoor het wel ^^
Ben gewoon benieuw of jullie dit teasen wel of niet lekker vinden in de mix ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij is weer lekker hoor :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 10:06 
 

Draidy schreef:
Geen probleem, hoor het wel ^^
Ben gewoon benieuw of jullie dit teasen wel of niet lekker vinden in de mix ;)

je mixt een stuk gewaagder maar het klinkt niet altijd ff mooi, en je moet het ook niet te vaak doen dat teasen.
vind het wel vet hoor dat je gewaagder mixt! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dikke TL hoor gaat mee :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet echt op foutjes gelet, maar heb er wel van genoten :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 00:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
Niet echt op foutjes gelet, maar heb er wel van genoten :thumbsup:

Mooi zo :)
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore