Related topics
- View the latest post: High Resistance & Durky Bass - Up To The Stars (EMH Festival 2025 Anthem) (HU2DZ091)
- View the latest post: The Industrial Resistance - Resistance Podcast 01
- View the latest post: High Resistance - All Alone (MH030)
- View the latest post: V-Town Classics All-Stars | V-Town Classics 2023
- View the latest post: B-Front & Aftershock - We Are All Stars (ROUGH131)
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
- View the latest post: AURORA - Echo Of My Shadow (Geck-o Remix)
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
Moderators
Wat een EPISCHE plaat. De laatste track van de nieuwe HWS. ik luister die crap altijd 1x. maar nu echt alleen dit nummer joh. Al 5e keer op repeat staan nu. Kippenvel.
Eindelijk in HQ ... HWS 11
JEZUS
Mijn mond viel echt open, kippenvel all over
JEZUS
-
R
- 1 posts member since 2012
- last seen Mar 2012
Gruwelijk dikke plaat zeg! Dikke climax! 
Niet slecht, maar ben bang dat hij net als KOTU heel snel gaat vervelen. Niet te vaak luisterne denk ik 
Jezus wat is die climax vet
Maar ik heb idd een beetje het gevoel dat ook deze weer vrij snel gaat vervelen (zoals eigenlijke elke G4H plaat op The Cycle na). Niet dat deze van G4H is, maar het idee is een beetje hetzelfde.
Maar ik heb idd een beetje het gevoel dat ook deze weer vrij snel gaat vervelen (zoals eigenlijke elke G4H plaat op The Cycle na). Niet dat deze van G4H is, maar het idee is een beetje hetzelfde.
Je heb 'm op privé staan ofzo.styl0w wrote:Zo dan, even snel een HQ rip gedaan van de nieuwe HWS.. Gruwelijke plaat![]()
View on YouTube
Hoorde het al, ff aangepastGouryella wrote:Je heb 'm op privé staan ofzo.styl0w wrote:Zo dan, even snel een HQ rip gedaan van de nieuwe HWS.. Gruwelijke plaat![]()
View on YouTube
Wat een heerlijk nummer! Echt gru-we-lijk lekker
Wel jammer van die kicks. Die zijn vrij dramatisch (behalve die down-pitched kick, die klinkt wel lekker).
Aaaaarghhh, als hier hardere kicks onder had gezeten was dit mijn favoriete plaat van 2012 geweest tot nu toe denk ik.
Wel jammer van die kicks. Die zijn vrij dramatisch (behalve die down-pitched kick, die klinkt wel lekker).
Aaaaarghhh, als hier hardere kicks onder had gezeten was dit mijn favoriete plaat van 2012 geweest tot nu toe denk ik.
die anti is echt gruwelijk lekker 
Dit is echt een superlekkere track idd!
Vind 't trouwens knap van Heady dat 'ie nog los kon gaan op dit nummer tijdens HardBass. Werd maar een paar seconden gedraaid, voordat het geluidssysteem uitviel.
Volgens mij zit 'ie gewoon te lullen en heeft 'ie het nummer helemaal niet gehoord.
Vind 't trouwens knap van Heady dat 'ie nog los kon gaan op dit nummer tijdens HardBass. Werd maar een paar seconden gedraaid, voordat het geluidssysteem uitviel.
Wat een meesterwerk! Echt een heerlijke sfeer zit er in deze plaat. 
-
SHardtraxxer
- 801 posts member since 2011
- last seen Jul 2018
In lange tijd niet zo'n goed nummer gehoord zeg... jezus! ZIEK!

-
A
I jizzed in mah pants
Almighty wrote:I jizzed in mah pants
Dit.Jeroen_n wrote:Eindelijk in HQ ... HWS 11
JEZUS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WHAAATT. Wat een ongelooflijk gaaf nummer is dit dan zeg
Wat een drive en tempo en wat een gruwelijk lekkere anti zeg!! De kicks hadden wat harder gemogen.
Last edited by wootum on 30 Mar 2012 18:54, edited 1 time in total.
Nu vind ik het trouwens wel heel jammer dat ie op Hard Bass uitviel

-
A
Oja; Leuk plaatje van Wildstylez want die produceert voor A2
Godverdomme die kicks, verpesten echt een vette track zeg. Vocals (uit de break, die van de intro zijn zo kazig als wat
), screech en melo zijn supervet.
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Er zijn maar weinig Hardstyle tracks waarvan ik zin krijg om 5 mensen tegelijk een moker in hun gezicht te geven haha, maar dit is er een van (begrijp me alsjeblieft niet verkeerd
). Lekker agressief nummer zeg! Gauw een keer live meemaken!
Ik hoor hier duidelijk Ran-D en Adaro in terug maar goedAlmighty wrote:Oja; Leuk plaatje van Wildstylez want die produceert voor A2
Vette plaat zeg, kijk er naar uit om deze weer live te horen 
-
A
tomac wrote:Ik hoor hier duidelijk Ran-D en Adaro in terug maar goedAlmighty wrote:Oja; Leuk plaatje van Wildstylez want die produceert voor A2