Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 11:53 
 
Hardtraxx Addict

Xxlerator A² RECORDS Unleashed Once Again

Datum
Zaterdag 21 September 2013
Locatie
Matrixx Nijmegen

Lineup
Anarchist
Alpha Twins
Artic
Ran-D & Frequencerz
E-Force & Digital Punk
Adaro & Chain Reaction
Endymion

Trailer
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 13:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Denk dat Bass Protocol de voorkeur krijgt als we dat weekend naar een feest gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 19:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

http://www.youtube.com/watch?v=qJv7BJCC4ik&feature=youtu.be
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 19:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nice! Hopelijk aanwezig :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wil hier wel graag bij zijn, maar denk dat dat niet gaat lukken ivm iets anders deze dag :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 01:19 
 
Hardtraxx Addict

Zou eerst naar Bass Protocol gaan, opzich is die lineup wel beter maar ga veel liever naar Matrixx waar geluid veel beter is en de locatie velen malen beter (Rodenburg is echt schraal) en Matrixx is 10 minuutjes van mij vandaan :D ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 09:12 
 
Organisator

Riichard schreef:
Zou eerst naar Bass Protocol gaan, opzich is die lineup wel beter maar ga veel liever naar Matrixx waar geluid veel beter is en de locatie velen malen beter (Rodenburg is echt schraal) en Matrixx is 10 minuutjes van mij vandaan :D ..


Wat is er zo schraal aan dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 10:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het geluid; te hard en daardoor onzuiver. Toen ik er was tenminste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grote kans dat ik hier aanwezig ben :). Verwacht dat Devon K. hier nog bij komt, maar voor de rest gewoon een prima line-up :). Erg benieuwd naar het album ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 12:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Denk 't niet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 12:40 
 
Hardtraxxer

Jammer had bij xxlerator raw toch liever een wat andere line-up gezien, en dan deze als 'normale' xxlerator editie. Misschien toch aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 13:03 
 
Hardtraxx Veteran

Albumpjes vangen! Yes hier wil ik wel bij zijn! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 14:16 
 
Hardtraxx Addict

Hardermach schreef:
Riichard schreef:
Zou eerst naar Bass Protocol gaan, opzich is die lineup wel beter maar ga veel liever naar Matrixx waar geluid veel beter is en de locatie velen malen beter (Rodenburg is echt schraal) en Matrixx is 10 minuutjes van mij vandaan :D ..


Wat is er zo schraal aan dan?


Vies goor zweethok waar de zweetdruppels van het plafon je drinken invallen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 14:57 
 
Hardtraxxer

Ook deze XXlerator pak ik weer mee :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 18:59 
 
Hardtraxx Elite

Hoe is het geluid hier? en show?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 21:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ramirez schreef:
Albumpjes vangen! Yes hier wil ik wel bij zijn! :thumbsup:

Doen we!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 11:05 
 

hotymoty schreef:
Hoe is het geluid hier? en show?


Goed, erg goed. Over het geluid heb ik hier niet vaak geklaagd en ben er denk ik ~6 keer geweest. De show is ook een dikke prima, soms een beetje karige danseresjes maar als de lineup je aanstaat hoef je het om de randzaken niet te laten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 14:58 
 
Hardtraxx Elite

Denk dat ik deze ga meepakken, lijkt me wel vet.
Ook nog nooit in Matrixx geweest, dus daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Goede verhalen over gehoord in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 16:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ramon038 schreef:
Denk dat ik deze ga meepakken, lijkt me wel vet.
Ook nog nooit in Matrixx geweest, dus daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Goede verhalen over gehoord in ieder geval.


De Matrixx is niet voor niets meerdere malen verkozen tot beste club van Nederland, zeker een kijkje wagen! Ben er al zo´n 10 keer geweest, altijd top avonden gehad! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 17:11 
 
Hardtraxx Veteran

Denk dat je Chain Reaction kan toevoegen aan de line-up? Maakt een officiele remix voor Adaro voor op het album
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 17:14 
 
Hardtraxx Elite

Lenny schreef:
Denk dat je Chain Reaction kan toevoegen aan de line-up? Maakt een officiele remix voor Adaro voor op het album

Dat zegt niks.

Volgens mij zijn dit de tracks die op album komen tot nu toe:
1. Digital Punk - Revelation
2. E-Force - TBA
3. Ran-D & Digital Punk - Rebel to the Grave
4. Adaro - Open Up
5. E-Force & Adaro - TBA
6. Digital Punk & Frequencerz - TBA
7. E-Force & Alpha2 - TBA
8. Ran-D - I need you
9. Gunz for Hire - Massacre?
10 A2 Allstars - The Resistance ?
11. Adaro -TBA (Chain Reaction remix)

Mis nog een Gunz for hire plaat, misschien is die Endymion remix van Bolovia wel voor het album?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 20:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lang niet meer in de Matrixx geweest. Wil er met deze editie wel graag bij zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 21:05 
 
Hardtraxx Elite

Wat gaat zo'n ticket ongeveer kosten denken jullie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 10:14 
 
Hardtraxxer

ramon038 schreef:
Wat gaat zo'n ticket ongeveer kosten denken jullie?


20-25euro
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 14:06 
 
Hardtraxx Elite

Citaat:
Tomorrow night, presale for XXlerator Raw - A2Records: Unleashed Once Again - Release Party will begin.

Make sure to bookmark the ticket link: http://bit.ly/XXlRawA2

Tickets will be available for €20,- (ex fee) with a maximum of 5 tickets per person.
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten