Active topics in Gratis tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 8 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 17 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Mij ook niet, vervelende rage maar dit is toch die met die Scary Movie samples erbij? Dat maakt het iets dragelijker in elk geval.
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
TiMOTHYb wrote:maar dit is toch die met die Scary Movie samples erbij?
Ja, maar een toevoeging kan ik dit niet noemen. Die goat overheerst gewoon in deze track waardoor ik spontaan de neiging krijg om de track uit te zetten. :D
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Van dat wazza de hele tijd word ik nou ook niet echt vrolijk...
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 9 days ago
Ik vind hem maar kut.
F
Hardtraxx Newbie
29 posts member since 2012
last seen Sep 2013
patrickjeb wrote:
hoebedoelje wrote:Hardstyle gaat ten gronde met dit soort ongein. :)
Idd. De hardstyle is een hele serieuze scene en daar moeten we zulke ongein niet bij hebben
Heel de hardstyle scene is al naar de klote als je met die kwaliteitloze onzin komt genaamd 'radical redemption' als het maar hard genoeg is, en keer naar een 'hardstyle' feest denkt te gaan. hoor je een of andere bout plaat rond 22:00 al 'raw' hardstyle word gedraaid en track hoor waarvan ik denk, heeft die DJ het zelf gemaakt die daar stond? want dat klonk echt waardeloos.. bleek het Radical Redemption & Crypsis te zijn met darkness is calling.. heb in een deuk gelegen.. :woot: tot het jaar 2011 dat waren de tijden... nu heb je die faalgasten.. jammer..

on topic: leuk deze humor plaat xd
Hardtraxx Elite
2074 posts member since 2009
last seen Oct 2015
FrenchTek wrote:
patrickjeb wrote:
hoebedoelje wrote:Hardstyle gaat ten gronde met dit soort ongein. :)
Idd. De hardstyle is een hele serieuze scene en daar moeten we zulke ongein niet bij hebben
Heel de hardstyle scene is al naar de klote als je met die kwaliteitloze onzin komt genaamd 'radical redemption' als het maar hard genoeg is, en keer naar een 'hardstyle' feest denkt te gaan. hoor je een of andere bout plaat rond 22:00 al 'raw' hardstyle word gedraaid en track hoor waarvan ik denk, heeft die DJ het zelf gemaakt die daar stond? want dat klonk echt waardeloos.. bleek het Radical Redemption & Crypsis te zijn met darkness is calling.. heb in een deuk gelegen.. :woot: tot het jaar 2011 dat waren de tijden... nu heb je die faalgasten.. jammer..

on topic: leuk deze humor plaat xd
Oke bedankt voor je nuttige troll.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Ik snap er geen kut van
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
FrenchTek wrote:Heel de hardstyle scene is al naar de klote als je met die kwaliteitloze onzin komt genaamd 'radical redemption' als het maar hard genoeg is, en keer naar een 'hardstyle' feest denkt te gaan. hoor je een of andere bout plaat rond 22:00 al 'raw' hardstyle word gedraaid en track hoor waarvan ik denk, heeft die DJ het zelf gemaakt die daar stond? want dat klonk echt waardeloos.. bleek het Radical Redemption & Crypsis te zijn met darkness is calling.. heb in een deuk gelegen.. :woot:
Ben het voor een groot deel wel met je eens. Het eerste album van RR was inderdaad gewoon 100% drama, met alle respect voor de beste man. Ook live is er geen kut aan. Yaay, nonstop bass... :') Heb dan ook nooit begrepen wat mensen er zo geweldig aan vonden.

Maar goed, on topic voor de modjes weer politieagentje gaan spelen. Opzich wel een grappige edit voor een keer maar verder niet heel bijzonder ofzo.
Hardtraxx Addict
1535 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Echt geen zak aan. Dit is weer een handtekening onderaan de brief van 'bewijs van inspiratieloosheid' :sleep:
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
Elexz wrote:Echt geen zak aan. Dit is weer een handtekening onderaan de brief van 'bewijs van inspiratieloosheid' :sleep:
Je weet dat dit een tool voor Knockout was...? :P
Last edited by BuzzLightyear on 23 Sep 2013 15:41, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
online now
Elexz wrote:Echt geen zak aan. Dit is weer een handtekening onderaan de brief van 'bewijs van inspiratieloosheid' :sleep:
Dude, niet te serieus nemen dit. :lol:

Er is een verschil in free releases. Je hebt serieuze free releases zoals "Devastation & Disorder" en tracks zoals deze en de Polka Tool. Das gewoon voor de lol.
Hardtraxx Addict
last seen Dec 2013
hap :clap:
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
online now
Pfoe, ik zou een goede vis zijn.
Hardtraxx Addict
last seen Dec 2013
Parvuz wrote:Pfoe, ik zou een goede vis zijn.
:D
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Elexz wrote:hap :clap:
Zo kom ik er ook altijd onder uit
Hardtraxx Addict
last seen Dec 2013
patrickjeb wrote:
Elexz wrote:hap :clap:
Zo kom ik er ook altijd onder uit
Goed van jou
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Ook hier graag een beetje ontopic houden..