Grandioos feest!!!

Wat een sfeer, dikke locatie, lekker gedraaid. Heb redelijk wat indoor feestjes bezocht vanaf eind 2009 maar dit was zeker een van mijn beste indoor feestjes ooit.
+ Niet te druk, ideaal! En ook niet te warm, gewoon prima.
+ Locatie. Wat een brute tent is de Matrixx. Was overigens ook mijn 1e keer Matrixx.
+ Deepack & Donkey Rollers. Was ook een tijd gelegen dat ik hun heb zien draaien.
+ Gezelligheid! Lekker sfeertje hing er
+ Bijna iedereen verkleed & ging dus mee in het thema.
+ Volgens mij was ik de enige met een wielrenpakkie aan haha.

+ Veel mooie vrouwen
+ Leuke intro's
+ Gewoon doordraaien tot pakweg 06.15 uur (?!)

+ Weinig te zeiken/klagen/janken over dit feest, TOP gewoon LEKKER
- Pissen met een strak wielrenbroekje aan = lastig
- 2x lose my mind is iets te veel van het goede
- We waren er 00.15 uur, achteraf jammer dat we er niet eerder waren!!