Originieel al heel vet, deze voegt ook weer wat extra's toe! 
Related topics
- View the latest post: The Viper vs D-Block & S-te-Fan @ X-Qlusive D-Block & S-Te-Fan 22.01
- View the latest post: Psyko Punkz & D-Block & S-Te-Fan @ X-Qlusive D-Block & S-Te-Fan 2011
- View the latest post: D-Block & S-Te-Fan @ X-Qlusive D-Block & S-Te-Fan 2011
- View the latest post: Zatox & D-Block & S-Te-Fan @ X-Qlusive D-Block & S-Te-Fan 2011
- View the latest post: Headhunterz & D-Block & S-Te-Fan @ X-Qlusive D-Block & S-Te-Fan 2011
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
- View the latest post: Headhunterz - Psychedelic (Monochromatic Edit)
Moderators
nog 2125 likes en we hebben weer een gratis trackje 
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
nee, doe mij het origineel maar 
Track is niet voor mij weggelegd, komt misschien door de youtube kwaliteit.
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Hoop dat ze in de definitieve versie wat aan die kicks gedaan hebben... voor de rest echt een heel dik nummer. Paar keer live gehoord, wist dus niet dat die kicks zo tegenvielen 
Nee, ik maak geen profiel aan op Facebook. 
Had ik al dus best makkelijk
. Als ie maar snel komt want ik vind hem best vet!
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
waarom moeten hun nu zon facebook actie?
hun zijn al bekend genoeg en krijgen hoogstens 5 fans erbij want de 'niet' fans weten hier helemaal niks van af..
beetje jammer dus...
wel een vet nummer btw maar die original vond ik altijd al vet!
LIKE A WAR COZ IM HARD, REPRESENT GOD!!!
hun zijn al bekend genoeg en krijgen hoogstens 5 fans erbij want de 'niet' fans weten hier helemaal niks van af..
beetje jammer dus...
Hehe je punt faalt jammerlijk gezien 1500 extra leden binnen nog geen 2 dagen...frankhardenberg wrote:waarom moeten hun nu zon facebook actie?
beetje jammer dus...
-
M
Doen ze goeddawasiknie wrote:Hehe je punt faalt jammerlijk gezien 1500 extra leden binnen nog geen 2 dagen...frankhardenberg wrote:waarom moeten hun nu zon facebook actie?
beetje jammer dus...
-
KHardtraxxer
- 198 posts member since 2010
- last seen Feb 2013
schiet wel op zeg 
-
WHardtraxxer
- 568 posts member since 2009
- last seen Nov 2015
gelukkig schiet dit wel een beetje op, vind deze wel interessant en al helemaal vergeleken met wat ze de rest van het jaar hebben klaargespeeld
alleen de intro van hun Start Rocking Rmx is vet, dit is wel leuk en Fuck The Noisecontrollers gaan ze nooit meer overtreffen
alleen de intro van hun Start Rocking Rmx is vet, dit is wel leuk en Fuck The Noisecontrollers gaan ze nooit meer overtreffen
Hier kan ik opzich nog wel van genieten
Alleen die verschrikkelijke irritante 'poing poing poing' kicks
mja.. die zitten in elk dbstf nummertje. Buiten dat om leuke edit: 6,5 voor de moeite 
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
dat is wss gewoon omdat ze ff de like button wouden doen en dachten hee laat ikd an ook maar meteen lid worden.dawasiknie wrote:Hehe je punt faalt jammerlijk gezien 1500 extra leden binnen nog geen 2 dagen...frankhardenberg wrote:waarom moeten hun nu zon facebook actie?
beetje jammer dus...
maar goed dan kunnen ze wel na je mail berichten etc. sturen dus indd wel goeie promotie als je t zo bekijkt
maar toch blijf ik bij mn punt dat zulken niet nog meer bekendheid nodig hebben
-
G
een lekkere oude
-
BHardtraxxer
- 790 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Idd.Josh-T wrote:Nee, ik maak geen profiel aan op Facebook.
Nee idd, heb liever Fuck the nc's ofzo. Tsjah ze hebben ook niet zoveel unreleasede dingen, omdat Scantraxx ALLES released.S_v3n wrote:Zo veel verschil is da ook niet..
indd, oppleuren met je lamebook!Blazed wrote:Idd.Josh-T wrote:Nee, ik maak geen profiel aan op Facebook.
-
SArtiest
- 1805 posts member since 2010
- last seen Oct 2025
ben ik 't niet mee eensMannonymous wrote:Hier kan ik opzich nog wel van genietenAlleen die verschrikkelijke irritante 'poing poing poing' kicks
mja.. die zitten in elk dbstf nummertje.
de meeste db-stf tracks hebben een heerlijk harde kick, bijv A Decade, of In Other Wordz
decade of dedication ben ik het niet mee eens, en bij in other wordz komt de kick denk ik meer van Deepack's kant.. Zelfs als ze een anti weten te maken vind ik de kick tegenvallen (anger). Shiverz is dan wel wat beter.Pithune wrote:ben ik 't niet mee eensMannonymous wrote:Hier kan ik opzich nog wel van genietenAlleen die verschrikkelijke irritante 'poing poing poing' kicks
mja.. die zitten in elk dbstf nummertje.
de meeste db-stf tracks hebben een heerlijk harde kick, bijv A Decade, of In Other Wordz
3 dagen later: 8.200 personen vinden dit leuk. T schiet ook niet op hè...Mike-O wrote:7.980 personen vinden dit leuk
-
FHardtraxx Newbie
- 26 posts member since 2010
- last seen Jul 2012
luister goed naar het einde van het nummer, die melodie lijkt echt sprekend op Delomelancum, of hoor ik dat alleen?
03:53
03:53