Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 21:07 
 
Hardtraxx Elite

Nu al uitverkocht:O??
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 23:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik begin opeens te twijfelen. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 00:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jij gaat gewoon mee naar Carnawaal ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 00:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pfieuw! Net op tijd een kaartje :D , dus wederom aanwezig! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Jij gaat gewoon mee naar Carnawaal ^^

Die kans is aanwezig ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 21:06 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 00:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Prima TT, anderhalf uur Geck-O vs D&R :thumbsup: Jammer alleen van Da Tweekaz, heb dus echt geen zin in hun set :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 11:35 
 
Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
Prima TT, anderhalf uur Geck-O vs D&R :thumbsup: Jammer alleen van Da Tweekaz, heb dus echt geen zin in hun set :x


Dit dus.
Dat Tweekaz ook echt geeeen zin in -.- lekker energie sparen tot D&R vs. Geck-O :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 14:43 
 
Hardtraxx Newbie

Ook aanwezig! Heb er zin in. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 16:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tot zaterdag :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand nog kaartje over?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 00:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Iemand nog kaartje over?

Voor jou? Nee...

Voor iemand anders overigens ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 11:37 
 
Hardtraxx Newbie

zorgen dat ik om 01:30 binnen ben, de rest is toch niet echt interessant
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almightyy schreef:
Voor mij wel, chuckie?

L2R
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 09:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartjes voor Almighty en mijzelf dan toch nog binnen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zoek nog twee kaarten.. Iemand? Pb graag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 23:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Kaartjes voor Almighty en mijzelf dan toch nog binnen. :D


Gezellig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 09:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou, was weer 1 groot top feest :D tot donkey was qua platenkeuze kut! Daarna echt megadik :D ! Wat een sfeertje hing er ook weer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeeerlijk feestje gehad zeg! Heerlijke sfeer, goede sets!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt een episch mooi feest! Ongekende sfeer, prima sets, veel gezelligheid en natuurlijk lekker bier. Volgend jaar zonder twijfel weer bij! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 16:40 
 
Hardtraxx Veteran

Iemand een idee van hoe Deepack heeft gedraaid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Iemand een idee van hoe Deepack heeft gedraaid?

Verrassend goed :)

Verder was dit weer een van de beste XXlerator edities, misschien wel de beste, al spant het erom met carnaval 2012. Wat een sfeer hing er en wat een gezelligheid. Muziek totaal niet aan geërgerd dus dat wil ook al wat zeggen. Met carnaval mag alles, dus zelfs 2x Lose My Mind in 25 minuten tijd door dezelfde artiest *kuch Wildstylez*

+++ Uitverkocht huis. Zo hoort een organisatie een uitverkocht huis te houden, wat een ruimte continue en geen enkele keer opzij moeten stappen of stopen met dansen omdat er zo nodig mensen door de climax voor je langs moeten lopen.
++ De hitte. Of moet ik zeggen, de koelte? Perfecte temperatuur, je zou denken dat je het tyfuswarm zou krijgen met een kostuum aan, maar integendeel. Geen enkele keer benauwd gehad, terwijl je wel gewoon los bleef gaan.
++ sfeer
++ Devon K, The Pitcher, Deepack, Donkey bazen, Theracords helden, Noize Suppressor
+ held aan de bar: "doe maar een goede Apfelkorn 7-Up" wat krijg ik? Meer dan de helft van het glas gevuld met Apfelkorn voor 2 muntjes xD
+ snelheid aan de barren, garderobe en entree

+- geluid. Ben beter gewend. Normaal baal ik dat ik geen oordoppen mee heb na de Matrixx, maar nu heb ik niet eens overwogen om ze in te doen.

- Villian die zijn bek weer eens te veel opentrekt en dat ook nog op verkeerde momenten doet.
- 26 muntjes opgemaakt, had het iets goedkoper willen houden haha
--- mensen die denken dat ik een beer was. Ik voel me diep beledigd :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook mooi dat Geck-o vs D&R Fade To Black draaide, gvd wat blijft die episch vet. :love: Vond die set verder wel wat aan de zachte kant. Het is natuurlijk geen XXlerator Raw, maar als je voor Noize Supressor staat en je weet dat het publiek prima wat harders kan hebben had het prima gekund. :) Ook nice dat Deepack Delusion draaide, had ik al voorspelt en het gebeurde ook nog. :D Alleen de rest van de set was fucking dramatisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 15:19 
 
Hardtraxx Addict

Erg gezellig feestje! :D paar nieuwe HT mensen ontmoet :thumbsup: Feestje was erg gezellig! Stoorde me alleen wel aan de tracks, vanaf Deepack begon het redelijk te worden! Verder maar er maar gewoon een feestje van gemaakt met vrienden en alle gezellige mensen! :) Idd wel super geniaal dat Deepack "Delusion" draaide! Wat een plaat zeg :drool: Verder D&R vs. Geck-o de set van de avond zoals verwacht! Kortom, niet de beste XXlerator zeker qua muziek niet, maar de gezelligheid zat er goed in! Sowieso volgend jaar weer bij! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 18:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Leuke fissa was dit, zelfs qua muziek leuker dan verwacht. En goede zaak dat het niet té vol was ondanks uitverkocht huis. Volgende keer zorg ik alleen wel dat ik niet hoef te rijden. Nuchter zijn op zo'n feest is niks xd
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten