Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 19:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Valt me op dat je collabs veel sounds bevat van de ander. Bijvoorbeeld in The Curse met B-Front, The Swarm met Delete en Crack met Titan is duidelijk hoorbaar dat de ander de overhand heeft. Heb je daar bewust voor gekozen? Misschien voor meer variatie op je album?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 19:58 
 
Artiest

iRon schreef:
Valt me op dat je collabs veel sounds bevat van de ander. Bijvoorbeeld in The Curse met B-Front, The Swarm met Delete en Crack met Titan is duidelijk hoorbaar dat de ander de overhand heeft. Heb je daar bewust voor gekozen? Misschien voor meer variatie op je album?


- Crack bevat eigenlijk vooral sounds van mij! Alleen voor een wat ruigere stijl gekozen dan normaal :)
- The Curse is gemaakt bij Bob in de studio en heeft daardoor vanzelf wat meer geluiden van hem
- The Swarm bevat zowel een hoop Delete als Thyron sounds, alleen was het door de vrij unieke stijl en werkwijze van Ryan soms lastig om mijn sounds er lekker in te verwerken

Buiten dat geeft het inderdaad ook wat extra variatie op het album, maar dat was in deze gevallen eigenlijk niet het idee erachter! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 20:15 
 
Hardtraxx Crew

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 21:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Thyron schreef:
iRon schreef:
Valt me op dat je collabs veel sounds bevat van de ander. Bijvoorbeeld in The Curse met B-Front, The Swarm met Delete en Crack met Titan is duidelijk hoorbaar dat de ander de overhand heeft. Heb je daar bewust voor gekozen? Misschien voor meer variatie op je album?


- Crack bevat eigenlijk vooral sounds van mij! Alleen voor een wat ruigere stijl gekozen dan normaal :)
- The Curse is gemaakt bij Bob in de studio en heeft daardoor vanzelf wat meer geluiden van hem
- The Swarm bevat zowel een hoop Delete als Thyron sounds, alleen was het door de vrij unieke stijl en werkwijze van Ryan soms lastig om mijn sounds er lekker in te verwerken

Buiten dat geeft het inderdaad ook wat extra variatie op het album, maar dat was in deze gevallen eigenlijk niet het idee erachter! :D

Ah oké! Klinkt in ieder geval erg vet. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 21:29 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Wauw die stereotuners remix :lol: wat een lachertje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Starlight is vanaf nu me favoriet! Wat een gevoel. Heerlijke subtiele kicks ook! Ik zou die pitchkicks net wat voller willen zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 01:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

komt er een hardcopy van t album? of alleen digitaal
Heb alleen de sleepwalker remix en de collab met titan geluisterd dus ik laat me verassen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 08:47 
 
Hardtraxxer

Na de antwoorden die thyron geeft in zen Q&A wat hij vindt van de raw hype van tegenwoordig boem screech hardcore kick etc.. Dan kan hij nooit achter die plaat van de stereotuners staan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tuurlijk wel: hij zei volgens mij niet dat hij het sowieso beu is. Hij vind het in de platen waar het geen toevoeging is, vervelend. Misschien vind hij het hier wel een toevoeging. Dus ik zou niet zeggen dat hij er nooit achter staat. Het is tenslotte zijn album :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 12:54 
 
Hardtraxxer

Leonidas schreef:
Tuurlijk wel: hij zei volgens mij niet dat hij het sowieso beu is. Hij vind het in de platen waar het geen toevoeging is, vervelend. Misschien vind hij het hier wel een toevoeging. Dus ik zou niet zeggen dat hij er nooit achter staat. Het is tenslotte zijn album :P


Laat ik het dan anders verwoorden. Ik vind het totaal geen toevoeging (verbetering) en misschien interpreteer ik hem dan totaal verkeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 17:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Net een beetje door de previews heen geluisterd. Vind het gros wel echt sterke tracks. Met vette synths en goede melodieën. Vind zelf alleen de tracks die een anti met screeches hebben niet zo veel aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 18:41 
 
Hardtraxx Addict

Thyron schreef:
Hier zijn previews van alle tracks te luisteren:

https://www.trackitdown.net/track/thyro ... 53959.html

(zie lijst eronder)


link doet het niet meer :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2014 19:36 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2014 21:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

WTF is dit :drool: Die 2de midintro en climax :love:
Lang geleden dat ik nog zo verrast werd :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2014 21:32 
 
Hardtraxxer

The Swarm, verreweg beste track van dit album!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 11:22 
 
Hardtraxxer

Snitch_MP schreef:
The Swarm, verreweg beste track van dit album!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 14:48 
 
Hardtraxxer

Even wat previews geluisterd en een review geschreven, het is iets langer geworden dan ik vooraf had gedacht,

The Swarm, ben geen groot fan van platen van Delete en deze track bevalt me dan ook niet echt, ik mis vaak sfeer in de climax. In dit geval vind ik de eerste mid intro erg vet, als ook de break, maar had graag wat meer sfeer gezien in de climax door middel van melodie, iets 'simpels' als in de eerste mid was voor mij voldoende geweest.

Starlight, mid intro bevalt goed! Heerlijke combinatie van sounds en de kicks vind ik prima, break is ook mooi sfeervol en mooi opgebouwd. Climax valt tegen, vind hem opnieuw niet heel sfeervol, heb niets tegen anticlimaxes maar vaak missen ze wat kracht, ik mis een explosie van energie als in bijvoorbeeld Under Attack (Ran-D & Adaro). Tweede climax daarentegen is heerlijk, sfeer en drive! Jammer van de eerste climax, een reden voor mij om deze plaat te laten liggen.

Lucid Dream, lekker stevige mid, alles prima in orde, goed begin van de track. Ook de break is weer mooi sfeervol, zagende synth doet me denken aan B-Front maar dat is geen enkel probleem. Climax vind ik in het eerste 'blokje' een beetje saai, al maakt de pitchkick dat wel gedeeltelijk goed, het tweede blokje van de eerste climax geeft variatie, drive en ook iets meer sfeer, leuk gedaan. Tweede climax geldt het zelfde voor, ik mis wat drive en net een beetje sfeer wat in B-Front tracks wel zit.

Crack, stevige kick, had graag de screeches wat anders gezien, kwestie van smaak. Vind de vocals en de verder opbouw mooi gedaan, geeft veel drive mee. In de climax had ik liever geen of eventueel minder scherpe screeches gezien, de onderliggende synth geeft wel sfeer mee en daarmee onderscheidt de track zich (gelukkig) nog een beetje van andere tracks, drive is wel goed aanwezig maar de screeches verpesten het helaas. Uiteindelijk geen track voor mij dit.

Voice of Chaos, moest even wennen aan de mid en de distortion op de kick (zo lijkt het in ieder geval), maar vind het opnieuw prima. Break is mooi opgebouwd, erg sfeervol! Climax is vet, dit is een geluid wat ik liever zie in een climax in plaats van de screech van Crack, het enige wat voor mij voor m'n gevoel de track nog net iets beter had gemaakt is een een zelfde effect met downpitch van de kick in de eerste climax als dat je hebt gebruikt in de tweede climax. Nu komt de downpitch in de eerste climax 8 tellen later waardoor ik de eerste climax net iets te saai, de tweede climax heeft wel drive.

Dysphoria, niets op aan te merken, nog steeds een van de beste tracks tot nu toe, sfeer, drive, origineel, afgekapte vocal voor de climax, alles! :loving:

Sleepwalker Remix, sfeer is zoals verwacht mooi, mede door het origineel. Kicks zijn goed, hoe de mid intro op het eind wordt doorgezet met lichte pitch is heerlijk. Eerste climax is me net iets te saai, mist wat drive en weergeeft niet helemaal de sfeer die bij de track hoort, tweede climax doet dit wat beter, kickrolls :thumbsup: Blijf toch voor het origineel gaan door de betere climax, ik mis iets helaas, iets met volheid en sfeer maar kan het moeilijk aanwijzen.

Limitless, gevoel in de plaat, opbouw geeft kippenvel, rustige vocal past er heel mooi bij. Climax heeft sfeer en drive, klapt er onverwachts in wat nog eens extra kracht geeft aan de sfeer en drive. Met Dysphoria en Rising Star vind ik dit de beste track, niets op aan te merken.

Victim, weer eens iets anders, een ruige track. Eerste mid is leuk gedaan, geeft veel drive en kracht. Zelfde geld voor de tweede mid, levert een beetje kracht in voor sfeer maar dat is geen enkel probleem. Break is opnieuw sfeervol, climax heeft niet mijn voorkeur met die screeches, al zijn ze vele malen beter dan in Crack. Onderliggende ritme wat ook in de mid zit vind ik geweldig, geeft een grote bak drive en is weer eens iets anders!

Rising Star, mid intro is wederom goed gedaan, knap hoe je elke mid intro tot nog toe interessant houdt! Break is zoals ik inmiddels verwacht weer sfeervol, synth lijkt wat op die van Lucid Dream (en dus op B-Front) alleen vind ik deze vele malen beter, is wat (sfeer)voller. Door de combinatie van synth en kicks is deze climax veel voller en heeft meer drive. Variatie in de twee climax bevalt me heel goed, opnieuw is er sfeer en drive en de sounds zijn mooi, staat in de top drie van het album! :yay:

Al met al ben ik positief verrast, 3 tracks die ik echt top vind en alle andere tracks hebben veel goede elementen. Ik merk wel dat ik de tracks met screeches in climax allemaal niet veel aan vind, maar gelukkig hebben die op dit album niet de overhand. Ben benieuwd naar de tracks die nog gaan komen en ik hoop dat je hier iets aan hebt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 20:55 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dream Worlds doet een beetje ouder aan qua feel, klinkt goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 11:22 
 

Khadber schreef:
Dream Worlds doet een beetje ouder aan qua feel, klinkt goed!


Dat gevoel had ik er ook bij! Beetje oude Pitcher hier en daar :) Misschien met Michel gemaakt? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 12:02 
 
Hardtraxxer

Khadber schreef:
Dream Worlds doet een beetje ouder aan qua feel, klinkt goed!


Dit, heerlijke plaat! Ook nog een zonder vocals toch interessant gebleven, kicks passen mooi bij de synth. Er mogen best meer van dit soort platen gemaakt worden, is samen met Limitless, Dysphoria en Rising Star een van de betere album tracks voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 14:09 
 
Hardtraxxer

Heerlijk dreamworlds
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
Khadber schreef:
Dream Worlds doet een beetje ouder aan qua feel, klinkt goed!


Dat gevoel had ik er ook bij! Beetje oude Pitcher hier en daar :) Misschien met Michel gemaakt? :)


Nope:

Citaat:
Citaat:
SL8492 schreef:
Met wie zou je ooit nog een collab willen doen (binnen de Hardstyle)

1. B-Front heb ik al van mijn lijstje kunnen strepen, denk dat ik nu voor Noisecontrollers zou gaan! Maar Michel Pollen en Code Black zitten er eigenlijk niet ver vanaf!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 15:29 
 
Artiest

THArdstyler schreef:
Kiloknaller schreef:
Khadber schreef:
Dream Worlds doet een beetje ouder aan qua feel, klinkt goed!


Dat gevoel had ik er ook bij! Beetje oude Pitcher hier en daar :) Misschien met Michel gemaakt? :)


Nope:

Citaat:
Citaat:
SL8492 schreef:
Met wie zou je ooit nog een collab willen doen (binnen de Hardstyle)

1. B-Front heb ik al van mijn lijstje kunnen strepen, denk dat ik nu voor Noisecontrollers zou gaan! Maar Michel Pollen en Code Black zitten er eigenlijk niet ver vanaf!


Is inderdaad niet met Michel gemaakt, al had ik wel een beetje dat oude Pitcher sfeertje in gedachten! :D

Leuk om te zien dat ie positief ontvangen wordt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 19:31 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks