Nee dit is een kabouter op een driewieler.... Tuurlijk is het een track, wat moet het anders zijn?101Hardstylelover wrote:eey even is dit nu echt een track??? reageer even terug als iemand het zeker weet
Related topics
- View the latest post: High Resistance & Durky Bass - Up To The Stars (EMH Festival 2025 Anthem) (HU2DZ091)
- View the latest post: The Industrial Resistance - Resistance Podcast 01
- View the latest post: High Resistance - All Alone (MH030)
- View the latest post: V-Town Classics All-Stars | V-Town Classics 2023
- View the latest post: B-Front & Aftershock - We Are All Stars (ROUGH131)
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
- View the latest post: AURORA - Echo Of My Shadow (Geck-o Remix)
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
Moderators
wootum wrote:Nee dit is een kabouter op een driewieler.... Tuurlijk is het een track, wat moet het anders zijn?101Hardstylelover wrote:eey even is dit nu echt een track??? reageer even terug als iemand het zeker weet
Hoe kan je nou in godsnaam vragen of het wel een track is
-
MHardtraxxer
- 327 posts member since 2012
- last seen Jul 2018
oow oke een kabouter op een driewieler thanks alvastwootum wrote:Nee dit is een kabouter op een driewieler.... Tuurlijk is het een track, wat moet het anders zijn?101Hardstylelover wrote:eey even is dit nu echt een track??? reageer even terug als iemand het zeker weet
-
MHardtraxxer
- last seen Jul 2018
neej maar op hardbass hoorde je niet veel van de track en wist het niet zeker maar hopen dat er snel HQ preview komt dan!!patrickjeb wrote:wootum wrote:Nee dit is een kabouter op een driewieler.... Tuurlijk is het een track, wat moet het anders zijn?101Hardstylelover wrote:eey even is dit nu echt een track??? reageer even terug als iemand het zeker weet
Hoe kan je nou in godsnaam vragen of het wel een track is
oke even serieus, is dit nou wel of niet the resistance?
-
MHardtraxxer
- last seen Jul 2018
volgens mij wel ja als anderen het zo zeggen 
haha nevermind
deze climax doet me een beetje denken aan de sounds die worden gebruikt in de intro van 'virus'. vind het op zich wel leuk in elkaar zitten zo op't eerste gehoor
deze climax doet me een beetje denken aan de sounds die worden gebruikt in de intro van 'virus'. vind het op zich wel leuk in elkaar zitten zo op't eerste gehoor
Dat was omdat ze problemen hadden met de apparatuur op Hard Bass.101Hardstylelover wrote: neej maar op hardbass hoorde je niet veel van de track en wist het niet zeker maar hopen dat er snel HQ preview komt dan!!
-
MHardtraxxer
- last seen Jul 2018
ja dat wist ik al haha ik weet het allemaal nu wel dat het wel een track is en dat op hardbass technische problemen
waren snap het al hoor!!!!!! haha
ik weer

waren snap het al hoor!!!!!! haha
O.. M.. G..101Hardstylelover wrote:ja dat wist ik al haha ik weet het allemaal nu wel dat het wel een track is en dat op hardbass technische problemen
waren snap het al hoor!!!!!! hahaik weer
![]()
plaat klinkt echt lekker, hoop binnenkort echt een HQ voor de kicks 
TiMOTHYb wrote:O.. M.. G..101Hardstylelover wrote:ja dat wist ik al haha ik weet het allemaal nu wel dat het wel een track is en dat op hardbass technische problemen
![]()

Deze was echt zo gestoord
Hoop op snel HQ
Hoop op snel HQ
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
dikke anti

Kippenvel all over! Fuck die kicks
Dit is zwaaarrr nice!
Heeft wel veel weg van Under Attack trouwens.
-
MHardtraxxer
- last seen Jul 2018
ja moet toch zeggen wheee wat een lekkere track

Lachen :')101Hardstylelover wrote:ja dat wist ik al haha ik weet het allemaal nu wel dat het wel een track is en dat op hardbass technische problemen
![]()
-
JHardtraxxer
- 110 posts member since 2011
- last seen Dec 2014
haha jij weer..101Hardstylelover wrote:ja dat wist ik al haha ik weet het allemaal nu wel dat het wel een track is en dat op hardbass technische problemen
![]()
Zaterdag ga ik 'm live horen, ben erg benieuwd HQ !dawasiknie wrote:Kippenvel all over! Fuck die kicksDit is zwaaarrr nice!
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Echt een zieke plaat dit.
-
J
Godallemachtig ik had het vandaag toevallig over The Prophet - Ikea Ballebak anthem, en jij moet vast bezoeker nummer 1 zijn.101Hardstylelover wrote:ja moet toch zeggen wheee wat een lekkere track![]()
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
JEFSKIII wrote:Godallemachtig ik had het vandaag toevallig over The Prophet - Ikea Ballebak anthem, en jij moet vast bezoeker nummer 1 zijn.101Hardstylelover wrote:ja moet toch zeggen wheee wat een lekkere track![]()
Goosebumps all the way bij dat laatste filmpje.