Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 19:18 
 
Hardtraxxer

Gangsterdwerg schreef:
Wat een kansloos nummer. Die vocals ook :') Die kerel kan geeneens Brabants waarom probeert hij het dan?
Chris One :') :') :')


Whaha kijk hem zeuren altijd!
:aww:

En dan ook nog tegen een Brabander zeggen dat het geen Brabants is :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 19:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Die kerel kan geeneens Brabants waarom probeert hij het dan?
Chris One :') :') :')


Je begint wel een beetje de knuppel uit de hangen overal. Als je niks nuttigs toe te voegen hebt schrijf je onzin dan in notebook en val ons er niet mee lastig :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
De track is gewoon extreem slecht. Maar omdat veel mensen hier op het forum zich heel erg van melodietjeshardstyle afkeren en heel erg naar RAW trekken, wordt alles wat RAW is opgehemeld. Zelfs de slechte RAW platen worden opgehemeld ten opzichte van de goeie Melo platen. Dat is mijns inziens onterecht. En daarom vind ik het zo kansloos dat mensen deze track goed vinden want het gaat helemaal nergens meer over dit. Dat mensen een top 3 maken van 2010 met daarin 1. Chris One - Psycho, 2. Chris One - Loudness Tool 3.The Machine - Loud Tool is gewoon belachelijk. (Nee ik ben geen Wasted Penguinz fan, ik kan beide soorten hardstyle waarderen maar de balans is de laatste tijd zoek en dat kan ik niet uitstaan.)

Ik snap werkelijk niet waar jij je druk ommaakt. Blijkbaar komt de laatste tijd niet veel goeds uit aan de melodieuse kant (zoals dawasiknie zegt). Waardoor veel mensen Raw Hardstyle meer beginnen te waarderen.

Ik vind mensen die een lijst maken van top3 2010: 1. Bassboom, 2. Psychedelic, 3. Live The Moment minstens net zo dom hoor. Maar dat mogen hun vinden, net zoals jij deze track slecht mag vinden en ik goed.

Deze plaat ragt gewoon ontzettend hard, en het was gewoon onmogelijk om hier op stil te blijven staan bij Loudness. En die vocals moet je met een korreltje zout nemen, zie het als Wilde Gullie Bas idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Geminizers schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Wat een kansloos nummer. Die vocals ook :') Die kerel kan geeneens Brabants waarom probeert hij het dan?
Chris One :') :') :')


Whaha kijk hem zeuren altijd!
:aww:

En dan ook nog tegen een Brabander zeggen dat het geen Brabants is :lol:


Het klinkt toch net als Limburgs of niet dan? Da's toch geen Brabants jonge... :')

En @ Rik: Natuurlijk is dit nummer ook niet serieus bedoeld maar dan moeten mensen hier het ook niet ophemelen want het is gewoon troep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
The Geminizers schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Wat een kansloos nummer. Die vocals ook :') Die kerel kan geeneens Brabants waarom probeert hij het dan?
Chris One :') :') :')


Whaha kijk hem zeuren altijd!
:aww:

En dan ook nog tegen een Brabander zeggen dat het geen Brabants is :lol:


Het klinkt toch net als Limburgs of niet dan? Da's toch geen Brabants jonge... :')

En @ Rik: Natuurlijk is dit nummer ook niet serieus bedoeld maar dan moeten mensen hier het ook niet ophemelen want het is gewoon troep.


hoeso ophemelen...als mensen deze Dj-tool vet vinden is dat toch hun zaak/mening ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
Gangsterdwerg schreef:
The Geminizers schreef:

Whaha kijk hem zeuren altijd!
:aww:

En dan ook nog tegen een Brabander zeggen dat het geen Brabants is :lol:


Het klinkt toch net als Limburgs of niet dan? Da's toch geen Brabants jonge... :')

En @ Rik: Natuurlijk is dit nummer ook niet serieus bedoeld maar dan moeten mensen hier het ook niet ophemelen want het is gewoon troep.


hoeso ophemelen...als mensen deze Dj-tool vet vinden is dat toch hun zaak/mening ;)

Klopt en als ik dat kansloos vind is dat toch mijn mening?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 17:48 
 
Hardtraxxer

can anybody re-upload the .WAV? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 16:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lajsen schreef:
can anybody re-upload the .WAV? ^^

Here you go ;)

http://www42.zippyshare.com/v/30495586/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 19:50 
 
Hardtraxxer

Faalhaas schreef:
Lajsen schreef:
can anybody re-upload the .WAV? ^^

Here you go ;)

http://www42.zippyshare.com/v/30495586/file.html

Thanks mate!^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahah. Die reacties op Gangsterdwerg ga ik inlijsten.

Als iemand wat zegt over DBSTF, Brennan Heart of HHZ mag het maar hier niet hoor, NEE! Dit is CHRIS ONE! :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 12:46 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ho, je mag best zeggen dat je iets niet leuk vind.

Maar wat jullie de laatste tijd iedere keer doen, is bij iedere niet mainstream platen pretenderen dat het allemaal een hype is, dat men deze muziek luistert om erbij te horen. Er worden in de mainstream flink wat platen afgekraakt, omdat ze daar flink aan het uitmelken zijn. Nu vind het mainstream publiek het schijnbaar nodig om hetzelfde te zeggen over raw, wat naar mijns inziens helemaal nergens op slaat. "B-front maakt alleen maar dezelfde platen". Sorry hoor, maar ik kan je zo 10 mainstream producers opnoemen, waarbij de platen veel meer op elkaar lijken dan die van B-Front. Men kan er gewoon niet tegen dat producers aanbeden worden die niet in hun eigen straatje passen. Nou wen er maar aan zou ik zeggen. Als ik iedereen een meeloper zou noemen die artiesten ophemelt die ik niks vind, dan is zo goed als de hele generatie 2007 en later een hype aan het volgen.

Als je kritiek wilt hebben op een plaat, prima, ik doe het zelf immers ook zo vaak, maar doe het wel gegrond en ga niet een plaat afzeiken, omdat er ook mainstream platen afgezeken worden. Als je kritiek hebt en je onderbouwt het niet goed genoeg, dan krijg je bij een artiest waar veel mensen fan van zijn, veel mensen over je heen. Als je dan vervolgens gaat huilen dat je geen kritiek mag hebben op de artiest, omdat Chris One en B-Front heilig zijn (onzin, want de remix van Dr Rude werd gewoon slecht ontvangen), bewijst voor mij alleen dat je je argumenten niet verder kunt onderbouwen en je alleen maar bezig bent met medelijden zoeken voor de mainstream. En daar moet je toch echt je eigen artiesten op afrekenen en niet het publiek.

En over Brabants, ik weet niet hoe het met dat dialect zit, maar hier in Twente heeft elk dorp een iets ander dialect. Ik vind de vocalen eigenlijk best wel aanstekelijk en zorgen voor een goed contrast tussen humor en rauwe/harde muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
The Geminizers schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Wat een kansloos nummer. Die vocals ook :') Die kerel kan geeneens Brabants waarom probeert hij het dan?
Chris One :') :') :')


Whaha kijk hem zeuren altijd!
:aww:

En dan ook nog tegen een Brabander zeggen dat het geen Brabants is :lol:


Het klinkt toch net als Limburgs of niet dan? Da's toch geen Brabants jonge... :')

En @ Rik: Natuurlijk is dit nummer ook niet serieus bedoeld maar dan moeten mensen hier het ook niet ophemelen want het is gewoon troep.

Waarom mogen mensen het niet ophemelen?

Ik vind Live the Moment troep, maar als mensen dat willen ophemelen moeten zij dat weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ho, je mag best zeggen dat je iets niet leuk vind.

Maar wat jullie de laatste tijd iedere keer doen, is bij iedere niet mainstream platen pretenderen dat het allemaal een hype is, dat men deze muziek luistert om erbij te horen. Er worden in de mainstream flink wat platen afgekraakt, omdat ze daar flink aan het uitmelken zijn. Nu vind het mainstream publiek het schijnbaar nodig om hetzelfde te zeggen over raw, wat naar mijns inziens helemaal nergens op slaat. "B-front maakt alleen maar dezelfde platen". Sorry hoor, maar ik kan je zo 10 mainstream producers opnoemen, waarbij de platen veel meer op elkaar lijken dan die van B-Front. Men kan er gewoon niet tegen dat producers aanbeden worden die niet in hun eigen straatje passen. Nou wen er maar aan zou ik zeggen. Als ik iedereen een meeloper zou noemen die artiesten ophemelt die ik niks vind, dan is zo goed als de hele generatie 2007 en later een hype aan het volgen.

Als je kritiek wilt hebben op een plaat, prima, ik doe het zelf immers ook zo vaak, maar doe het wel gegrond en ga niet een plaat afzeiken, omdat er ook mainstream platen afgezeken worden. Als je kritiek hebt en je onderbouwt het niet goed genoeg, dan krijg je bij een artiest waar veel mensen fan van zijn, veel mensen over je heen. Als je dan vervolgens gaat huilen dat je geen kritiek mag hebben op de artiest, omdat Chris One en B-Front heilig zijn (onzin, want de remix van Dr Rude werd gewoon slecht ontvangen), bewijst voor mij alleen dat je je argumenten niet verder kunt onderbouwen en je alleen maar bezig bent met medelijden zoeken voor de mainstream. En daar moet je toch echt je eigen artiesten op afrekenen en niet het publiek.

En over Brabants, ik weet niet hoe het met dat dialect zit, maar hier in Twente heeft elk dorp een iets ander dialect. Ik vind de vocalen eigenlijk best wel aanstekelijk en zorgen voor een goed contrast tussen humor en rauwe/harde muziek.


Ik hoop dat je het hier in het algemeen bedoelt en niet specifiek op mij gericht aangezien je er dan wel flink naast zit. Aangezien ik mezelf absoluut niet als mainstream publiek zie maar beide kanten erg kan waarderen. Alleen het punt is dat Raw hier door veel mensen vaak automatisch gelijk gelijk wordt gesteld met kwaliteit, en mainstream met bagger terwijl dat absoluut onjuist is. Dat is ook hetgene wat ik met mijn posts probeer duidelijk te maken. De woordkeus is alleen typisch Gangsterdwerg, confronterend etc. Hate it or love it! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 20:11 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Nee ik zie ook andere mensen iedere keer met hype schermen.
Jij zegt dat de plaat kut is, zonder te zeggen wat er slecht aan is, vervolgens kom je met iets over dialect, nou vooruit dat kun je dan slecht vinden. Maar verder heb je niks onderbouwd. Dat vervolgens mensen er tegenin gaan omdat ze het er niet mee eens zijn (en niet omdat raw een hype is) is volkomen logisch. Zo gaat dat op fora. En hoe populairder de artiest, des te meer mensen zul je over je heen krijgen. Als je dan vervolgens alleen komt met het argument van die en die zijn onaantastbaar, dan krijg ik een beetje het idee dat je platen aan het afkraken bent, omdat anderen dat ook aan de mainstream kant doen. Want als je echt achter je standpunt staat kun je jezelf wel weren in een discussie, ookal gaat het vaak over smaak. Je kunt mensen dan alsnog wel duidelijk maken waarom je iets niet mooi vind, zodat hij/zij het kan begrijpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 01:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Nee ik zie ook andere mensen iedere keer met hype schermen.
Jij zegt dat de plaat kut is, zonder te zeggen wat er slecht aan is, vervolgens kom je met iets over dialect, nou vooruit dat kun je dan slecht vinden. Maar verder heb je niks onderbouwd. Dat vervolgens mensen er tegenin gaan omdat ze het er niet mee eens zijn (en niet omdat raw een hype is) is volkomen logisch. Zo gaat dat op fora. En hoe populairder de artiest, des te meer mensen zul je over je heen krijgen. Als je dan vervolgens alleen komt met het argument van die en die zijn onaantastbaar, dan krijg ik een beetje het idee dat je platen aan het afkraken bent, omdat anderen dat ook aan de mainstream kant doen. Want als je echt achter je standpunt staat kun je jezelf wel weren in een discussie, ookal gaat het vaak over smaak. Je kunt mensen dan alsnog wel duidelijk maken waarom je iets niet mooi vind, zodat hij/zij het kan begrijpen.


Oke ik zal de plaat even reviewen.
De intro heeft al een lelijke soort kick/bass zaag geluid dat je nergens lekker op in kan mixen. Dan dus de vocals. Het accent klinkt echt slecht en de stem van de gene die het inspreekt klinkt niet mooi. Daarnaast vind ik de text ook niet leuk. De kicks die daarna komen zijn heel erg hard en rauw maar ik vind ze absoluut niet mooi omdat het geen warm geluid is maar een heel kil geluid. De kick op 1.55 minuten (van de volledige versie, niet de preview) vind ik wel mooi. Helaas duurt dit stuk maar 12 seconden. Daarna weer zon kille harde bass die ik niet mooi vind. Dan weer de vocals. Het stuk op 2.35 en verder is weer tering hard en rauw maar wederom pakt het me niet zoals andere raw tracks dat soms wel doen. De outro is meer van hetzelfde.

Wat betreft de opbouw van het nummer: Die vind ik wazig, er zit geen begin en geen eind aan en het nummer gaat ook nergens heen.

Dit alles bij elkaar maakt het voor mij een slecht nummer. Een poging om een harde track te maken maar er zit niet de agressie en het gevoel of de sfeer in van bijvoorbeeld B-Front platen.

Duidelijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 16:28 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ja dat is een stuk duidelijker.
Maar het blijft wel een Loudness DJ Tool, bedoeld om even maximaal te laten beuken. Dat verklaart ook de opbouw en de hardheid. Gezien er al heel veel hard materiaal voorbij komt op loudness moet het nog een stukje harder, dat je daar niet van houdt, dat kan, maar ik vind het zeker wel geslaagd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 16:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

B-Front is tegenwoordig ook zo mainstream als maar wat (vooral kijkend naar het aantal fans onder de massa), maar goed :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 22:24 
 

Iemand deze nog?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 22:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Iemand deze nog?


http://www27.zippyshare.com/v/30825870/file.html

Heb 'm ook in .WAV als je dat wil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 00:33 
 
Hardtraxxer

Delt-A schreef:
stefaneke schreef:
Iemand deze nog?


http://www27.zippyshare.com/v/30825870/file.html

Heb 'm ook in .WAV als je dat wil.


Graag! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2014 03:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alstu: http://www76.zippyshare.com/v/45089031/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 21:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik ben hem kwijt.... heeft iemand deze nog? danku! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2018 16:35 
 
Hardtraxxer

Brainweavers schreef:
ik ben hem kwijt.... heeft iemand deze nog? danku! ^^

https://www54.zippyshare.com/v/cgHCEhNJ/file.html

Alstu
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2020 01:58 
 
Donateur

Iemand hier nog een linkje van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2021 15:39 
 
Hardtraxxer

frankhardenberg schreef:
Iemand hier nog een linkje van?


Ik heb ze ff geupload voor je!

Chris One - Loudness DJ Tool MP3 Versie: https://krakenfiles.com/view/5f24b7d57e/file.html

Chris One - Loudness DJ Tool WAV Versie: https://krakenfiles.com/view/651114b5c2/file.html
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks