Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2011 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eindelijk weer een mix door ons, zit er met mijn hoofd niet helemaal bij dus een aantal mixfouten, let er maar niet teveel op.

Search & Destroy @ Om Wakker Te Blijven #15:
http://www64.zippyshare.com/v/42432069/file.html

Tracklist:
1. State Of Emergency - Back To The Basics
2. T-Junction - Without Me
3. Re-Style - Rise of The Ruler
4. Tommyknocker - Scream
5. Dáy-mar - Pole Position
6. Tha Playah - Mastah Of Shock (Angerfist Remix)
7. Ruffneck & Endymion - Justice
8. Tommyknocker - One Sick Dj
9. Hellsystem - Vor
10. Hellsystem Ft. Predator - 2012
11. E-Noid - Torture
12. Amnesys - Catastrophes
13. Unexist & Tommyknocker & Lenny Dee - Destructive Behaviour
14. Ophidian - Noisemaker (Meccano Twins Remix)
15. Unexist - DOn't Exist
16. D-Passion - Indestuctible
17. Tha Playah & Evil Activities - Cold As Me
18. Neophyte & The Stunned Guys - The Soul Collector
19. Na-Goyah - Listen You Fuckers (S'Aphira Remix)
20. Unexist - Body Bag
21. Synapse - The Blood
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2011 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook hebben we nu een albumart voor de mensen die dat leuk vinden, gemaakt door TSM:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2011 15:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waarom wordt de mix van xljarno en mij op lsdb wel gepost als #15 en hier ineens deze als #15?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2011 17:15 
 

jullie mix is een uestmix zo staat die ook op lsdb
maar draidy is denk ik vergeten 'm hier ook te posten dus denk dat ik hem ff ga mailen! ;) komt goed die van jullie komt er voor 5uur op! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2011 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

excuses voor de baggerslechte kwaliteit...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2011 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

deze mix is heel slecht, maar niet getreurd. binnenkort ga ik hem overdoen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
deze mix is heel slecht, maar niet getreurd. binnenkort ga ik hem overdoen ;)


Is te hopen voor je !! :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Draidy schreef:
deze mix is heel slecht, maar niet getreurd. binnenkort ga ik hem overdoen ;)


Is te hopen voor je !! :nono:

nou nou nou...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Nuracore schreef:
Draidy schreef:
deze mix is heel slecht, maar niet getreurd. binnenkort ga ik hem overdoen ;)


Is te hopen voor je !! :nono:

nou nou nou...

:lol:
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore