Limitless vind ik helaas niet zo bijzonder, leuk luister plaatje voor thuis maar niet meer dan dat. Kicks pitchen me iets te hoog en de melodie pakt me niet echt.
Rising Star en en Dysphoria zijn goede platen!
Related topics
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
- View the latest post: Headhunterz - Psychedelic (Monochromatic Edit)
Moderators
-
THardtraxx Addict
- 1063 posts member since 2012
- last seen Dec 2014
-
PHardtraxxer
- 275 posts member since 2011
- last seen Mar 2018
Er zijn vele elementen duidelijk anders dan de bekritiseerde 13/12 raw op dit moment, om een paar voorbeelden te noemen:Kepro wrote:Ik hoor/zie niet in wat deze nummers zo anders maakt dan de andere hardstyle. Ik hoor dezelfde screech etc.CiRiXxX wrote:Of mensen vinden zijn tracks gewoon goed en jij niet?Kepro wrote:Ik vind het allemaal vrij saai en standaard klinken. Lijkt wel of Thyron voortaan de nieuwe keizer van HT is en alleen maar alles goed kan doen.
13-12
- Break met daaropvolgende screech-anti heb ik lang niet in elke track ontdekt
- Geen/weinig gebruik van de populaire hardcore/chronic disorder kick, dit neigt veel meer naar de kicks zoals ze waren toen de raw scene nog niet over z'n top zat. Ook al missen deze kicks nog wat kracht en zou t veel beter kunnen.
- Er zit sfeer in de tracks
- Veel van de tracks tot nu toe zijn min of meer uniek en origineel. Neem bijvoorbeeld Dysphoria, ik kan dit op geen enkele manier bestempelen als 13/12 raw
Ook ik ben screech moe maar dat betekent niet dat elke track mef een screech 13/12 is, waar goed gebruikt kan een screech zeker nog altijd van toegevoegde waarde zijn. Daarnaast is dit Thyron's eerste grote wapenfeit en zullen de meningen daardoor ook iets minder ongezouten zijn, de meesten zijn positief verrast door de kwaliteit tot nu toe.
Het is zeker niet zo dat alle tracks onder de bovenstaande kopjes vallen, maar het is ook niet allemaal 13/12 raw.
Limitless is echt gaaf, pitchkick stoor ik me totaal niet aan, vind de kick uberhaupt lekker en goed passen bij zo'n nummer.
Cats Jets en Breaks moet ik ook een beetje aan denken.
Tot nu toe erg enthousiast over dit album
ben het ook volledig eens met Protech.
Cats Jets en Breaks moet ik ook een beetje aan denken.
Tot nu toe erg enthousiast over dit album
ben het ook volledig eens met Protech.
Voice Of Chaos: View on Facebook
Heb ff wat previews geluisterd:
Sleepwalker remix: vrij weinig veranderd t.o.v. het origineel. Vind hem wel tof
Voice of Chaos: Prima plaat, lekkere sfeer en fijne melodie er doorheen.
Limitless heeft ook een vette sfeer, maar vind die kicks er totaal niet bij passen.
Rising Star: leuke sounds in intro. Jammer van de te holle kicks. Break is echt lekker mysterieus en diep. Vind de climax wat tegenvallen. Sfeer zit er goed in maar die kicks mogen voller. Eigenlijk hetzelfde verhaal voor de tweede climax.
Victim: Vind die eerste tonen erg vet. Geeft weer een heerlijke sfeer mee. Stukje vanaf 0:30 is me dan te chaotisch. Rest van de track zit eigenlijk goed in elkaar met weer een erg vette sfeer! Die anti ben ik niet zo van zelf.
Dystopia: Vette plaat! Vocals passen erg goed
Enige minpunt zijn die kicks. Die mogen van mij echt nog voller.
Sleepwalker remix: vrij weinig veranderd t.o.v. het origineel. Vind hem wel tof
Voice of Chaos: Prima plaat, lekkere sfeer en fijne melodie er doorheen.
Limitless heeft ook een vette sfeer, maar vind die kicks er totaal niet bij passen.
Rising Star: leuke sounds in intro. Jammer van de te holle kicks. Break is echt lekker mysterieus en diep. Vind de climax wat tegenvallen. Sfeer zit er goed in maar die kicks mogen voller. Eigenlijk hetzelfde verhaal voor de tweede climax.
Victim: Vind die eerste tonen erg vet. Geeft weer een heerlijke sfeer mee. Stukje vanaf 0:30 is me dan te chaotisch. Rest van de track zit eigenlijk goed in elkaar met weer een erg vette sfeer! Die anti ben ik niet zo van zelf.
Dystopia: Vette plaat! Vocals passen erg goed
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
View on Facebook
Ookal werden de vocalen recentelijk door Solutio gebruikt, vette plaat hoor! Lekker tempo ook in de climax.
Ookal werden de vocalen recentelijk door Solutio gebruikt, vette plaat hoor! Lekker tempo ook in de climax.
-
DHardtraxxer
- 248 posts member since 2010
- last seen Jan 2026
-
MHardtraxx Veteran
- 14187 posts member since 2013
Vette collab! 
-
BHardtraxxer
- 403 posts member since 2014
- last seen Sep 2017
Vind er een hele lekkere bak drive in zitten:)
Need for speed most wanted politie vocals haha 
The Venator wrote:Need for speed most wanted politie vocals haha
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
En de youtube versie:
View on YouTube
View on YouTube
Lucid Dreams:
View on Facebook
View on Facebook
-
TArtiest
- 228 posts member since 2013
- last seen Sep 2015
2de climax is erg fijn, leuke toevoeging! tussen het grof geweld
-
TArtiest
- last seen Sep 2015
Voor de DJ's onder ons:

JEFSKI wrote: Worden het ook gelijk allemaal FULLS? Net zoals bij het album van Titan?
Heel gaaf nummer! 1 van de beste imo
-
TArtiest
- last seen Sep 2015
-
TArtiest
- last seen Sep 2015
Hier zijn previews van alle tracks te luisteren:
https://www.trackitdown.net/track/thyro ... 53959.html
(zie lijst eronder)
https://www.trackitdown.net/track/thyro ... 53959.html
(zie lijst eronder)
Tussen een aantal lekkere plaatjes op dit album juist een enorme tegenvaller vind ik...erg saaie plaatPaultheone wrote:B-Front collab
-
MHardtraxx Veteran
- 14187 posts member since 2013
Hell's Fire (Stereotuners Remix)
https://www.facebook.com/video.php?v=58 ... =2&theater
https://www.facebook.com/video.php?v=58 ... =2&theater