Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 21:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

Line-up:
- Headhunterz
- Crypsis LIVE
- Frequencerz
- Digital Punk
- Dyprax
- Bass Modulators
- Atmozfears
- Devon K.
- Hosted by Mc DV8
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 22:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

nice :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 22:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette line-up! Als Qapital het niet wordt gaat dit de volgende optie worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 23:47 
 

Na wat mindere line-ups bij Xxlerator (uitgezonderd de raw-edities), vind ik deze wel weer aardig :) Optie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 11:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Niet zo heel boeiend op HHZ en Freqz na.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alleen Headhunterz, Freqz en DP vet dus dat gaat hem niet worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 14:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dyprax en headhunterz zijn leuk!

maar ik ga al naar output dus helaas!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 17:56 
 

Outpuit ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
leuk, maar ik ga al naar output dus helaas!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 13:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wordt niet echt druk ofwel :P?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 16:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb er zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 01:16 
 
Hardtraxxer

Ik niet, uitverkocht :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 06:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jij vind uurtje headhunterz echt vetter dan Crypsis Live Nando?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 20:33 
 
Hardtraxxer

Dikke set van Digital Punk, Freqs waren goed maar niet top. Maar wat draaide Crypsis voor een live-set :drool: Echt helemaal geweldig, het leek wel een grote mash-up van een half uur. Echt een van de betere sets die ik ooit gehoord heb!
Verder draaide Mister heady head natuurlijk het eerste uur het gehele remix repetoire maar daarna kwam er wel ietsie pietsie meer vaart in, sloot uiteindelijk wel aan op DP die gewoon een top set wegzette. Bass Modulators maar een half uurtje gezien en draaide ook niet onverdienstelijk.

Samengevat is deze XX me reuze meegevallen alleen weer kapot geërgerd aan al het pauper vdk volk dat om 12uur al kats van de knoepert gestrekt op de vloer lag, mja dat is Matrixx..

++++++ Live-set Crypsis :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 10:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was een prima avond vanaf einde HHZ!
Digital punk draaide erg lekker zoals verwacht!
Freqz was ook prima met af en toe een mindere plaat ertussen!

En Crypsis, wat was dat een ontzettend dikke live set zeg! Heel erg genoten dat half uur :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eigenlijk gezien de meesten hier een kansloze vraag, maar hoe draaide Dyprax? Benieuwd of hij er nog steeds af en toe een lekkere verrassing in gooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 12:20 
 
Hardtraxxer

5uur stipt naar huis gegaan :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 23:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Eigenlijk gezien de meesten hier een kansloze vraag, maar hoe draaide Dyprax? Benieuwd of hij er nog steeds af en toe een lekkere verrassing in gooit.

Hoorde iig dat ie wat oudere plaatjes draaide zoals Criminal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 20:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb me zeker vermaakt. Vind de diversiteit op zo'n XXlerator als deze wel eens leuk om te horen. Bass Modulators ook best een nette set neergezet!
Verder vond ik Digital Punk echt baas. Zoveel harde platen!! (Crucifix & Octavus Augustus LIVE = :love: :O­!). Al met al een topavond gehad.

Zonde dat freqz voort altijd dezelfde set neerzetten.. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2014 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edit: Dat bump xd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2014 16:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik weet niet maar ik zie hier geen dyprax maar toch echt neophyte? of zeg ik nou iets super stom?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2014 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is het topic van XXlerator Easter 2013
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2014 16:55 
 
Hardtraxx Veteran

Frijolrojo schreef:
ik weet niet maar ik zie hier geen dyprax maar toch echt neophyte? of zeg ik nou iets super stom?


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2014 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2014 20:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hahaha lol! ik had de datum niet eens gekeken :lol: :lol:
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten