Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 22:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zal wel een keuze vanuit Fusion zijn dan om zo vaag erover te zijn, Thyron is normaal heel open over zaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 00:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het ook sneu voor de artiesten die hier aan mee hebben gewerkt. Vooral Avana en Inceptum die zo ook weer wat publiciteit mislopen. (Als het album daadwerkelijk niet gereleased wordt)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 00:54 
 
Hardtraxx Elite

Zygoma schreef:
Artiesten masteren bijna nooit hun eigen tracks, vanwege 'fris' gehoor van een ander ;)

Niet vanwege fris gehoor, masteren wordt alleen (zo goed als nooit) in een eigen studio gedaan omdat het idee van masteren (naast het luider maken van de track) is om de akoestieke mankementen van een studio eruit te halen. Omdat bas waarschijnlijk toegang heeft tot 1 studio kan hij zijn eigen tracks niet masteren maar wel tracks van andere.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 13:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Ik vind het ook sneu voor de artiesten die hier aan mee hebben gewerkt. Vooral Avana en Inceptum die zo ook weer war publiciteit mislopen. (Als het album daadwerkelijk niet gereleased wordt)

Als je bedenkt dat hij hun halve soundbank mag gebruiken zonder hun naam erbij te vermelden dan moeten ze dit ook wel kunnen verdragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 13:32 
 
Hardtraxx Veteran

Zygoma schreef:
Chroman schreef:
Ik vind het ook sneu voor de artiesten die hier aan mee hebben gewerkt. Vooral Avana en Inceptum die zo ook weer war publiciteit mislopen. (Als het album daadwerkelijk niet gereleased wordt)

Als je bedenkt dat hij hun halve soundbank mag gebruiken zonder hun naam erbij te vermelden dan moeten ze dit ook wel kunnen verdragen.


Mag gebruiken ja? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 19:11 
 
Artiest

DJ_Tim schreef:
Zygoma schreef:
Artiesten masteren bijna nooit hun eigen tracks, vanwege 'fris' gehoor van een ander ;)

Niet vanwege fris gehoor, masteren wordt alleen (zo goed als nooit) in een eigen studio gedaan omdat het idee van masteren (naast het luider maken van de track) is om de akoestieke mankementen van een studio eruit te halen. Omdat bas waarschijnlijk toegang heeft tot 1 studio kan hij zijn eigen tracks niet masteren maar wel tracks van andere.


Even terzijde:
Masteren is niks anders dan het afwerken van de track tot release. Het doel van masteren is zorgen dat platen qua loudness en klank overeen komen met andere platen die op het moment uitgebracht worden. Een deel vd artiesten(hardstyle en non-hardstyle) mastert op het moment gewoon hun eigen platen (net zoals dat wij dat doen). Een ander deel vind het juist fijn dat juist iemand anders het doet, zodat ze zeker zijn dat het goed "draaibaar" is. Vaak kiezen opkomende/beginnende producers daarom juist voor dit.
Zover ik weet geld dit alleen voor EDM trouwens, waarbij je amper tot niet met grote dynamiek verschillen te maken hebt. In non-EDM genres is masteren weer een stuk ingewikkelder natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 15:53 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ben wel benieuwd naar het verdere verhaal waarom album nog niet uit is/uit komt. Dan is Thyron denk nu bezig met het zoeken van een studie
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 16:16 
 
Hardtraxx Addict

Pipa schreef:
Ik ben wel benieuwd naar het verdere verhaal waarom album nog niet uit is/uit komt. Dan is Thyron denk nu bezig met het zoeken van een studie


Of een diploma van iemand anders om die vervolgens als eigen diploma te gebruiken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 16:19 
 
Hardtraxx Veteran

Phase 2 schreef:
Pipa schreef:
Ik ben wel benieuwd naar het verdere verhaal waarom album nog niet uit is/uit komt. Dan is Thyron denk nu bezig met het zoeken van een studie


Of een diploma van iemand anders om die vervolgens als eigen diploma te gebruiken :P


Haha maar ik denk dat hij dan ook gepakt wordt. Die pakkans is erg groot, groter dan diefstal van Blackness
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben echt heel benieuwd wat er met dit album gaat gebeuren. Hopelijk krijgt het nog een release, staan een paar platen op zoals The Swarm en Forever Death waar ik echt op aan het wachten ben.

Begrijpelijk trouwens dat Thyron niet meer zo open hierover is op zijn social media, pakte vorige keer ook niet echt goed uit. Dat zijn ook dingen die gewoon achter de schermen geregeld moeten worden. Ik hoop wel dat we op korte termijn wat info vanuit Thyron of Fusion hierover krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Ik ben echt heel benieuwd wat er met dit album gaat gebeuren. Hopelijk krijgt het nog een release, staan een paar platen op zoals The Swarm en Forever Death waar ik echt op aan het wachten ben.

Begrijpelijk trouwens dat Thyron niet meer zo open hierover is op zijn social media, pakte vorige keer ook niet echt goed uit. Dat zijn ook dingen die gewoon achter de schermen geregeld moeten worden. Ik hoop wel dat we op korte termijn wat info vanuit Thyron of Fusion hierover krijgen.


Denk dat hij zelf weinig te willen heeft, lijkt me dat hij gewoon vanuit Fusion de opdracht heeft gekregen om duidelijkheid te geven.

Want hij blies zelf zo hoog van de toren dat de collab met Bfront op z'n album zou komen, dat er altijd vragen zouden komen als dat nummer ineenkeer ontbrak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Denk dat hij zelf weinig te willen heeft, lijkt me dat hij gewoon vanuit Fusion de opdracht heeft gekregen om duidelijkheid te geven. .

Lijkt me juist totaal geen beslissing van zijn management, eerder iets wat hij zelf graag kwijt moest (ook door schuldgevoel) en daarnaast is het in zekere zin een poging tot damage control. Ik denk dat zijn management als ze íets gewild hadden, dit juist hadden willen voorkomen, want het zou naar mijn mening toch een behoorlijk incompetente beslissing zijn geweest vanuit het management als ze hem dit hadden opgedragen. Thyron is een opkomende artiest en kan zich, zekere na eerdere soortgelijke incidenten, dit dus echt niet permitteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 18:14 
 
Hardtraxxer

En Fusion kiest ervoor om het niet naar buiten te brengen. Een meer dan terechte en begrijpelijke beslissing. Dan kun je wel mailtjes gaan sturen, maar heb gewoon respect voor de situatie als er iets mis is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 18:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nou sorry hoor, maar als ik alleen even kijk naar de releasedatum (dus die hele situatie er om heen even daar gelaten) word ons een release beloofd op 19 januari. Als er dan drie dagen later nog steeds geen release is, mag je wel wat informatie cq een verklaring verwachten betreft de release.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 19:06 
 
Hardtraxxer

Hyperactive schreef:
Nou sorry hoor, maar als ik alleen even kijk naar de releasedatum (dus die hele situatie er om heen even daar gelaten) word ons een release beloofd op 19 januari. Als er dan drie dagen later nog steeds geen release is, mag je wel wat informatie cq een verklaring verwachten betreft de release.


Wat wil je horen, de cd gaat niet door? Nou, dat weet je nu ook al denk ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is er niemand die de CD heeft ge-preorderd? (hoe schrijf je dat woord trouwens :lol: ?) Misschien dat iemand die het album heeft besteld een terugstorting heeft gekregen.

pim0412 schreef:
Lijkt me juist totaal geen beslissing van zijn management, eerder iets wat hij zelf graag kwijt moest (ook door schuldgevoel) en daarnaast is het in zekere zin een poging tot damage control.

We all know how that turned out xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 21:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Is er niemand die de CD heeft ge-preorderd? (hoe schrijf je dat woord trouwens :lol: ?) Misschien dat iemand die het album heeft besteld een terugstorting heeft gekregen.

pim0412 schreef:
Lijkt me juist totaal geen beslissing van zijn management, eerder iets wat hij zelf graag kwijt moest (ook door schuldgevoel) en daarnaast is het in zekere zin een poging tot damage control.

We all know how that turned out xd



Ooh, Wat gemeen ben jij Daveytl :evil:

Zal me niet verbazen dat ze bij Fusion een hype van het album proberen te maken. En maar wachten en wachten...hier heeft iedereen het nu over het album. :whistle: En dan toch nog uitbrengen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Is er niemand die de CD heeft ge-preorderd? (hoe schrijf je dat woord trouwens :lol: ?) Misschien dat iemand die het album heeft besteld een terugstorting heeft gekregen.


Goede vraag, vind het nou wel eens tijd dat er gereageerd mag worden. Zoals hierboven al werd gezegd: zitten zeker leuke tracks tussen die recht hebben op een release. Hoop snel dat Fusion wat naar buiten gaat brengen, zou het treurig vinden als ze daar lang mee zouden wachten :thumbdown: :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 18:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wel gek dat hij bij records er gewoon staat en er ook al een volgende release achter staat, updates vinden dus wel plaats. Vind dat je niet kunt maken om zonder iets te laten weten je releasedatum te overschrijden.

Fusion mag de website overigens ook wel eens updaten. Hyves :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 18:13 
 

AirbenG schreef:
Fusion mag de website overigens ook wel eens updaten. Hyves :P


:/ wauw
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 17:44 
 
Hardtraxx Veteran

Kan dicht. Fusion gaat geen bericht geven dat hij weg is, deden ze ook niet bij Code Black, Toneshifterz en Nitrouz. Gaan ze bij Thyron ook niet doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 17:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Labels nemen zichzelf ook echt alleen nog maar serieus als er labelnights of stages gehost moeten worden hè..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 19:47 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Een artiest die weggaat vind ik wel iets anders dan een album aankondigen met previews en al en vervolgens helemaal niks over een annulering laten weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 19:57 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Een artiest die weggaat vind ik wel iets anders dan een album aankondigen met previews en al en vervolgens helemaal niks over een annulering laten weten.


En dat terwijl mensen gepreorderd hebben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 20:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zoek iemand die dat heeft gedaan, laat hem mailen, en post het antwoord hier.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks