Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 12:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wanneer wordt er ooit informatie gegeven door labels? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Wanneer wordt er ooit informatie gegeven door labels? xd

Je weet wat ik bedoel. Dit is een fel besproken album waar veel volk op wacht. Even wat informatie geven Fusion zijnde lijkt mij een kleine moeite. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 13:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Held op Sokken schreef:
Bron via via. Geloof het of niet. Zal waarschijnlijk ook nog wel even achter de schermen blijven. :thumbup:


Geloof het best wel , maar dit gaan roepen hier op het forum zonder een bron te verkondigen is ook niet heel handig..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 14:29 
 
Hardtraxx Addict

Zonde als hij uit fusion gekicked is. Het mag dan iemand zijn die nare dingen heeft uitgehaald, maar persoonlijk vind ik hem een van de weinige talenten die boeiende hardstyle maakt. Melodiën en kicks ipv hersenloos gescreech en overstuurde snares.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 16:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

phoenix schreef:
Zonde als hij uit fusion gekicked is. Het mag dan iemand zijn die nare dingen heeft uitgehaald, maar persoonlijk vind ik hem een van de weinige talenten die boeiende hardstyle maakt. Melodiën en kicks ipv hersenloos gescreech en overstuurde snares.

Mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 16:22 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Anders wachten we eerst gewoon op een reactie vanuit Fusion of van Thyron in plaats van te speculeren ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 16:25 
 
Hardtraxxer

Magnetron schreef:
Anders wachten we eerst gewoon op een reactie vanuit Fusion of van Thyron in plaats van te speculeren ;)


Niet beledigend bedoeld maar ik heb het al uit meerdere hoeken gehoord en het is wel duidelijk als het album eerst naar 14-15 januari werd verplaatst toen naar 19 januari, en nu nog steeds niks dat het gewoon over en uit is.

Vind het niet echt een speculatie meer. Labels en zeker artiesten zelf komen altijd weken te laat met het nieuws, die is algemeen bekend. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch vreemd. Aangezien hij begin dit jaar nog de Fusion yearmix gemaakt heeft. Daarnaast was hij ook aanwezig tijdens de hardstyle top 2000 met team Fusion. Dit alles was dus ook al ruim na het incident.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 16:28 
 
Hardtraxxer

ThaBomba. schreef:
Toch vreemd. Aangezien hij begin dit jaar nog de Fusion yearmix gemaakt heeft. Daarnaast was hij ook aanwezig tijdens de hardstyle top 2000 met team Fusion. Dit alles was dus ook al ruim na het incident.


Het incident is iets op zich hè. De conversaties en onderhandelingen die erna komen is het 2e deel van het conflict. Daar is waarschijnlijk iets niet goed gegaan dan :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 16:30 
 
Hardtraxx Elite

Held op Sokken schreef:
Niet beledigend bedoeld maar ik heb het al uit meerdere hoeken gehoord en het is wel duidelijk als het album eerst naar 14-15 januari werd verplaatst toen naar 19 januari, en nu nog steeds niks dat het gewoon over en uit is.


Die tracks zijn allemaal gemaakt, die zullen op de 1 of andere manier toch wel komen mag ik hopen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 16:31 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Held op Sokken schreef:
Magnetron schreef:
Anders wachten we eerst gewoon op een reactie vanuit Fusion of van Thyron in plaats van te speculeren ;)


Niet beledigend bedoeld maar ik heb het al uit meerdere hoeken gehoord en het is wel duidelijk als het album eerst naar 14-15 januari werd verplaatst toen naar 19 januari, en nu nog steeds niks dat het gewoon over en uit is.

Vind het niet echt een speculatie meer. Labels en zeker artiesten zelf komen altijd weken te laat met het nieuws, die is algemeen bekend. :thumbup:

Ik snap je punt wel, maar er is nog geen officieel bericht naar buiten gebracht. Als we daar gewoon op wachten weten we 'alles zeker'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ_Tim schreef:
Held op Sokken schreef:
Niet beledigend bedoeld maar ik heb het al uit meerdere hoeken gehoord en het is wel duidelijk als het album eerst naar 14-15 januari werd verplaatst toen naar 19 januari, en nu nog steeds niks dat het gewoon over en uit is.


Die tracks zijn allemaal gemaakt, die zullen op de 1 of andere manier toch wel komen mag ik hopen..

Als de rechten bij fusion liggen en zij besluiten om het niet uit te brengen kun je er mooi naar fluiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 16:41 
 
Hardtraxxer

Magnetron schreef:
Held op Sokken schreef:
Magnetron schreef:
Anders wachten we eerst gewoon op een reactie vanuit Fusion of van Thyron in plaats van te speculeren ;)


Niet beledigend bedoeld maar ik heb het al uit meerdere hoeken gehoord en het is wel duidelijk als het album eerst naar 14-15 januari werd verplaatst toen naar 19 januari, en nu nog steeds niks dat het gewoon over en uit is.

Vind het niet echt een speculatie meer. Labels en zeker artiesten zelf komen altijd weken te laat met het nieuws, die is algemeen bekend. :thumbup:

Ik snap je punt wel, maar er is nog geen officieel bericht naar buiten gebracht. Als we daar gewoon op wachten weten we 'alles zeker'.


We wachten rustig af :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
DJ_Tim schreef:
Held op Sokken schreef:
Niet beledigend bedoeld maar ik heb het al uit meerdere hoeken gehoord en het is wel duidelijk als het album eerst naar 14-15 januari werd verplaatst toen naar 19 januari, en nu nog steeds niks dat het gewoon over en uit is.


Die tracks zijn allemaal gemaakt, die zullen op de 1 of andere manier toch wel komen mag ik hopen..

Als de rechten bij fusion liggen en zij besluiten om het niet uit te brengen kun je er mooi naar fluiten.


Lijkt me niet dat ze hem zo hard willen naaien... Want dan kun je die jongen echt naar een inrichting brengen ben ik bang... heb het idee dat hij al genoeg gestraft is voor z'n daden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 19:06 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Plus, Fusion heeft inmiddels ook geld in dat album zitten, daar zullen ze toch graag wat verkopen tegenover zien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 19:27 
 
Hardtraxx Veteran

Scheelt dat het enkel digital was :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 19:30 
 
Hardtraxx Veteran

phoenix schreef:
Zonde als hij uit fusion gekicked is. Het mag dan iemand zijn die nare dingen heeft uitgehaald, maar persoonlijk vind ik hem een van de weinige talenten die boeiende hardstyle maakt. Melodiën en kicks ipv hersenloos gescreech en overstuurde snares.

Het zou eens tijd worden dat acties consequenties zouden hebben in deze scene. Wat professionaliteit is wel gewenst als je je geld ermee verdient.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 19:38 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Scheelt dat het enkel digital was :P

Zal ook tijd in de mastering hebben gezeten, wat ook uren (dus geld) kost.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 19:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Lenny schreef:
Scheelt dat het enkel digital was :P

Zal ook tijd in de mastering hebben gezet, wat ook uren (dus geld) kost.

Ik vind het raar want ik zie vaak foto's op Bas z'n FB dat hij iets aan het masteren is maar hij heeft wel Zany bedankt voor het masteren van z'n album...?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 20:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Artiesten masteren bijna nooit hun eigen tracks, vanwege 'fris' gehoor van een ander ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 20:28 
 
Hardtraxx Addict

chicken schreef:
phoenix schreef:
Zonde als hij uit fusion gekicked is. Het mag dan iemand zijn die nare dingen heeft uitgehaald, maar persoonlijk vind ik hem een van de weinige talenten die boeiende hardstyle maakt. Melodiën en kicks ipv hersenloos gescreech en overstuurde snares.

Het zou eens tijd worden dat acties consequenties zouden hebben in deze scene. Wat professionaliteit is wel gewenst als je je geld ermee verdient.

Daar ben ik het mee eens. Wat hij deed kon echt niet en er zullen ook consequenties zijn voor hem. Ik vind het alleen zonde voor zijn talent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 20:42 
 
Hardtraxxer

Dat is het kutte als je een contract hebt met een label lijkt mij. Vooral als je je tracks laat masteren door je label en dat je ook collabs hebt met artiesten van dat label. Ook al heb jij het gemaakt, het label bepaalt wat ermee gebeurt. Of heb ik het mis? Denk niet dat je met al die tracks bij een ander label aan kan kloppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 20:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

op fusion site staat t album nog steeds en met 19 - 01 als datum

dat is wel vreemd aangezien het nu de 20e is
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 22:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heeft iemand m al een bericht gestuurd? Ik denk niet dat hij hier uit zichzelf antwoord komt geven op Hardtraxx :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 22:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Had gister een bericht naar zowel Fusion als Thyron gestuurd, maar geeb antwoord... Vind het wel slecht, er zitten genoeg mensen te wachten op dit album, ik zelf ook en dan totaal geen info of wat dan ook.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks