Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2019 15:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoe was het jongens? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2019 15:29 
 
Hardtraxxer

Zo, na een paar uurtjes slapen zijn we er weer en tijd voor een verslag:
We waren lekker vlot langs de beveiliging en nog mijn complimenten voor deze mannen. Waren vriendelijk en relaxt. Busje deo vergeten uit mijn tas te halen, maar na een uitleg van de desbetreffende beveiliger mocht ik hem weer in mijn tas stoppen.

Rond 22.30 kwamen we de zaal in. Jones draaide een lekker setje om er een beetje in te komen.

Daarna was het tijd voot P&D. Veel nieuwe platen gehoord en ze draaiden ook een aantal lekkere nummers van anderen, wat ik altijd kan waarderen. Nieuwe platen waren dik imo. Ik had alleen het idee dat dit soort nummers met veel melodieen niet helemaal lekker doorkwamen op dit geluidssysteem. Kan ook een mijn oordoppen gelegen hebben, maar ik heb ook even zonder gestaan en dan leek het alsof het melodieuze gedeelte wat op achtergrond raakt. Maar was een klein dingetje. Dikke set van de mannen :thumbsup:.

Phuture Noize draaide veel eigen nummers gecombineerd met een aantal nummers van andere artiesten. De zaal deed ook goed mee en sfeer zat er goed in. Ik ben toen wel naar het balkon gegaan, want beneden werd het echt te druk. Je kon niet lekker bewegen, de zaal was op dat moment echt te vol. Dit bleef zo tot halverwege de set van B-Front.

Toen was het tijd voor "the man himself" en het was goed, heel goed. Veel onbekendere nummers voorbij horen komen icm zijn bekendere nummers. Iedereen deed volop mee, de sfeer zat er goed in. Zowel boven als beneden ging goed los! Halverwege zijn set weer vooraan gaan staan. Sta ik opeens naast de ouders van Bob. Ik heb ze ooit in een filmpje gezien en het kon eigenlijk niet missen. Zijn broer(tje) stond er ook bij en die lijkt als twee druppels water op hem. Zo mooi om te zien! Lijkt me toch een bijzondere gewaarwording om zoveel mensen voor je zoon te zien staan, de een iets meer nuchter dan de ander. Maar maakte ze niks uit, ze waren zichtbaar aan het genieten en trots. Moeder van Bob was lekker aan het dansen hoor ;) Echt heel tof als je ouders zo betrokken zijn bij carriere! X-Qlusive B-Front was al heel gaaf, maar deze set van 3 uur maakte het toch nog net even iets persoonlijker.

Daarna SZP en dit waren in mijn ogen een volwaardige vervanger voor Frequencerz. Ze laten voor een deel die psykicks een beetje los en ik kan deze mannen steeds meer waarderen. Ze begonnen iets minder stevig dan waar Bob geeindigd was, maar was niet verkeerd. Lekker melodieus setje en o.a een nieuwe plaat van D-Block & S-te-fan voorbij horen komen. Echt heel dik!

En tot slot Adaro... Ik heb hem eigenlijk nog nooit zien draaien, maar dit was ook lekker hoor! Tempo ging flink omhoog en Thijs was vol energie achter de draaitafels, kan ik altijd erg waarderen. Er was nu ook voldoende ruimte en de mensen die er nog waren deden nog volop mee. Mijn energie sijpelde wel weg helaas en de kracht om 100% te gaan was wel iets minder. Maar ook de complimenten voor deze man :thumbsup:

Na de show stonden en Bob en Thijs nog wat fans te woord en was er alle tijd voor een foto. Goed om te zien dat dat de artiesten op dit soort feesten meer bereikbaar zijn voor de fans.

Conclusie: Qua show en aankleding misschien niet heel groots, maar dit werd ruimschoots gecompenseerd door de sfeer en beleving. Er waren veel mensen speciaal voor B-Front gekomen en dat maakt het bijzonder. Het is mooi om te zien dat je met een aantal van de bezoekers een gedeelde passie hebt. Ik schaar mijzelf ook onder deze mensen. Verder goede sfeer over het algemeen. Shirt uittrekken werd je op aangesproken, weinig mensen van het padje af. Nee, het was echt heel goed :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2019 16:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel blij dat ik gegaan ben, was echt een uniek feestje. Iedereen die ik tegen kwam leek het heel erg naar zn zin te hebben. Na de set van B-Front bleef tot het einde de sfeer er erg goed in zitten, wat ik eigenlijk niet meer had verwacht. Was heel vet om al het volk op het balkon ook uit hun plaat te zien gaan.
Conclusie: Zeer geslaagd :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2019 19:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jawel schreef:
Phuture Noize draaide veel eigen nummers, die natuurlijk hartstikke goed zijn en de zaal deed ook goed mee, maar verder weinig verrassingen.


Totaal niet eens met dit. Dit was de eerste set in tijden dat Phuture Noize een heel gevarieerde set draaide. Het was niet alleen maar BMS spul, maar ook tracks van POT. Zo heb ik The Temple gehoord, Fire (BMS vocal edit) en The Aftershock. Daarnaast ook nog Ghost Stories gehoord. Vond de sfeer vooraan echt top tijdens PN, onwijs genoten :worship:

Klein verslag van de avond:
Was met een groepje eerst in de stad een biertje gaan doen. Daarna rustig naar Doornroosje gelopen. Beveiliging was vriendelijk, liep allemaal soepel. Gratis garderobe. Top geregeld! Kwamen met Jones binnen, beetje slap staan ouwehoeren met iedereen. Daarna kwamen Prefix & Density. Een set waar ik enorm naar uitkeek omdat er veel nieuwe platen van het album gedraaid zouden worden. Uiteindelijk alle verwachtingen waargemaakt. Onwijs genoten van Prefix & Density. Veel nieuwe platen gehoord. Sterke melodieën :loving: Met Phuture Noize vooraan gaan staan, onwijs dikke set gehoord. Sfeer was top! Daarna B-Front, die begon met veel classics. Kende lang niet alles, maar onwijs genoten van de mensen die die platen wel kende en helemaal uit hun dak gingen. Even later kwamen ook voor mij de wat bekendere platen, waar ik onwijs van genoten heb. De sfeer zat er echt goed in, de liefhebbers van goede muziek kwamen aan hun trekken tijdens de set van B-Front. Het voordeel van zo'n 3 uur durende set is dat het genoeg verrassende platen oplevert die je al lang niet hebt gehoord. Beviel mij echt prima! Daarnaast hulde voor B-Front voor het draaien van R.E.M. Coma (Thera Live Mix) en World Outside :worship:

Na B-Front waren voor mij de drie leukste setjes wel geweest. Maar heb SZP een kans gegeven. Ik heb persoonlijk weinig met SZP. Ze draaiden niet slecht, maar vind die kicks vaak gewoon niks. Wel nog wat leuke oude nummers gehoort, zoals We Are The Fallen, Feel My Love en DRKNSS. Ook tof dat ze nog een plaat van Frequencerz draaide, ik heb The Night nog voorbij horen komen. Na Bringt It On voldaan naar huisgegaan. Benen waren helemaal op en we hadden nog 2,5 uur te rijden naar huis. :sleep: Al met al een onwijs dikke avond gehad!

+ Sfeer gedurende de avond in de hele zaal
+ Locatie + geluid
+ Setjes PN, B-Front en P&D
+ Er was wat te eten, echt top!
-+ Set SZP
-+ Tijdens B-Front soms wat druk op de vloer (maar niet onwijs aan gestoord)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2019 20:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Eerste keer Doornroosje, maar wat een toplocatie! Heerlijk geluid en elke keer snel geholpen bij de barren.

Jones was heerlijk inkomen, met hier een daar een verrassende plaat. Prefix & Density was geweldig. Heel wat nieuwe platen van het album gedraaid. Klinken stuk voor stuk super, melodieuze platen met een harder randje. Precies zoals ik het wil hebben. Toch een speciale vermelding voor Reflection, die is echt bi-zar goed :loving: Phuture Noize zoals altijd ook weer genieten, elke keer een hoop sfeer in de zaal tijdens zijn sets.

3 uur B-Front daarna is voorbij gevlogen, wat een platen heeft hij toch :loving: Zo veel goeie shit gehoord (Universe en W.A.R.!!!), en dan nog niet alles kunnen draaien. Enige die ik nog graag gehoord had waren Night Colours Black, Surrender en Which Wolf To Feed.

Sub Zero Project daarna was ook genieten, begin echt fan van hun te worden. En The Clock voor de tweede keer live gehoord, die kicks zijn ontzettend fijn live! Adaro was wisselvallig maar wel weer met subliem mixwerk. Aan de ene kant tracks als Das Weite Land (Digital Punk Remix) maar ook Clockartz - Prisma (die kicks zijn belachelijk dik (L) )
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2019 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga geen heel lang verslag schrijven, maar heb ontzettend genoten! De drie tracks die Wootum noemde hadden het helemaal afgemaakt, maar je kan niet alles hebben he :P .

Voor de rest ook niet eens met Jawel over Phuture Noize. Erg lekker setje en Blue Horizon was een aangename verrassing!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2019 20:37 
 
Hardtraxxer

Jullie hebben gelijk mannen nu jullie het zo zeggen. Ben niet heel goed in al die nummers kennen. Ik zal het aanpassen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2019 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke avond gehad! Eerste keer sinds tijden weer een niet-classics feestje. Al draaide B-Front natuurlijk veel ouder werk. Prefix & Density was al nice. Kende heel veel niet dus denk aardig wat album spul ja. Inderdaad een goede mix tussen melodieeus en hard. Lekker hoor. Phuture Noize was ook genieten. Zo’n fijn stijltje! Toen ook naar t balkon gegaan. Prachtig plekje gevonden daar. Ideaal. B-Front was heldig. Wat een tracks. Echt geen enkele mindere plaat heeft die kerel. Zo dik. Toen SZP begon hebben we Basstrain nog even aangehoord en toen richting de auto.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2019 20:58 
 
Artiest

Ik had nog wel een uur door willen gaan :D had idd nog platen als mpx1, wich wolf to feed, development, fearless 2012 etc etc etc willen draaien! Maar goed je moet keuzes maken :) Maar ik heb onwijs genoten! Bedankt voor de mensen die aanwezig waren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2019 21:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik sluit me bij Jawel aan. Scheelt een hoop getyp maar dit is inderdaad wel hoe ik het beleefd heb.
Wat een sfeertje, en inderdaad toffe ouders die vol op aan het genieten waren, dat was wel wat bijzonders.
Alleen maar positive vibes :thumbup:
Oud, nieuw, van ondergewaardeerde platen tot zn toppers werkelijk 3 uur lang een perfecte set gehoord waarboj iedereen mee deed.

Organisatie was ook top, snel en soepel naar binnen. Geen dure bandjes voor de wc (gratis) geen muntjes maar gewoon pin of contant voor de drankjes en ook een gratis garderobe, het hoeft allemaal niet maar mooi dat ze het zo geregeld hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2019 22:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front schreef:
Ik had nog wel een uur door willen gaan :D had idd nog platen als mpx1, wich wolf to feed, development, fearless 2012 etc etc etc willen draaien! Maar goed je moet keuzes maken :) Maar ik heb onwijs genoten! Bedankt voor de mensen die aanwezig waren!

Hier hadden we het op de terugweg over. Je had inderdaad ook wel 5 uurtjes kunnen vullen denk ik. En dan nog geen matige track draaien. Kan geen andere hardstyle dj bedenken die dat kan zeggen. Hele hoge standaard. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2019 22:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SiweZ schreef:
Geen dure bandjes voor de wc (gratis)


Is dit überhaupt nog ooit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2019 23:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
SiweZ schreef:
Geen dure bandjes voor de wc (gratis)


Is dit überhaupt nog ooit?


Laatst op we are hardstyle toevallig nog, gelukkig niet heel vaak meer maar toch gebeurt het nog wel eens..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2019 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
B-Front schreef:
Ik had nog wel een uur door willen gaan :D had idd nog platen als mpx1, wich wolf to feed, development, fearless 2012 etc etc etc willen draaien! Maar goed je moet keuzes maken :) Maar ik heb onwijs genoten! Bedankt voor de mensen die aanwezig waren!

Hier hadden we het op de terugweg over. Je had inderdaad ook wel 5 uurtjes kunnen vullen denk ik. En dan nog geen matige track draaien. Kan geen andere hardstyle dj bedenken die dat kan zeggen. Hele hoge standaard. :worship:

Zany, Thera, Technoboy & Tuneboy (met alle bijhorende aliassen). Maar inderdaad, B-Front vind ik persoonlijk 0 echt slechte platen hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2019 23:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm kan bij Zany en TNT toch wel wat matige plaatjes bedenken helaas. Misschien ook wel groot deel smaak natuurlijk. Maar zoveel tracks hebben en eigenlijk geen 1 miskleun maken is bizar knap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2019 10:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor het eerst in tijden weer naar een nachtfeestje, en een niet classics-only feestje. Vond de venue wel echt nice. Geluid stond super strak, zowel op de vloer als boven op het balkon, en aan de bar werd je snel geholpen. Enige minpuntje vond ik dat er maar één toiletlocatie was (of ik heb niet goed gezocht). Het was regelmatig proppen om naar binnen te komen, voornamelijk omdat men schijnbaar heel nodig moest poepen allemaal. Doe dat toch lekker thuis joh! En dan ook nog heel hard je neus ophalen terwijl je op de WC zit ook, terwijl je in andermans lucht zit. Zeer bijzonder...

Waren als één van de eersten al binnen aangezien de heenweg mooi vlot ging. Jones vond ik een wat wisselend setje eerlijk gezegd. Genoeg vette tracks hoor, maar ook behoorlijk wat die me op dat moment niks deden. Daarna P&D waar ik eigenlijk niks van kende (laatste plaat die ik kan opnoemen van ze is denk ik Soundwaves xd ). Ik werd blij verrast door hun muziek. Lekkere combi van melodie en lompe kicks :thumbsup: Tegen het einde van de set nog een aantal nummers die ik wat te 'raw' vond, met van die heen en weer klapperende kicks. Heb ik dus helemaal niks mee...

Phuture Noize vond ik echt magistraal! Voor de eerste keer een set van hem bijgewoond, maar echt elke plaat was raak! Vind die stijl van hem echt genieten. Volgens mij draaide hij ook nog The Beholder & Max Enforcer - The Preacher :loving: wat een held. Halverwege de set vond ik het op de vloer toch te druk worden, dus zijn we naar een mooi plekje op het balkon gegaan. Super relaxt gestaan daar voor de rest van de avond!

B-Front, tja, wat moet je daar nog meer over zeggen. Echt de all-time koning van de hardstyle in mijn ogen. Kende niet alles van zijn nieuwere spul (lees 2014-2018), maar die sfeer in die nummers van hem is altijd goud! Blij dat hij ook Quarantine en Movement er bij pakte :loving: Trouwens ook:
PEPii schreef:
R.E.M. Coma (Thera Live Mix)

Wat klapte deze er op :surrender:

Na B-Front:
Parvuz schreef:
Toen SZP begon hebben we Basstrain nog even aangehoord en toen richting de auto.


Samenvattend echt een super avond gehad :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2019 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goed om te zien dat dit feestje bevalt en uitverkocht is, hopen op meer van deze. Kwam voor mij slecht uit om te gaan, volgende keer zeker in overweging nemen :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2019 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SiweZ schreef:
tommeh schreef:
SiweZ schreef:
Geen dure bandjes voor de wc (gratis)


Is dit überhaupt nog ooit?


Laatst op we are hardstyle toevallig nog, gelukkig niet heel vaak meer maar toch gebeurt het nog wel eens..

Is dezelfde organisatie als Fatality, waar je bijv. ook verplicht een aansteker bij je pakje sigaretten moest kopen, knieperts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2019 12:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
SiweZ schreef:
Geen dure bandjes voor de wc (gratis)


Is dit überhaupt nog ooit?


Alles van de organisator van Fatality en sommige clubs moet je nog 50 cent dokken voor een stempel. The Box heeft/had dit vorig jaar nog geloof ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2019 13:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
tommeh schreef:
SiweZ schreef:
Geen dure bandjes voor de wc (gratis)


Is dit überhaupt nog ooit?


Alles van de organisator van Fatality en sommige clubs moet je nog 50 cent dokken voor een stempel. The Box heeft/had dit vorig jaar nog geloof ik.


Bij Loudness in Rotterdam moest je ook gewoon dokken voor de wc
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2019 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
tommeh schreef:
SiweZ schreef:
Geen dure bandjes voor de wc (gratis)


Is dit überhaupt nog ooit?


Alles van de organisator van Fatality en sommige clubs moet je nog 50 cent dokken voor een stempel. The Box heeft/had dit vorig jaar nog geloof ik.

In The Box kreeg je voor een halve munt een stempel en dan kon je de hele dag pissen. Opzich nog wel te doen imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2019 13:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Maar in die gevallen betaalde je 50 cent of een pleuro voor een bandje waarbij je gelijk ook gewoon je flesjes e.d. kon bijvullen. Was geen probleem.

Echter was het bij Fatality 3 a 4 euro OID en je mocht niet je flesje mee naar binnen nemen, de kraantjes waren te zwak om uit te drinken en verder stonk het er ook enorm. Waar betaal je dan dat geld voor, dat extra geld kon ik ook wel uitgeven aan het drinken wat je kreeg om je dorst te lessen, dat had je ook in 4 slokken op door de grote hoeveelheid ijsblokjes er in.

Krijg helemaal zo'n triggered flashback bij dat festival.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2019 13:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Bij Loudness in Rotterdam moest je ook gewoon dokken voor de wc

Haha de Maassilo, daar heb ik aardig wat kwartiertjes in de rij staan schuifelen terwijl m'n kaak alvast richting toiletten was. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2019 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was een puike fissa. Hoogtepunt natuurlijk de drie uur B-Front, maar Adaro draaide ook een fucking dikke set. Had hem al jaren niet meer gezien maar aangenaam verrast: oud, nieuw, bekend, relatief onbekend, alles kwam voorbij, met als kers op de taart The Raiders - A Feeling (Tuneboy Remix) die heel onverwachts voorbij kwam. Werd sowieso gewoon prima gedraaid de hele avond, alleen Sub Zero Project had van mij thuis mogen blijven. Raakte er helemaal uit ook. Veel te geforceerd allemaal imo, klonk een beetje alsof iedere kick maar zo apart mogelijk moest zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2019 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Krijg helemaal zo'n triggered flashback bij dat festival.

Afbeelding
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten