Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 22:37 
 
Hardtraxx Addict

Track(s): A² All-Stars - The Resistance

Download: https://www.wetransfer.com/downloads/bf ... 644/417c1c

Bron: Alpha² Facebook
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 22:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja hier kan je dus niks mee. Volgens mij hebben ze ook maar 30 seconden van die plaat gespeeld omdat ze toen technische problemen hadden ofzo. Wat ik hoor vind ik ook niet zo heel boeiend klinken, maar eerst de HQ maar even afwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 17:51 
 
Hardtraxx Addict

Ow, dus dit was wel echt 'n nummer?! Beetje apart, maar goed.
A2 Records is niet meer wat het was (hangt niet van dit nummer af hoor).
Ik had echt n bazen afsluiting verwacht, maar dat was het nog lange na niet helaas...
Beetje de-ja-vu aan 2011 gehad, zelfde afgang die de Wild Motherfuckers toen brachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 18:07 
 
Hardtraxx Veteran

typerende, onoriginele sounds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 18:23 
 
Hardtraxx Veteran

Technische problemen inderdaad, geluid viel ineens uit. Dacht eerst dat het bij het nummer hoorde..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zelfs het geluid had geen zin meer om de irritante kicks en rap vocals uit te poepen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje vreemd dat ze dit A2 Records Allstars noemen als ik toch echt alleen maar Ran-D sounds + vocals hoor :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 00:21 
 
Hardtraxx Veteran

nog even wachten dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 01:08 
 
Artiest
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Beetje vreemd dat ze dit A2 Records Allstars noemen als ik toch echt alleen maar Ran-D sounds + vocals hoor :/


Je hoort alleen nog maar het begin he:P
wel jammer dat die uitviel, was wel benieuwd naar het nummer. op shade of the night en attention na was die set totaal niet boeiend. helemaal niet na b-front, chris one en the r3belz
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 07:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sjuul schreef:
jaron123 schreef:
Beetje vreemd dat ze dit A2 Records Allstars noemen als ik toch echt alleen maar Ran-D sounds + vocals hoor :/


Je hoort alleen nog maar het begin he:P
wel jammer dat die uitviel, was wel benieuwd naar het nummer. op shade of the night en attention na was die set totaal niet boeiend. helemaal niet na b-front, chris one en the r3belz


Ja oke , zal live wel hard geweest zijn denk ik of niet juul ;p?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 18:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nikkel schreef:
Ow, dus dit was wel echt 'n nummer?! Beetje apart, maar goed.
A2 Records is niet meer wat het was (hangt niet van dit nummer af hoor).
Ik had echt n bazen afsluiting verwacht, maar dat was het nog lange na niet helaas...
Beetje de-ja-vu aan 2011 gehad, zelfde afgang die de Wild Motherfuckers toen brachten.

Vond het ook tegenvallen, had gewoon Under Attack gedraaid maar wat er nu ten hore werd gebracht deed veels te veel onder voor Pattern 2, Psycho en Magic bijvoorbeeld.

En technische problemen bij je laatste plaat? WTF
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 12:46 
 
Hardtraxxer

Gwn geduld hebben! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Nikkel schreef:
Ow, dus dit was wel echt 'n nummer?! Beetje apart, maar goed.
A2 Records is niet meer wat het was (hangt niet van dit nummer af hoor).
Ik had echt n bazen afsluiting verwacht, maar dat was het nog lange na niet helaas...
Beetje de-ja-vu aan 2011 gehad, zelfde afgang die de Wild Motherfuckers toen brachten.

Vond het ook tegenvallen, had gewoon Under Attack gedraaid maar wat er nu ten hore werd gebracht deed veels te veel onder voor Pattern 2, Psycho en Magic bijvoorbeeld.

En technische problemen bij je laatste plaat? WTF

Het was te verwachten. Er is nog geen enkel feest geweest in 2012 waar het geluid gedurende de avond niet uitviel. Qountdown, X-Qlusive, XXlerator RAW, Inception... Allemaal hadden ze last van minstens één technisch mankement. Traditie verbreek je gewoon niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 18:13 
 
Hardtraxx Newbie

hoop Ran-D sounds idd
klinkt wel lekker, nu wachtend op de hq
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 19:19 
 
Hardtraxx Addict

Kepro schreef:
Zelfs het geluid had geen zin meer om de irritante kicks en rap vocals uit te poepen.


flikker op man :p
Dat maakt het toch juist vet al die vocals van Ran-D zoals Kings of The underground & The Dopeman
Smaak heeft dit mee te maken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 00:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lol, het is geclaimed door Scantraxx? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 16:38 
 
Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Lol, het is geclaimed door Scantraxx? :huh:

Alpha2 Records is van Scantraxx ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jambekkie schreef:
Chukkels schreef:
Lol, het is geclaimed door Scantraxx? :huh:

Alpha2 Records is van Scantraxx ;)

I know, maar hoezo kan een label een opname vanuit het publiek claimen? Dat snap ik niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 16:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vinden ze stoer, tonen ze dat ze macht hebben :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 00:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En ik vind het echt zwaar triest...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 00:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vind onderhand alles wat scantraxx doet triest, dat hele monopolie spelletje door alles in hun macht te willen hebben. Zoveel mogelijk meuk releasen en zoveel mogelijk artiesten aantrekken. Het liefste zouden ze bij Scantraxx het hele genre naar hun vernoemen volgens mij. Maar goed dat heeft vrij weinig met het nummer te maken verder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 01:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ik vind onderhand alles wat scantraxx doet triest, dat hele monopolie spelletje door alles in hun macht te willen hebben. Zoveel mogelijk meuk releasen en zoveel mogelijk artiesten aantrekken. Het liefste zouden ze bij Scantraxx het hele genre naar hun vernoemen volgens mij. Maar goed dat heeft vrij weinig met het nummer te maken verder.


Maar je hebt wel volledig gelijk :P misschien bedoelden ze dat wel met 2012. Dat The Prophet de wereld over neemt met z'n Scantraxx Remuxxezz en alle andere genres met zijn liefhebbers keihard gekilled worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 02:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker


Het laatste stukje hoor je hem weer..
Fuck Scantraxx! :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ik vind onderhand alles wat scantraxx doet triest, dat hele monopolie spelletje door alles in hun macht te willen hebben. Zoveel mogelijk meuk releasen en zoveel mogelijk artiesten aantrekken. Het liefste zouden ze bij Scantraxx het hele genre naar hun vernoemen volgens mij. Maar goed dat heeft vrij weinig met het nummer te maken verder.


Beetje onzin eerlijk gezegd. Waarom zou je jezelf druk maken om labels waarop uitgebracht wordt als de muziek exact hetzelfde blijft? Scantraxx heeft een groot distributienetwerk en goede managementkwaliteiten, daar maken andere labels ook gebruik van. Your point is?

In de Trance-wereld wordt alles gedomineerd door Armada, daar is de variatie in stromingen eindeloos.
1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks