Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 16:46 
 
Hardtraxxer

Artiest: Chris One

Track(s): Psycho (Psycho Bitch Edit)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 18:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hhhmmmmmmmmmkey http://www.discogs.com/artist/DJ+Psycho+Bitch
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 18:07 
 
Hardtraxx Elite

derniels schreef:


Wat heeft dat ermee te maken? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 19:40 
 
Hardtraxxer

derniels schreef:

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 19:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een kut-edit zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is deze Edit niet van Solutio en The I's? Het zal wel meer voor de lol gemaakt zijn lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 20:12 
 

Maximum schreef:
Het zal wel meer voor de lol gemaakt zijn lijkt me.


Ik hoop het wel ja..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tot 1 minuut en 44 seconden is dit de grootste troep die ooit gemaakt is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

IvoWII schreef:
Maximum schreef:
Het zal wel meer voor de lol gemaakt zijn lijkt me.


Ik hoop het wel ja..


Dat is het ook. En deze is van Solutio & The I's inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelofelijk slecht dit zeg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 20:40 
 
Hardtraxx Veteran

Ben ik de enige die dit grappig vind?:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is gewoon een Mash-Up van Chris One - Psycho en een Edit van Knife Party - Internet Friends gemaakt door Organ Donors. Lijkt me dat dit gewoon voor de lol is en dat dit niet een free release krijgt, dus dit topic kan net zo goed weg. :thumbup:

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 03:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat het een DJ-Tool/Free Release is lijkt me duidelijk. Volgens mij is hier niet ongelofelijk veel tijd in gestopt :P Maakt ook niet uit, maar ik vind em kut, zeker omdat door die edit je echt volledig de drive kwijt raakt wat wel in het origineel zit. Mja, zullen er genoeg zijn die dit wel leuk vinden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 13:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Echt slecht gedaan en topic onwaardig trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Dat het een DJ-Tool/Free Release is lijkt me duidelijk. Volgens mij is hier niet ongelofelijk veel tijd in gestopt :P Maakt ook niet uit, maar ik vind em kut, zeker omdat door die edit je echt volledig de drive kwijt raakt wat wel in het origineel zit. Mja, zullen er genoeg zijn die dit wel leuk vinden :)

Ik zei dat dit niet eens een free release zal worden, dus dat dit topic net zo goed dicht kan. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 19:41 
 
Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
Dat het een DJ-Tool/Free Release is lijkt me duidelijk. Volgens mij is hier niet ongelofelijk veel tijd in gestopt :P Maakt ook niet uit, maar ik vind em kut, zeker omdat door die edit je echt volledig de drive kwijt raakt wat wel in het origineel zit. Mja, zullen er genoeg zijn die dit wel leuk vinden :)

Gisteren gehoord, en n het hardtrancegedeelte zit meer drive in dan het origineel :P
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks