Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2013 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben erbij. Ben wel benieuwd naar het album ook :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2013 13:34 
 
Hardtraxx Elite

Vanavond kaarten bestellen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2013 14:07 
 
Hardtraxx Elite

Krijg je dan eigenlijk die album dan gratis mee of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2013 14:33 
 

hotymoty schreef:
Krijg je dan eigenlijk die album dan gratis mee of niet?

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2013 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Junkenlul schreef:
hotymoty schreef:
Krijg je dan eigenlijk die album dan gratis mee of niet?

:lol:


Is toch niet zo raar dat iemand dat denkt? ;)
Tijdens XXL Raw heeft Radical Redemption al eens n flink aantal albums weggegeven. En ik kan me herinneren dat tijdens de Xxlerator CD Release ook alle bezoekers een exemplaar kregen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2013 14:57 
 
Hardtraxx Elite

CD'tjes gooien het publiek in
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2013 15:02 
 

pecola-tje schreef:
Is toch niet zo raar dat iemand dat denkt? ;)
Tijdens XXL Raw heeft Radical Redemption al eens n flink aantal albums weggegeven. En ik kan me herinneren dat tijdens de Xxlerator CD Release ook alle bezoekers een exemplaar kregen.

Klopt, maar ik moest meer lachen om de zin an sich (die album, gratis, gevisualiseerde buitenlander...).

Laat maar zitten ook. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2013 17:14 
 
Hardtraxx Elite

Haha i'm just asking :P Het is niet dat ik het verwacht ofzo, maar gewoon voor opheldering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2013 20:06 
 
Hardtraxx Elite

Kaarten binnen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2013 23:21 
 
Hardtraxx Addict

Kaartje binnen, weer eens lekker ouderwets om de hoek avondje beuken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2013 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaarten binnen.
Als je overigens Devon K. het eerste uur zet krijg je best een prima line-up zo:
22-23 Devon K.
23-00 Artic
00-01 Ran-D
01-02 Alpha Twins
02-2.30 Gunz4Hire
2.30-3.30 Digital Punk
3.30-4.30 Adaro
4.30-5.30 E-Force
5.30-6.00 All Stars?

om maar eens een voorbeeld te geven..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2013 15:18 
 
Hardtraxx Elite

Khadber schreef:
Kaarten binnen.
Als je overigens Devon K. het eerste uur zet krijg je best een prima line-up zo:
22-23 Devon K.
23-00 Artic
00-01 Ran-D
01-02 Alpha Twins
02-2.30 Gunz4Hire
2.30-3.30 Digital Punk
3.30-4.30 Adaro
4.30-5.30 E-Force
5.30-6.00 All Stars?

om maar eens een voorbeeld te geven..

Je zit denk heel warm, al hoewel ik dit denk:

22:00-23:00 Devon K.
23:00-00:00 Artic
00:00-01:00 Alpha Twins
01:00-02:00 Ran-D
02:00-03:00 Digital Punk
03:00-03:30 Gunz For Hire
03:30-04:30 E-Force
04:30-05:30 Adaro
05:30-06:00 All Stars

Maar je zit heel warm denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2013 16:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gunz for Hire?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2013 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line-up:

- Ran-D
- Dj Adaro
- Alpha²
- Endymion
- Digital Punk
- Frequencerz
- E-Force
- Chain Reaction
- Artic
- The Anarchist
- MC Da Syndrome
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2013 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Definitief Bass Protocol dus. Niet dat ik überhaupt had verwacht dat deze line-up daar ook maar bij in de buurt ging komen, maar toch xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2013 19:18 
 
Hardtraxx Elite

Penoze lineup 2.0:p Nu weten we dus dat Bolivia Endymion remix dus op het album komt.
Zo jammer dat ze daar maar 1 uur aan hebben gezeten ofzo.. volgens mij alleen kick veranderd en wat sneller gemaakt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2013 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat ondertussen een aardige groep vanuit mijn studie :). Erg veel zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 13:52 
 
Hardtraxx Veteran

Gisteren kaarten gefixed. Zin aan! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 15:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Uitverkocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 15:56 
 
Hardtraxxer

Net optijd nog kaartjes kunnen halen. Zin in, zeker omdat het op fietsafstand is. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 16:50 
 
Hardtraxx Elite

Kaarten (bijna) verkocht.
Ga toch liever naar Bass Protocol en heb degene met wie ik heen zou gaan ook over gehaald :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 08:34 
 
Hardtraxxer

heel veel zin in hier :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 15:43 
 
Hardtraxxer

is de time-table al bekend?
het wordt al wel haast zeker zoiets als:
22:00-23:00 Anarchist
23:00-00:00 Alpha Twins
00:00-01:00 Artic
01:00-02:00 Ran-D & Frequencerz
02:00-03:30 E-Force & Digital Punk
03:30-05:00 Adaro & Chain Reaction
05:00-06:00 Endymion

maar voor bevestiging zou een time-table handig zijn
ook om te weten wie dat extra uur gaan opvullen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 23:12 
 
Hardtraxx Veteran

Devon K zal waarschijnlijk openen zoals altijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 15:33 
 
Hardtraxxer

Jurheinen schreef:
Devon K zal waarschijnlijk openen zoals altijd

dit is toch geen standaard xxlerator of wel? tis volgens mij alleen georganiseerd door xxlerator
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten