Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 17:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mij ook niet, vervelende rage maar dit is toch die met die Scary Movie samples erbij? Dat maakt het iets dragelijker in elk geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 18:23 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
maar dit is toch die met die Scary Movie samples erbij?

Ja, maar een toevoeging kan ik dit niet noemen. Die goat overheerst gewoon in deze track waardoor ik spontaan de neiging krijg om de track uit te zetten. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van dat wazza de hele tijd word ik nou ook niet echt vrolijk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 20:58 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ik vind hem maar kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 18:03 
 
Hardtraxx Newbie

patrickjeb schreef:
hoebedoelje schreef:
Hardstyle gaat ten gronde met dit soort ongein. :)

Idd. De hardstyle is een hele serieuze scene en daar moeten we zulke ongein niet bij hebben

Heel de hardstyle scene is al naar de klote als je met die kwaliteitloze onzin komt genaamd 'radical redemption' als het maar hard genoeg is, en keer naar een 'hardstyle' feest denkt te gaan. hoor je een of andere bout plaat rond 22:00 al 'raw' hardstyle word gedraaid en track hoor waarvan ik denk, heeft die DJ het zelf gemaakt die daar stond? want dat klonk echt waardeloos.. bleek het Radical Redemption & Crypsis te zijn met darkness is calling.. heb in een deuk gelegen.. :woot: tot het jaar 2011 dat waren de tijden... nu heb je die faalgasten.. jammer..

on topic: leuk deze humor plaat xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 13:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

FrenchTek schreef:
patrickjeb schreef:
hoebedoelje schreef:
Hardstyle gaat ten gronde met dit soort ongein. :)

Idd. De hardstyle is een hele serieuze scene en daar moeten we zulke ongein niet bij hebben

Heel de hardstyle scene is al naar de klote als je met die kwaliteitloze onzin komt genaamd 'radical redemption' als het maar hard genoeg is, en keer naar een 'hardstyle' feest denkt te gaan. hoor je een of andere bout plaat rond 22:00 al 'raw' hardstyle word gedraaid en track hoor waarvan ik denk, heeft die DJ het zelf gemaakt die daar stond? want dat klonk echt waardeloos.. bleek het Radical Redemption & Crypsis te zijn met darkness is calling.. heb in een deuk gelegen.. :woot: tot het jaar 2011 dat waren de tijden... nu heb je die faalgasten.. jammer..

on topic: leuk deze humor plaat xd

Oke bedankt voor je nuttige troll.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap er geen kut van
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2013 02:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FrenchTek schreef:
Heel de hardstyle scene is al naar de klote als je met die kwaliteitloze onzin komt genaamd 'radical redemption' als het maar hard genoeg is, en keer naar een 'hardstyle' feest denkt te gaan. hoor je een of andere bout plaat rond 22:00 al 'raw' hardstyle word gedraaid en track hoor waarvan ik denk, heeft die DJ het zelf gemaakt die daar stond? want dat klonk echt waardeloos.. bleek het Radical Redemption & Crypsis te zijn met darkness is calling.. heb in een deuk gelegen.. :woot:

Ben het voor een groot deel wel met je eens. Het eerste album van RR was inderdaad gewoon 100% drama, met alle respect voor de beste man. Ook live is er geen kut aan. Yaay, nonstop bass... :') Heb dan ook nooit begrepen wat mensen er zo geweldig aan vonden.

Maar goed, on topic voor de modjes weer politieagentje gaan spelen. Opzich wel een grappige edit voor een keer maar verder niet heel bijzonder ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 15:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Echt geen zak aan. Dit is weer een handtekening onderaan de brief van 'bewijs van inspiratieloosheid' :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Echt geen zak aan. Dit is weer een handtekening onderaan de brief van 'bewijs van inspiratieloosheid' :sleep:

Je weet dat dit een tool voor Knockout was...? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Echt geen zak aan. Dit is weer een handtekening onderaan de brief van 'bewijs van inspiratieloosheid' :sleep:

Dude, niet te serieus nemen dit. :lol:

Er is een verschil in free releases. Je hebt serieuze free releases zoals "Devastation & Disorder" en tracks zoals deze en de Polka Tool. Das gewoon voor de lol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 15:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hap :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pfoe, ik zou een goede vis zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 15:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Pfoe, ik zou een goede vis zijn.

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
hap :clap:

Zo kom ik er ook altijd onder uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 17:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Elexz schreef:
hap :clap:

Zo kom ik er ook altijd onder uit

Goed van jou
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook hier graag een beetje ontopic houden..
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks