Laatste preview? en die met B-Front dan?
Staat die bij de tracklist dan?Snitch_MP wrote:Laatste preview? en die met B-Front dan?
Staat die bij de tracklist dan?Snitch_MP wrote:Laatste preview? en die met B-Front dan?

Nee maar hij had het er wel over. En op de tracklist van trackitdown stond wel een preview..Mitzinator wrote:Staat die bij de tracklist dan?Snitch_MP wrote:Laatste preview? en die met B-Front dan?
Raar inderdaad..Thyron wrote:Voor de DJ's onder ons:
JEFSKI wrote:
Worden het ook gelijk allemaal FULLS? Net zoals bij het album van Titan?![]()
Wat een oelewapper, is er ooit een preview van dat nummer vrijgegeven?Mitzinator wrote:De reden waarom The Curse (met B-Front) niet op zijn album komt:
https://www.facebook.com/ThyronNL/posts/586000334833079
Album wordt later gereleased, niet op 15/12, maar in Januari pas.
(Stond al in het WJD-topic, maar ik dacht ik post hem hier ook wel even)
Heeft 1 dag op junodownload een preview gestaanKepro wrote:Wat een oelewapper, is er ooit een preview van dat nummer vrijgegeven?
DJThera wrote:Bob childish? Thats the world upside down. This is just stealing/violating trust... so damn shocking that Thyron did that! I dont care about the fact he is still young. This for me feels a bit the same as shoplifting and thats also not allowed regardless which age
Heh jammer, was wel benieuwd.Magnetron wrote:Heeft 1 dag op junodownload een preview gestaanKepro wrote:Wat een oelewapper, is er ooit een preview van dat nummer vrijgegeven?
Snitch_MP wrote:DJThera wrote:Bob childish? Thats the world upside down. This is just stealing/violating trust... so damn shocking that Thyron did that! I dont care about the fact he is still young. This for me feels a bit the same as shoplifting and thats also not allowed regardless which age
yowan wrote:Ik denk niet dat hij in de gaten heeft gehad dat het zulke consequenties zou kunnen hebben. anders zou je het niet doen..
Het is inderdaad naief dom...Themaster wrote: wat een domme actie.
Behoorlijk debiele actie als het een DAW bestand betreft. Als het slechts een MP3 bestand is dan vind ik de ophef een beetje te. De gemiddelde mens is dan namelijk geen haar beter. Al stelen die het over het algemeen niet rechtstreeks uit de studiokauwgombal wrote:Ik denk dat hij meer heeft gejat dan simpel wat MP3tjesMBassM wrote:yowan wrote:Ik denk niet dat hij in de gaten heeft gehad dat het zulke consequenties zou kunnen hebben. anders zou je het niet doen..Het is inderdaad naief dom...Themaster wrote: wat een domme actie.
Het betrof een mp3....
Een relatief klein MP3 bestandje kan je eigenlijk ook heel erg ongemerkt (en snel) doorsturen, dus lijkt me dat je daar niet heel erg op betrapt kan worden.ThaBomba. wrote: Behoorlijk debiele actie als het een DAW bestand betreft. Als het slechts een MP3 bestand is dan vind ik de ophef een beetje te. De gemiddelde mens is dan namelijk geen haar beter. Al stelen die het over het algemeen niet rechtstreeks uit de studio
Aan de andere kant is dit wel een opeenstapeling met feiten uit het verleden die stuk voor stuk echt niet door de beugel kunnen.