Active topics in Gratis tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 14 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 15 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Wanneer wordt er ooit informatie gegeven door labels? xd
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 1 day ago
TiMOTHYb wrote:Wanneer wordt er ooit informatie gegeven door labels? xd
Je weet wat ik bedoel. Dit is een fel besproken album waar veel volk op wacht. Even wat informatie geven Fusion zijnde lijkt mij een kleine moeite. -.-
Donateur
1628 posts member since 2009
last seen 10 hours ago
Held op Sokken wrote: Bron via via. Geloof het of niet. Zal waarschijnlijk ook nog wel even achter de schermen blijven. :thumbup:
Geloof het best wel , maar dit gaan roepen hier op het forum zonder een bron te verkondigen is ook niet heel handig..
P
Hardtraxx Addict
1034 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Zonde als hij uit fusion gekicked is. Het mag dan iemand zijn die nare dingen heeft uitgehaald, maar persoonlijk vind ik hem een van de weinige talenten die boeiende hardstyle maakt. Melodiën en kicks ipv hersenloos gescreech en overstuurde snares.
Hardtraxx Elite
2202 posts member since 2013
last seen Jan 2026
phoenix wrote:Zonde als hij uit fusion gekicked is. Het mag dan iemand zijn die nare dingen heeft uitgehaald, maar persoonlijk vind ik hem een van de weinige talenten die boeiende hardstyle maakt. Melodiën en kicks ipv hersenloos gescreech en overstuurde snares.
Mee eens.
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Anders wachten we eerst gewoon op een reactie vanuit Fusion of van Thyron in plaats van te speculeren ;)
H
Hardtraxxer
118 posts member since 2014
last seen Jun 2015
Magnetron wrote:Anders wachten we eerst gewoon op een reactie vanuit Fusion of van Thyron in plaats van te speculeren ;)
Niet beledigend bedoeld maar ik heb het al uit meerdere hoeken gehoord en het is wel duidelijk als het album eerst naar 14-15 januari werd verplaatst toen naar 19 januari, en nu nog steeds niks dat het gewoon over en uit is.

Vind het niet echt een speculatie meer. Labels en zeker artiesten zelf komen altijd weken te laat met het nieuws, die is algemeen bekend. :thumbup:
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Toch vreemd. Aangezien hij begin dit jaar nog de Fusion yearmix gemaakt heeft. Daarnaast was hij ook aanwezig tijdens de hardstyle top 2000 met team Fusion. Dit alles was dus ook al ruim na het incident.
H
Hardtraxxer
last seen Jun 2015
ThaBomba. wrote:Toch vreemd. Aangezien hij begin dit jaar nog de Fusion yearmix gemaakt heeft. Daarnaast was hij ook aanwezig tijdens de hardstyle top 2000 met team Fusion. Dit alles was dus ook al ruim na het incident.
Het incident is iets op zich hè. De conversaties en onderhandelingen die erna komen is het 2e deel van het conflict. Daar is waarschijnlijk iets niet goed gegaan dan :/
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
Held op Sokken wrote: Niet beledigend bedoeld maar ik heb het al uit meerdere hoeken gehoord en het is wel duidelijk als het album eerst naar 14-15 januari werd verplaatst toen naar 19 januari, en nu nog steeds niks dat het gewoon over en uit is.
Die tracks zijn allemaal gemaakt, die zullen op de 1 of andere manier toch wel komen mag ik hopen..
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Held op Sokken wrote:
Magnetron wrote:Anders wachten we eerst gewoon op een reactie vanuit Fusion of van Thyron in plaats van te speculeren ;)
Niet beledigend bedoeld maar ik heb het al uit meerdere hoeken gehoord en het is wel duidelijk als het album eerst naar 14-15 januari werd verplaatst toen naar 19 januari, en nu nog steeds niks dat het gewoon over en uit is.

Vind het niet echt een speculatie meer. Labels en zeker artiesten zelf komen altijd weken te laat met het nieuws, die is algemeen bekend. :thumbup:
Ik snap je punt wel, maar er is nog geen officieel bericht naar buiten gebracht. Als we daar gewoon op wachten weten we 'alles zeker'.
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 11 hours ago
DJ_Tim wrote:
Held op Sokken wrote: Niet beledigend bedoeld maar ik heb het al uit meerdere hoeken gehoord en het is wel duidelijk als het album eerst naar 14-15 januari werd verplaatst toen naar 19 januari, en nu nog steeds niks dat het gewoon over en uit is.
Die tracks zijn allemaal gemaakt, die zullen op de 1 of andere manier toch wel komen mag ik hopen..
Als de rechten bij fusion liggen en zij besluiten om het niet uit te brengen kun je er mooi naar fluiten.
H
Hardtraxxer
last seen Jun 2015
Magnetron wrote:
Held op Sokken wrote:

Ik snap je punt wel, maar er is nog geen officieel bericht naar buiten gebracht. Als we daar gewoon op wachten weten we 'alles zeker'.
We wachten rustig af :)
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 19 hours ago
Henk-Jan wrote:
DJ_Tim wrote:
Als de rechten bij fusion liggen en zij besluiten om het niet uit te brengen kun je er mooi naar fluiten.
Lijkt me niet dat ze hem zo hard willen naaien... Want dan kun je die jongen echt naar een inrichting brengen ben ik bang... heb het idee dat hij al genoeg gestraft is voor z'n daden.
Artiest
629 posts member since 2010
last seen 40 minutes ago
Plus, Fusion heeft inmiddels ook geld in dat album zitten, daar zullen ze toch graag wat verkopen tegenover zien?
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Scheelt dat het enkel digital was :P
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
phoenix wrote:Zonde als hij uit fusion gekicked is. Het mag dan iemand zijn die nare dingen heeft uitgehaald, maar persoonlijk vind ik hem een van de weinige talenten die boeiende hardstyle maakt. Melodiën en kicks ipv hersenloos gescreech en overstuurde snares.
Het zou eens tijd worden dat acties consequenties zouden hebben in deze scene. Wat professionaliteit is wel gewenst als je je geld ermee verdient.
Hardtraxx Crew
30629 posts member since 2010
last seen 15 hours ago
Lenny wrote:Scheelt dat het enkel digital was :P
Zal ook tijd in de mastering hebben gezeten, wat ook uren (dus geld) kost.
Last edited by wootum on 20 Jan 2015 19:04, edited 1 time in total.
Hardtraxx Addict
1544 posts member since 2013
last seen May 2019
wootum wrote:
Lenny wrote:Scheelt dat het enkel digital was :P
Zal ook tijd in de mastering hebben gezet, wat ook uren (dus geld) kost.
Ik vind het raar want ik zie vaak foto's op Bas z'n FB dat hij iets aan het masteren is maar hij heeft wel Zany bedankt voor het masteren van z'n album...?
Hardtraxx Elite
2642 posts member since 2011
last seen 10 days ago
Artiesten masteren bijna nooit hun eigen tracks, vanwege 'fris' gehoor van een ander ;)
P
Hardtraxx Addict
1034 posts member since 2012
last seen Jul 2026
chicken wrote:
Het zou eens tijd worden dat acties consequenties zouden hebben in deze scene. Wat professionaliteit is wel gewenst als je je geld ermee verdient.
Daar ben ik het mee eens. Wat hij deed kon echt niet en er zullen ook consequenties zijn voor hem. Ik vind het alleen zonde voor zijn talent.
J
Hardtraxxer
324 posts member since 2014
last seen Apr 2017
Dat is het kutte als je een contract hebt met een label lijkt mij. Vooral als je je tracks laat masteren door je label en dat je ook collabs hebt met artiesten van dat label. Ook al heb jij het gemaakt, het label bepaalt wat ermee gebeurt. Of heb ik het mis? Denk niet dat je met al die tracks bij een ander label aan kan kloppen.
Hardtraxxer
703 posts member since 2010
last seen May 2019
op fusion site staat t album nog steeds en met 19 - 01 als datum

dat is wel vreemd aangezien het nu de 20e is
Hardtraxx Addict
1244 posts member since 2012
last seen Jan 2018
Heeft iemand m al een bericht gestuurd? Ik denk niet dat hij hier uit zichzelf antwoord komt geven op Hardtraxx :P
Hardtraxxer
625 posts member since 2013
last seen 7 days ago
Had gister een bericht naar zowel Fusion als Thyron gestuurd, maar geeb antwoord... Vind het wel slecht, er zitten genoeg mensen te wachten op dit album, ik zelf ook en dan totaal geen info of wat dan ook.