Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 02:04 
 
Hardtraxxer

Grandioos feest!!! :thumbsup: Wat een sfeer, dikke locatie, lekker gedraaid. Heb redelijk wat indoor feestjes bezocht vanaf eind 2009 maar dit was zeker een van mijn beste indoor feestjes ooit. ^^

+ Niet te druk, ideaal! En ook niet te warm, gewoon prima.
+ Locatie. Wat een brute tent is de Matrixx. Was overigens ook mijn 1e keer Matrixx.
+ Deepack & Donkey Rollers. Was ook een tijd gelegen dat ik hun heb zien draaien.
+ Gezelligheid! Lekker sfeertje hing er :)
+ Bijna iedereen verkleed & ging dus mee in het thema.
+ Volgens mij was ik de enige met een wielrenpakkie aan haha. :P
+ Veel mooie vrouwen
+ Leuke intro's
+ Gewoon doordraaien tot pakweg 06.15 uur (?!) ;)
+ Weinig te zeiken/klagen/janken over dit feest, TOP gewoon LEKKER :)

- Pissen met een strak wielrenbroekje aan = lastig
- 2x lose my mind is iets te veel van het goede
- We waren er 00.15 uur, achteraf jammer dat we er niet eerder waren!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 02:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uitverkocht en toch niet te druk, was vorige XXL ook niet druk, ook niet uitverkocht, maar blijkbaar hebben ze wel echt geluisterd naar de klachten ivm warmte en drukte enz enz. Netjes dat ze naar hun bezoekers luisteren ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze lieten 300 personen minder binnen, dus vandaar misschien de extra ruimte :cool: Erg fijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 12:38 
 

Mooi feestje inderdaad. Beetje slap begin van de donkeys, maar goed herpakt, zeker met het eind met oa D.O.N.K.E.Y. en Sound of the Beast edit :love:

Anyway, het was niet te heet! Geen zweetrix deze keer. Prima qua drukte, ik was mn oordoppen vergeten dus geluid mocht wel een tikkie zachter van me, bar is altijd wel snel en de gezelligheid ook. Zeer goed vermaakt! Geck-O en D&R waren ook echt tof. Openen met you try to play me is sowieso baas. Gaia 2008 was ook vet. En nog veel meer diverse platen maar door de alcohol ben ik me daar niet echt meer bewust van nu :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
En nog veel meer diverse platen maar door de alcohol ben ik me daar niet echt meer bewust van nu :D

Heerlijk gezuipt hier. Wil terug. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 15:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mijn eerste XXlerator wat een heerlijk feest :love:
ook al moest ik nuchter blijven omdat ik moest rijden ik heb er geen moeite mee gehad ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 15:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nando schreef:
gezuipt

This aren't correct.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 02:52 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 03:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 14:46 
 

Geck-o schreef:
Afbeelding

precies op het ritme van et nr dat ik nu luister :P
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten