Is gewoon een Mash-Up van Chris One - Psycho en een Edit van Knife Party - Internet Friends gemaakt door Organ Donors. Lijkt me dat dit gewoon voor de lol is en dat dit niet een free release krijgt, dus dit topic kan net zo goed weg.
Dat het een DJ-Tool/Free Release is lijkt me duidelijk. Volgens mij is hier niet ongelofelijk veel tijd in gestopt Maakt ook niet uit, maar ik vind em kut, zeker omdat door die edit je echt volledig de drive kwijt raakt wat wel in het origineel zit. Mja, zullen er genoeg zijn die dit wel leuk vinden
Rawbin wrote:Dat het een DJ-Tool/Free Release is lijkt me duidelijk. Volgens mij is hier niet ongelofelijk veel tijd in gestopt Maakt ook niet uit, maar ik vind em kut, zeker omdat door die edit je echt volledig de drive kwijt raakt wat wel in het origineel zit. Mja, zullen er genoeg zijn die dit wel leuk vinden
Ik zei dat dit niet eens een free release zal worden, dus dat dit topic net zo goed dicht kan.
Rawbin wrote:Dat het een DJ-Tool/Free Release is lijkt me duidelijk. Volgens mij is hier niet ongelofelijk veel tijd in gestopt Maakt ook niet uit, maar ik vind em kut, zeker omdat door die edit je echt volledig de drive kwijt raakt wat wel in het origineel zit. Mja, zullen er genoeg zijn die dit wel leuk vinden
Gisteren gehoord, en n het hardtrancegedeelte zit meer drive in dan het origineel