Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 18:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

fatalg schreef:
luister goed naar het einde van het nummer, die melodie lijkt echt sprekend op Delomelancum, of hoor ik dat alleen?

03:53


nee.. ik hoor het ook een beetje erin ja! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 18:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nairobi schreef:
fatalg schreef:
luister goed naar het einde van het nummer, die melodie lijkt echt sprekend op Delomelancum, of hoor ik dat alleen?

03:53


nee.. ik hoor het ook een beetje erin ja! :)


indd, heeft er wel wat van weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mike-O schreef:
decade of dedication ben ik het niet mee eens, en bij in other wordz komt de kick denk ik meer van Deepack's kant.. Zelfs als ze een anti weten te maken vind ik de kick tegenvallen (anger). Shiverz is dan wel wat beter.


Mag ook wel als Nosferatu eraan meewerkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Mike-O schreef:
decade of dedication ben ik het niet mee eens, en bij in other wordz komt de kick denk ik meer van Deepack's kant.. Zelfs als ze een anti weten te maken vind ik de kick tegenvallen (anger). Shiverz is dan wel wat beter.


Mag ook wel als Nosferatu eraan meewerkt.

helemaal waar :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 14:01 
 
Artiest

Mike-O schreef:
Pithune schreef:
Mannonymous schreef:
Hier kan ik opzich nog wel van genieten :) Alleen die verschrikkelijke irritante 'poing poing poing' kicks :sick: mja.. die zitten in elk dbstf nummertje.

ben ik 't niet mee eens

de meeste db-stf tracks hebben een heerlijk harde kick, bijv A Decade, of In Other Wordz

decade of dedication ben ik het niet mee eens, en bij in other wordz komt de kick denk ik meer van Deepack's kant.. Zelfs als ze een anti weten te maken vind ik de kick tegenvallen (anger). Shiverz is dan wel wat beter.

bij Decade viel 't me op na 't luisteren van een set van Low-E

opmerkelijk dat die kicks in die track zo hard stonden, terwijl die als solo track mss niet veel indruk maakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 14:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Mike-O schreef:
decade of dedication ben ik het niet mee eens, en bij in other wordz komt de kick denk ik meer van Deepack's kant.. Zelfs als ze een anti weten te maken vind ik de kick tegenvallen (anger). Shiverz is dan wel wat beter.


Mag ook wel als Nosferatu eraan meewerkt.

Shiverz is alleen door Nosferatu gemaakt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pithune schreef:
Mike-O schreef:
[quote="Pithune]ben ik 't niet mee eens

de meeste db-stf tracks hebben een heerlijk harde kick, bijv A Decade, of In Other Wordz[/quote]
decade of dedication ben ik het niet mee eens, en bij in other wordz komt de kick denk ik meer van Deepack's kant.. Zelfs als ze een anti weten te maken vind ik de kick tegenvallen (anger). Shiverz is dan wel wat beter.[/quote]
bij Decade viel 't me op na 't luisteren van een set van Low-E

opmerkelijk dat die kicks in die track zo hard stonden, terwijl die als solo track mss niet veel indruk maakt[/quote]


wat een faal reactie weer. in other wordz is een deepack kick, shiverz is een nosferatu kick. En a decade of dedication een harde kick? :lol: Laat je oren eens uitspuiten man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

>.<
Gangsterdwerg schreef:
Pithune schreef:
Mike-O schreef:
[quote="Pithune]ben ik 't niet mee eens

de meeste db-stf tracks hebben een heerlijk harde kick, bijv A Decade, of In Other Wordz[/quote]
decade of dedication ben ik het niet mee eens, en bij in other wordz komt de kick denk ik meer van Deepack's kant.. Zelfs als ze een anti weten te maken vind ik de kick tegenvallen (anger). Shiverz is dan wel wat beter.[/quote]
bij Decade viel 't me op na 't luisteren van een set van Low-E

opmerkelijk dat die kicks in die track zo hard stonden, terwijl die als solo track mss niet veel indruk maakt[/quote][/quote][/quote]

wat een faal reactie weer. in other wordz is een deepack kick, shiverz is een nosferatu kick. En a decade of dedication een harde kick? :lol: Laat je oren eens uitspuiten man![/quote]


moest ik ook beetje om lachen is echt niet hard naar mijn mening :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
wat een faal reactie weer. in other wordz is een deepack kick, shiverz is een nosferatu kick. En a decade of dedication een harde kick? :lol: Laat je oren eens uitspuiten man!

Doe jij is rustig joh? In elke reactie die van jou komt zit wel weer een of andere agressieve opmerking.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Gangsterdwerg schreef:
wat een faal reactie weer. in other wordz is een deepack kick, shiverz is een nosferatu kick. En a decade of dedication een harde kick? :lol: Laat je oren eens uitspuiten man!

Doe jij is rustig joh? In elke reactie die van jou komt zit wel weer een of andere agressieve opmerking.


Hoezo is mijn vorige opmerking nou weer aggressief? Ik wijs hem er alleen op dat zijn opmerking nergens op slaat. En omdat ik vaak zat domme opmerkingen van Pithune zie is mijn toon wellicht wat geïrriteerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 18:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gaat niet echt hard meer :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 18:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Best jammer... Kom maar op met deze :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 19:40 
 
Artiest

Gangsterdwerg schreef:
Ik wijs hem er alleen op dat zijn opmerking nergens op slaat.

dat is nou juist jouw probleem, jij kan gewoon NIET 't verschil in zien tussen een mening en een feit

zolang je dat niet lukt... tabee
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 20:38 
 
Donateur

jemig schiet ook niet op met deze zeg.... :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pithune schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Ik wijs hem er alleen op dat zijn opmerking nergens op slaat.

dat is nou juist jouw probleem, jij kan gewoon NIET 't verschil in zien tussen een mening en een feit

zolang je dat niet lukt... tabee


Oke oke man, jouw mening dat a decade of dedication een "lekkere harde" kick heeft moet echt gerespecteerd worden swa. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 21:30 
 
Artiest

respecteren en accepteren zijn 2 verschillende werelden
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 22:05 
 

Gangsterdwerg schreef:
Pithune schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Ik wijs hem er alleen op dat zijn opmerking nergens op slaat.

dat is nou juist jouw probleem, jij kan gewoon NIET 't verschil in zien tussen een mening en een feit

zolang je dat niet lukt... tabee


Oke oke man, jouw mening dat a decade of dedication een "lekkere harde" kick heeft moet echt gerespecteerd worden swa. :')

Je reageert een beetje kinderachtig vind je niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 23:58 
 
Donateur

MovingMadness schreef:
Oke oke man, jouw mening dat a decade of dedication een "lekkere harde" kick heeft moet echt gerespecteerd worden swa. :')

Je reageert een beetje kinderachtig vind je niet?[/quote]
vind ik niet,
tis een feit dat die kick niet hard is, helemaal als je t nog is met andere Hardstyle nummers vergelijkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 00:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Duidelijk dat Dblock en co nog wat zieltjes proberen te winnen voor hun onverdiende XQ van hun. Plaat is wel aarig gedaan, en gelukkig niet zo'n slechte anti climax waar deze heren een handje vn hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 01:36 
 

frankhardenberg schreef:
MovingMadness schreef:
Oke oke man, jouw mening dat a decade of dedication een "lekkere harde" kick heeft moet echt gerespecteerd worden swa. :')

Je reageert een beetje kinderachtig vind je niet?

vind ik niet,
tis een feit dat die kick niet hard is, helemaal als je t nog is met andere Hardstyle nummers vergelijkt.[/quote]
Dat bedoel ik ook niet, daar ben ik het ook zeker niet eens maar de manier waarop hij reageert bedoelde ik ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 02:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MovingMadness schreef:
frankhardenberg schreef:
MovingMadness schreef:
Je reageert een beetje kinderachtig vind je niet?

vind ik niet,
tis een feit dat die kick niet hard is, helemaal als je t nog is met andere Hardstyle nummers vergelijkt.

Dat bedoel ik ook niet, daar ben ik het ook zeker niet eens maar de manier waarop hij reageert bedoelde ik ;)

De een vind het kinderachtig, de ander houdt van extreem sarcasme. Feit blijft wel dat ik inhoudelijk de discussie win.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 06:21 
 
Artiest

Gangsterdwerg schreef:
De een vind het kinderachtig, de ander houdt van extreem sarcasme. Feit blijft wel dat ik inhoudelijk de discussie win.

joepie

alsof iemand dat wel interessant vind, zeker na jouw kinderachtig onfatsoenlijke toon overal.

frankhardenberg schreef:
tis een feit dat die kick niet hard is, helemaal als je t nog is met andere Hardstyle nummers vergelijkt.

zoals welke?

en dan heb ik 't niet over raw hardstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 12:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
De een vind het kinderachtig, de ander houdt van extreem sarcasme. Feit blijft wel dat ik inhoudelijk de discussie win.

toen je dat zei moest ik echt gelijk aan dit plaatje denken:

Afbeelding

discussies (waar dan ook) win je niet. aangezien iedereen te koppig is om een mening niet te kunnen accepteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Guide4U schreef:
Gangsterdwerg schreef:
De een vind het kinderachtig, de ander houdt van extreem sarcasme. Feit blijft wel dat ik inhoudelijk de discussie win.

toen je dat zei moest ik echt gelijk aan dit plaatje denken:

Afbeelding

discussies (waar dan ook) win je niet. aangezien iedereen te koppig is om een mening niet te kunnen accepteren.

Het plaatje is grappig maar slaat nergens op. Dus iedereen die op een forum discussieert is retarded?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 16:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind m best leuk ! ^^
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks