Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat werd er zoal gedraaid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 15:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Wat werd er zoal gedraaid?

Vooral hardstyle denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oeiiiiii, ja das een goede vraag, wat ik me nog kan herinneren:

Who wants this
Night after night (zany remix)
Revolution is here (donkey rollers remix)
Pattern 2 (volgens mij)

Nja, is niet zoveel, maar dat vind ik op een feest ook best lastig te onthouden xd

roberttt schreef:
Nando schreef:
Wat werd er zoal gedraaid?

Vooral hardstyle denk ik


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 16:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mooi feestje gehad hoor :) Eerste paar uur was echt inkomen, maar toen ik links voor mijn plek had gevonden was het goed te doen en gezellig! :thumbsup:

En Kaasboer, Chukk. Stuur die foto's eens dan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Holy mother of Jesus christ! Waar de fuck was Titan mee bezig???

Openen met Who Wants This, dan ben je al een instant held. Verder nog Pattern 2, Nightmare, D&R - Dancing, Remember Me, Distorted Remix, God of Terror Remix, Again We Will Rise, Virus, Creatures Of The Night, Symphonic Feedback Remix, Welcome To Darkness... Tering, wat ging dat los! En dat ook even allemaal simpel op 158 BPM en zo min mogelijk breaks. Had medelijden met mijn benen en de Minus is More gasten, die overigens ook lekker draaiden, maar dat was wel even een paar tandjes terugzakken.

Helaas was het feest niet helemaal koek en paasei. De eerste 5,5 uur dacht ik zoiets van 'waar de fuck zijn de DJ's mee bezig?' Van opbouw had blijkbaar niemand gehoord. Deepack spande daarin nog wel de kroon. Eerst Bitch draaien en nog wat knallers om vervolgens af te sluiten met It Must Be... :') Dan faal je wel heel erg hard. E-Force en A² kenden hun eigen tracks niet volgens mij, of in ieder geval die van elkaar niet. Op de vreemdste momenten werden ze uitgemixt en ingemixt. Maar goed, toen hun laatste half uur aanbrak pakten ze de draad wel goed op en was het tot het einde continue knallen. Alhoewel de hardcore dramatisch was in vergelijking met de 2,5 uur hardstyle daarvoor, was het voor mij wel goed genoeg. Ik kon immers toch niet meer en was helemaal gesloopt.

Matrixx heeft weer een super vette editie neergezet, niet de allerbeste, maar ook niet de allerslechtste. Heb me echt super vermaakt met Jrn, El Mare, Wessel en op het eind ook nog Kaasboer. Wat een Pasen! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 17:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Was een hele mooie paasavond, goed vermaakt met Chris, Sander en het laatste gedeelte met Kaasboer!
XXlerator kan voor mij part herhaald worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 18:37 
 
Hardtraxxer

Was een mooi feestje, Titan en cryp&cr setje waren erg lekker! Toevallig chukkels, el mare en jrn tegen het lijf gelopen, was nog wel ff goed losgaan! :thumbsup:

Foto komt eraan jrn ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 18:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Titan was zo'n knallertje he! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 18:51 
 
Hardtraxxer

Toen we binnen waren voelde ik me niet helemaal lekker was een beetje misselijk en hebben vanaf 12 tot half 1 (gok ik) boven gestaan omdat we het beneden veels te druk vonden. Rond half 1 voelde ik me nog steeds niet lekker en hebben we even een kwartierje bij de garderobe gezeten.
De muziek was echt dramatisch aan het begin ik dacht echt dat deze avond een grote flop zou worden.
Toen e-force en A2 begonnen voelde ik mij zelf al wat beter, vond hun mixwerk niet echt geweldig was erg simpel gemixt allemaal. Het laatste half uur van hun set begon ik me steeds beter te voelen en begon ik er toch weer een beetje vertrouwen in te krijgen.
Titan kwam achter de deks te staan en op dat moment sloeg voor mij het feest compleet om, GEWELDIG. Een uur lang compleet los gegaan op titan wat een held! De mannen van minus is more deden hun werk ook goed al ging het voor mijn gevoel wel een paar tandjes zachter dan bij titan. Nosferatu zette een beetje een standaard hardcore setje neer al kon ik mij daar eigenlijk niet eens aan ergeren omdat de 2 uur hiervoor mij echt compleet verast hadden.

Al met al echt een top avond gehad terwijl ik daar toch niet heel erg vertrouwen meer in had tegen het einde van de set van deepack.

Wel 1 minpuntje waar ik me aan blijf storen ieder feest weer die anabolen, jezus christus wat zijn die gaste irritant :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren was ik dat ff helemaal zat, heb er gewoon even flink tegen aan lopen beuken en schoppen tijdens het losgaan. Ik dacht ik laat me niet aan de kant douwen door een stel van de kaarten anabolen types :/

Verder stond ik gisteren ook een hele lange tijd linksvoor aan, ook met een paar onbekenden, die wel op hardtraxx zitten dacht ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 19:49 
 
Hardtraxxer

Heb jij ook een tijdje met chukkels aan de rechterbar gestaan? Met een bril?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 20:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

peultjes schreef:
Heb jij ook een tijdje met chukkels aan de rechterbar gestaan? Met een bril?

Jou heb ik volgens mij ook nog wel gezien (als jij Peul....... bent op PF), bij Christiaan en mij in de buurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trouwens MC Da Syndrome, das echt een baas, het is echt elk feest dat hij er staat lekker ouwehoeren met hem :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 20:15 
 
Hardtraxxer

jRn schreef:
peultjes schreef:
Heb jij ook een tijdje met chukkels aan de rechterbar gestaan? Met een bril?

Jou heb ik volgens mij ook nog wel gezien (als jij Peul....... bent op PF), bij Christiaan en mij in de buurt.

Ja dat ben ik, ik jou volgens mij ook nu ik op partyflock kijk liep een paar keer voor ons langs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 22:28 
 
Artiest

Titan held van de avond :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jouw naam heb ik btw wel gehoord gisteren. Stond jij ook linksvooraan bij Titan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 23:06 
 
Artiest

El Mare schreef:
Jouw naam heb ik btw wel gehoord gisteren. Stond jij ook linksvooraan bij Titan?


Volgens mij heb ik tijdens Titan voornamelijk rechtsvoor gestaan! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 23:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog bedankt aan Zirkumflex en MovingMadness voor het verzorgen van mijn vervoer richting Centraal Station. Helden! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 23:33 
 
Artiest

Chukkels schreef:
Nog bedankt aan Zirkumflex en Cyril-HS voor het verzorgen van mijn vervoer richting Centraal Station. Helden! :worship:


Geen dank! :D Maar dat was niet Cyril-HS.. Dat was MovingMadness ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 00:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zirkumflex schreef:
Chukkels schreef:
Nog bedankt aan Zirkumflex en Cyril-HS voor het verzorgen van mijn vervoer richting Centraal Station. Helden! :worship:


Geen dank! :D Maar dat was niet Cyril-HS.. Dat was MovingMadness ;)

Ja dat ie z'n naam heeft veranderd boeit me niet, het blijft Cyril :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 12:53 
 
Artiest

Chukkels schreef:
Zirkumflex schreef:
Chukkels schreef:
Nog bedankt aan Zirkumflex en Cyril-HS voor het verzorgen van mijn vervoer richting Centraal Station. Helden! :worship:


Geen dank! :D Maar dat was niet Cyril-HS.. Dat was MovingMadness ;)

Ja dat ie z'n naam heeft veranderd boeit me niet, het blijft Cyril :P


Volgens mij is Cyril-HS een ander persoon maar goed, alsof dat wat boeit verder hehe
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 14:24 
 
Hardtraxxer

jRn schreef:
En Kaasboer, Chukk. Stuur die foto's eens dan :D


Haha mooie foto op je pf hoor chuk :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaasboer schreef:
jRn schreef:
En Kaasboer, Chukk. Stuur die foto's eens dan :D


Haha mooie foto op je pf hoor chuk :woot:

Ja tok! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 14:39 
 
Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Kaasboer schreef:
jRn schreef:
En Kaasboer, Chukk. Stuur die foto's eens dan :D


Haha mooie foto op je pf hoor chuk :woot:

Ja tok! :cool:


Ik had die van mij ook nog op mijn pf gezet, moet je maar ff me invite accepteren :whistle:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten