Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pesce schreef:
hdhessel schreef:
:thumbsup: heerlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 12:56 
 
Hardtraxx Elite

ah chill, niet al dat gehoer met eerst zoveel fans dan een free release :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 13:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Thx Chris, Idd! Dit is pas een kerstcado waar je niet eerst wat voor hoeft te rotzooien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 13:03 
 

Just4Music schreef:
ah chill, niet al dat gehoer met eerst zoveel fans dan een free release :')

klopt :D
OT: heerlijke track en knalt zeker hard :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 15:23 
 

Haha die vocals ook :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 15:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Deze was live echt Top! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 19:32 
 
Hardtraxxer

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 13:25 
 

Link is dood, iemand een mirror?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 14:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Link is dood, iemand een mirror?


MP3: http://www1.zippyshare.com/v/44490915/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een kansloos nummer. Die vocals ook :') Die kerel kan geeneens Brabants waarom probeert hij het dan?
Chris One :') :') :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Wat een kansloos nummer. Die vocals ook :') Die kerel kan geeneens Brabants waarom probeert hij het dan?
Chris One :') :') :')


Volgens mij is het door 1 van de Geminizers ingesproken, die voor zover ik weet uit Eindhoven komen.
EDIT: Uit de buurt van Ehv iig
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 16:42 
 

Gangsterdwerg schreef:
Wat een kansloos nummer. Die vocals ook :') Die kerel kan geeneens Brabants waarom probeert hij het dan?
Chris One :') :') :')


Gast ga ergens anders gangsteren :sleep:

@ PNXRMX, Bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Wat een kansloos nummer. Die vocals ook :') Die kerel kan geeneens Brabants waarom probeert hij het dan?
Chris One :') :') :')


Volgens mij is het door 1 van de Geminizers ingesproken, die voor zover ik weet uit Eindhoven komen.
EDIT: Uit de buurt van Ehv iig


Ja klopt, die stond ook nog op Stage geloof ik toen Chris One hiermee opende op Loudness. En The Geminizers komen uit Mariahout idd. Ligt wel redelijk in de buurt van Eindhoven. Vind het in ieder geval echt de grootste paupertrack van 2010 dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 18:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Wat een kansloos nummer. Die vocals ook :') Die kerel kan geeneens Brabants waarom probeert hij het dan?
Chris One :') :') :')


@ PNXRMX, Bedankt!


heb ik namechange gehad :huh: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 20:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Wat een kansloos nummer. Die vocals ook :') Die kerel kan geeneens Brabants waarom probeert hij het dan?
Chris One :') :') :')


Je bent zelf kansloos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
PNXRMX schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Wat een kansloos nummer. Die vocals ook :') Die kerel kan geeneens Brabants waarom probeert hij het dan?
Chris One :') :') :')


Volgens mij is het door 1 van de Geminizers ingesproken, die voor zover ik weet uit Eindhoven komen.
EDIT: Uit de buurt van Ehv iig


Ja klopt, die stond ook nog op Stage geloof ik toen Chris One hiermee opende op Loudness. En The Geminizers komen uit Mariahout idd. Ligt wel redelijk in de buurt van Eindhoven. Vind het in ieder geval echt de grootste paupertrack van 2010 dit.


Waarom is de track zo slecht dan? Het is ook maar een DJ tooltje, erg simpel dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 14:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Wat een kansloos nummer. Die vocals ook :') Die kerel kan geeneens Brabants waarom probeert hij het dan?
Chris One :') :') :')

Het klinkt idd meer als limburgs oid.. maar oke dat zal er wel bij horen..
Sowieso engels en nederlands door elkaar dat klinkt vaag..
Tenminste ik versta: Bring the fucking noise gek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Breng de facking noise gek :P

Je moet het een beetje hetzelfde zien als Wilde Gullie Bas?! zeg maar... net zo Brabants als dit en ook ongeveer even serieus qua vocals :P
Eindhoven ligt ook niet zo heel ver van Limburg, vandaar dat het een stuk meer Limburgs klinkt dan iemand uit Breda of Den Bosch ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Wat een kansloos nummer. Die vocals ook :') Die kerel kan geeneens Brabants waarom probeert hij het dan?
Chris One :') :') :')




Ja klopt, die stond ook nog op Stage geloof ik toen Chris One hiermee opende op Loudness. En The Geminizers komen uit Mariahout idd. Ligt wel redelijk in de buurt van Eindhoven. Vind het in ieder geval echt de grootste paupertrack van 2010 dit.


Waarom is de track zo slecht dan? Het is ook maar een DJ tooltje, erg simpel dus.


De track is gewoon extreem slecht. Maar omdat veel mensen hier op het forum zich heel erg van melodietjeshardstyle afkeren en heel erg naar RAW trekken, wordt alles wat RAW is opgehemeld. Zelfs de slechte RAW platen worden opgehemeld ten opzichte van de goeie Melo platen. Dat is mijns inziens onterecht. En daarom vind ik het zo kansloos dat mensen deze track goed vinden want het gaat helemaal nergens meer over dit. Dat mensen een top 3 maken van 2010 met daarin 1. Chris One - Psycho, 2. Chris One - Loudness Tool 3.The Machine - Loud Tool is gewoon belachelijk. (Nee ik ben geen Wasted Penguinz fan, ik kan beide soorten hardstyle waarderen maar de balans is de laatste tijd zoek en dat kan ik niet uitstaan.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

als iemand deze track vet vind en die 3 tracks die jij noemt in zn top 5 wil hebben staan moeten ze dat toch zelf weten...dat heet smaak maar die discussie is hier al te vaak gevoerd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
de balans is de laatste tijd zoek

Dat gevoel heb ik ook heel erg. Vind hier ook eigenlijk niet al te veel aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 18:14 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Gangsterdwerg schreef:
de balans is de laatste tijd zoek

Dat gevoel heb ik ook heel erg. Vind hier ook eigenlijk niet al te veel aan.


Nou met digital age kan ik weer uitkijken naar vette melodie plaatjes! Verder vind ik dit nummer gewoon grappig, maar ik kan het ook niet serieus nemen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Gangsterdwerg schreef:
de balans is de laatste tijd zoek

Dat gevoel heb ik ook heel erg. Vind hier ook eigenlijk niet al te veel aan.

Dank je. Gelukkig iemand die het snapt.
edit: ben Gangsterdwerg op Nazale zn account.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is gewoon een vet nummer die doet wat die moet doen. Hardstyle puur met wat screeches. Verschillende kicks maken de replay-value ook hoog voor mij. Ben het wel eens over de vocals, die vind ik echt stront, sorry.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 13:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
de balans is de laatste tijd zoek

Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Het is wat ik al een tijdje zeg: aan de melodieuze kant gebeurt gewoon niet zo heel veel goeds en interessants meer de laatste jaren. Daar raken mensen ook op uitgekeken en wijken wat meer uit naar de wat hardere kant, die afgelopen jaar ook echt op het absolute hoogtepunt zat qua producties.

Ik ben ook fan van beide kanten. Dus kan deze herrie van Chris One heerlijk waarderen, maar ik waardeer het net zo zeer als euforische en gevoelige platen zoals Stardust of Loopmachine. Dat zijn imo gewoon goede tracks. De harde kant heeft simpelweg het voordeel dat het, zelfs als het een slechte track betreft, zo krachtig is dat het toch nog kan werken op de dansvloer (als het maar niet te eentonig wordt na verloop van een set). Zie Pattern 2. Dat vind ik het schoolvoorbeeld van een track die nergens vernieuwend is en overall eigenlijk ook niet erg super is. Maar het is hard, zodat je op een feest toch altijd het gevoel zal hebben van "gvd wat is dit hard!" En aangezien hardheid toch een beetje de kern van hardstyle is, zal daar ook sneller positiever over gesproken worden.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks