Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier deel 16 :thumbup:
De vorige mix was echt ongelooflijk slecht, excuses daarvoor. Maar deze is qua kwaliteit en qua mixwerk een stuk beter ;)

Search @ Destroy @ Om Wakker Te Blijven #16:
http://www49.zippyshare.com/v/6440723/file.html

Tracklist:
1. Noize Suppressor & Lenny Dee - That's The Way
2. Dj D Vs. Rayden - Sacrifice
3. Angerfist - In A Million Years
4. The Stunned Guys & Amnesys - Symphony Of Sins
5. Weapon X - Hell Awaits (Nightmare 2011 Anthem)
6. The Stunned Guys - Hardcore Takin' Over
7. Art Of Fighters - God's Fury
8. T-Junction & Angerfist - A New Level Freak
9. Negative A & Counterfeit - Present Danger
10. Angerfist & vince - No Fucking Soul
11. Tommyknocker - Nutrition (Headbanger Remix)
12. Dyprax - Statement Of Disorder (Unexist Remix)
13. Neophyte & Tha Playah - Trasher
15. The Outside Agency - Industrial Cooking Spray
16. Synapse - D.M.T.
17. I:gor - Too Hot
18. The Outside Agency - Primitive
19. Eye-D - Hell's Basement
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 18:16 
 

deel 16 :thumbup: en enjoy mensen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oh dan is die van xljarno dus geen 16 maar 15.5?
maar in het mp3 bestand staat 17 dus dat moeten de mensen zelf even aanpassen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste paar tracks, op In A Million Years na, niet echt mijn ding.. Daarna ijzersterk :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Eerste paar tracks, op In A Million Years na, niet echt mijn ding.. Daarna ijzersterk :thumbsup:

Das mooi!
De tracklist komt van Darkestsymphony!


PS: Comments op het mixwerk worden ook gewaardeerd ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:love: :love: Synapse - D.M.T.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dik hooor :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 19:47 
 

Draidy schreef:
oh dan is die van xljarno dus geen 16 maar 15.5?
maar in het mp3 bestand staat 17 dus dat moeten de mensen zelf even aanpassen ;)

nee piep... deel 15 was The Constructor EN xljarno! :P

ik vind vooral de laatste 2 erg leuk moet ik zeggen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja bedoel constructor en xljarno. maar wij hebben ook een 15 gemaakt toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 19:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

neem um mee zoals ik altijd doe
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kruiwagentje schreef:
neem um mee zoals ik altijd doe

Leuk om ''volgers'' te zien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 02:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker bezig !! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 20:01 
 

kruiwagentje schreef:
neem um mee zoals ik altijd doe

nice als je wil graag opbouwende kritiek :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2011 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkeerrr :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2011 19:39 
 

Inno schreef:
Lekkeerrr :drool:

mooi :thumbsup: nog iemand die 'm meeneemt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2011 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog comments op het mixwerk?
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore