Je weet wel veel uit die LQ op te maken..G1LL wrote:Under Attack 2.0 als ik die climax hoor, en dat klinkt goed voor mij![]()
Related topics
- View the latest post: High Resistance & Durky Bass - Up To The Stars (EMH Festival 2025 Anthem) (HU2DZ091)
- View the latest post: The Industrial Resistance - Resistance Podcast 01
- View the latest post: High Resistance - All Alone (MH030)
- View the latest post: V-Town Classics All-Stars | V-Town Classics 2023
- View the latest post: B-Front & Aftershock - We Are All Stars (ROUGH131)
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
- View the latest post: AURORA - Echo Of My Shadow (Geck-o Remix)
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
Moderators
-
A
Dat eeuwige ge-wijsneus om in elk topic van A2 te zetten dat dit een lekkere track van Wildstylez isDaveytl wrote:Dan kun je lachen (weet niet hoe je dat bedoelt) maar hij heeft wel gelijk. Wildstylez heeft hier (hoogstwaarschijnlijk) niks mee te maken.Duruz wrote:Taxi wrote:Ik mis echt Wildstylez in deze track.
Weet niet of dit ook op mij gericht is, maar ik moest er gewoon even op reageren aangezien er iemand weer zo 'wijsneuzerig' deedAlmighty wrote: Dat eeuwige ge-wijsneus om in elk topic van A2 te zetten dat dit een lekkere track van Wildstylez is
-
A
Nee nee nee jij niet 
Wil Hq preview want dit klinkt veel te bruut
Vant weekend eerste keer live horen als het technisch systeem het nie begeeft teminste
Vant weekend eerste keer live horen als het technisch systeem het nie begeeft teminste
Jup, hebben jullie zulke slechte oren dan?Maximum wrote:Je weet wel veel uit die LQ op te maken..G1LL wrote:Under Attack 2.0 als ik die climax hoor, en dat klinkt goed voor mij![]()
Niet huilen, ik doelde op het feit dat dit gewoon een G4H track is, en dus niet een A² allstars track.Almighty wrote:Dat eeuwige ge-wijsneus om in elk topic van A2 te zetten dat dit een lekkere track van Wildstylez is
-
A
Wat heeft Wildstylez hier dan mee te maken?
Waarom is het geen A² Records Allstars track dan?
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 3 days ago
Ik dacht precies hetzelfde op Hardbass! Dacht in eerste instantie dat Under Attack werd ingemixd toenG1LL wrote:Jup, hebben jullie zulke slechte oren dan?Maximum wrote:Je weet wel veel uit die LQ op te maken..G1LL wrote:Under Attack 2.0 als ik die climax hoor, en dat klinkt goed voor mij![]()
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Wie zegt dat? Dit is toch echt de track die A2 Allstars speciaal hebben gemaakt voor de live-act op Hard Bass.Taxi wrote:Niet huilen, ik doelde op het feit dat dit gewoon een G4H track is, en dus niet een A² allstars track.Almighty wrote:Dat eeuwige ge-wijsneus om in elk topic van A2 te zetten dat dit een lekkere track van Wildstylez is
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
waar the fuck baseer je dat op??JVDM wrote:typerende, onoriginele sounds.
-
AHardtraxx Addict
- last seen Jun 2023
Precies..Luca77 wrote:Gedeeltelijk mee eens. De platen van WM zijn zogenaamd 'exclusiever' omdat ze voor veel djs ook gewoon minder interessant zijn om te draaien. De populariteit van G4H tracks is enorm waardoor elke random dj ze zowat draait. En dat is inderdaad jammer, want daardoor hoor je die platen vaker dan je soms lief is.Wout1997 wrote:Uiteindelijk is het hetzelfde idee en ik zeg niet dat WM betere tracks hebben maar ze houden hun act en hun tracks wat exclusiever.
Daardoor zijn de sounds van G4H verre van slecht zelfs!
Iedereen klaagt wel dat ze met vernieuwende sounds moet komen maar kijk even hoelang G4H bezig is.
Ik vind die combinatie Ran-D & Adaro echt ziekelijk en ieder nummer heeft echt iets speciaals..
Sowiso een van de meest geliefde namen op het moment en de tracks hoor je overal inderdaad!
Dan is het wel logisch dat mensen weer gaan zeiken maargoed.. big fan over here!!
-
QHardtraxxer
- 959 posts member since 2009
- last seen May 2015
Is deze er na gisteravond in betere kwaliteit?
weet niet of de gunz 4 hire set is opgenomen maar hij staat iig nog niet op lsdbQ-Dominic wrote:Is deze er na gisteravond in betere kwaliteit?
CaptainObvious69 wrote:deze klonk echt lekker gistere
Die is niet uitgezondenCaptainObvious69 wrote:weet niet of de gunz 4 hire set is opgenomen maar hij staat iig nog niet op lsdbQ-Dominic wrote:Is deze er na gisteravond in betere kwaliteit?
Kwas echt positief verrast op Reverze, wat gaat deze HARD !
Deze track vindk beter dan al die G4H tracks
Deze track vindk beter dan al die G4H tracks
Als hier die standaard Ran-D dongs niet onderzaten zou dit toch een dijk van een plaat zijn. Maar helaas, die kicks verpesten meer dan de climax goed kan maken.
Last edited by Dakpan on 29 Mar 2012 21:13, edited 1 time in total.
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
-
AHardtraxx Addict
- last seen Jun 2023
nu ik hier eindelijk een filmpje zie met daarin het hele melodie gedeelte vind ik het toch echt een hele ziek plaat!
Vette sounds en het knalt als een gek zoals ik het nu hoor!
Ik snap al die kritiek eigenlijk niet op dit nummer..
Vette sounds en het knalt als een gek zoals ik het nu hoor!
Ik snap al die kritiek eigenlijk niet op dit nummer..
-
A
Holy fuck 
-
MHardtraxxer
- 327 posts member since 2012
- last seen Jul 2018
eey even is dit nu echt een track??? reageer even terug als iemand het zeker weet