Jurheinen schreef:
Iemand een idee van hoe Deepack heeft gedraaid?
Verrassend goed

Verder was dit weer een van de beste XXlerator edities, misschien wel de beste, al spant het erom met carnaval 2012. Wat een sfeer hing er en wat een gezelligheid. Muziek totaal niet aan geërgerd dus dat wil ook al wat zeggen. Met carnaval mag alles, dus zelfs 2x Lose My Mind in 25 minuten tijd door dezelfde artiest *kuch Wildstylez*
+++ Uitverkocht huis. Zo hoort een organisatie een uitverkocht huis te houden, wat een ruimte continue en geen enkele keer opzij moeten stappen of stopen met dansen omdat er zo nodig mensen door de climax voor je langs moeten lopen.
++ De hitte. Of moet ik zeggen, de koelte? Perfecte temperatuur, je zou denken dat je het tyfuswarm zou krijgen met een kostuum aan, maar integendeel. Geen enkele keer benauwd gehad, terwijl je wel gewoon los bleef gaan.
++ sfeer
++ Devon K, The Pitcher, Deepack, Donkey bazen, Theracords helden, Noize Suppressor
+ held aan de bar: "doe maar een goede Apfelkorn 7-Up" wat krijg ik? Meer dan de helft van het glas gevuld met Apfelkorn voor 2 muntjes xD
+ snelheid aan de barren, garderobe en entree
+- geluid. Ben beter gewend. Normaal baal ik dat ik geen oordoppen mee heb na de Matrixx, maar nu heb ik niet eens overwogen om ze in te doen.
- Villian die zijn bek weer eens te veel opentrekt en dat ook nog op verkeerde momenten doet.
- 26 muntjes opgemaakt, had het iets goedkoper willen houden haha
--- mensen die denken dat ik een beer was. Ik voel me diep beledigd