Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2023 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rebelion - Lucid Dreams (ACR016)

Label: Acid Reign
WEB release: 10/08/2023

Tracks:
Rebelion - Lucid Dreams

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2023 23:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dat begin is echt 10x niks en dat melodieuze stuk is gewoon Hard Driver - Rise Again.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2023 09:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mwah
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2023 01:41 
 
Hardtraxx Crew



Broken Balance schreef:
dat melodieuze stuk is gewoon Hard Driver - Rise Again.

Ah dat was m :P Dacht al, die komt me bekend voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2023 15:22 
 
Hardtraxxer

Vocal vind ik vet, melodieuze stuk wat saai en dat gezaag gewoon lekker. Als de melo wat minder langdradig en saai was was het echt een zomerhit voor mij maar vind t zo een beetje mwah.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2023 12:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Melodische werk van Rebelion vind ik bijna altijd top maar dit voelt een beetje als ff makkelijk/goedkoop proberen te scoren.

Broken Balance schreef:
Dat begin is echt 10x niks en dat melodieuze stuk is gewoon Hard Driver - Rise Again.


Dit vat m wel samen voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2023 18:04 
 
Hardtraxx Crew

Verplaatst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2023 18:26 
 
Hardtraxxer



Melodie heeft hier ook wat van weg, verder wel gewoon een dikke plaat imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2023 18:49 
 
Hardtraxxer

:woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2023 19:22 
 
Hardtraxx Veteran

Rebelion kan wat mij betreft ook met de lijst van interessante artiesten af, als zelfs hun melodieuze platen een zaagfest worden :cry: . Prima verder dat ze lekker hun eigen ding doen, maar aan mij is het iig niet besteed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2023 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zelfs zonder zaagkicks had ik dit een enorm matige plaat gevonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2023 20:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vroeg me even af of iemand of Rebelion ook een remix had gemaakt van Juice WRLD. Gelukkig niet.

Nu Thyron maar opzetten om dit te vergeten. Zonde zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2023 00:05 
 
Hardtraxxer

Als ze Come Together nou uitbrengen.. Die is wel echt van het kaliber City Lights/ A.I.

Deze komt niet in de buurt helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2023 08:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het kan aan mij liggen, maar ik begrijp de hele structuur van deze plaat niet. Heb je van die mooie volle sounds in de intro en dan komt er een kick achteraan die voor mijn gevoel niets van dat scherpe heeft en voor mijn gevoel heel raar pitcht, alsof naar een kapotte speaker luister die een kamer verderop staat.. En dat terwijl in de tweede drop de sounds veel voller en scherper zijn, dus ze kunnen dat prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2023 08:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Het kan aan mij liggen, maar ik begrijp de hele structuur van deze plaat niet. Heb je van die mooie volle sounds in de intro en dan komt er een kick achteraan die voor mijn gevoel niets van dat scherpe heeft en voor mijn gevoel heel raar pitcht, alsof naar een kapotte speaker luister die een kamer verderop staat.. En dat terwijl in de tweede drop de sounds veel voller en scherper zijn, dus ze kunnen dat prima.


Ligt niet aan jou! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2023 08:59 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Rebelion kan wat mij betreft ook met de lijst van interessante artiesten af, als zelfs hun melodieuze platen een zaagfest worden :cry: . Prima verder dat ze lekker hun eigen ding doen, maar aan mij is het iig niet besteed.

Jup, geldt voor mij ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2023 09:04 
 
Hardtraxxer

de vocals doen het m wel in deze plaat. De melo is ook erg fijn.
Maar onbewust kon ik niet echt hard gaan op de kicks en de 1e kick staat radicaal op het totaalplaatje van deze track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2023 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vocals maken de plaat een beetje :loving:. Melodie ook wel erg fijn. Kicks in de climax zijn niet mijn favoriete, maar ze storen me niet. Wat er allemaal in de mid-intro gebeuren past inderdaad voor geen meter bij de rest van de plaat, maar ook hier voor geldt dat het me niet heel erg stoort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2023 11:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Uberhout schreef:
Rebelion kan wat mij betreft ook met de lijst van interessante artiesten af, als zelfs hun melodieuze platen een zaagfest worden :cry: . Prima verder dat ze lekker hun eigen ding doen, maar aan mij is het iig niet besteed.

Jup, geldt voor mij ook.


Ja, geldt ook voor Vertile helaas. Niet meer fatsoenlijk naar te luisteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2023 11:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Vocals maken de plaat een beetje :loving:. Melodie ook wel erg fijn. Kicks in de climax zijn niet mijn favoriete, maar ze storen me niet. Wat er allemaal in de mid-intro gebeuren past inderdaad voor geen meter bij de rest van de plaat, maar ook hier voor geldt dat het me niet heel erg stoort.


Vind de kick in de climax nog wel redelijk, maar die intro...
Zaagkicks zijn al niet mijn ding, maar die toonvariaties ook in die kicks van tegenwoordig die klinken echt zo vals en ronduit irritant
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2023 21:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

In de playlist, weliswaar zo aangepast dat hij altijd op 1:33 start, zodat ik die ongelooflijke kutintrokicks niet hoef te horen.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle