Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Syztrax schreef:
Jurheinen schreef:
Devon K zal waarschijnlijk openen zoals altijd

dit is toch geen standaard xxlerator of wel? tis volgens mij alleen georganiseerd door xxlerator

Devon K staat er altijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 20:18 
 
Hardtraxxer

22:00 - 23:00 The Anarchist
23:00 - 00:00 Artic
00:00 - 01:15 Alpha²
01:15 - 02:30 Ran-D & Frequencerz
02:30 - 03:45 Digital Punk & E-Force
03:45 - 05:00 Dj Adaro & Chain Reaction
05:00 - 06:00 Endymion

Hosted by MC Da Syndrome

Dus geen Devon K.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke prima! Zin in zaterdag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 22:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Riichard schreef:
Zou eerst naar Bass Protocol gaan, opzich is die lineup wel beter maar ga veel liever naar Matrixx waar geluid veel beter is en de locatie velen malen beter (Rodenburg is echt schraal) en Matrixx is 10 minuutjes van mij vandaan :D ..


oneens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 19:24 
 
Hardtraxx Veteran

Dik! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 19:45 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Devon K staat er altijd

Ik zie het
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Patrickjeb, altijd goed geïnformeerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 08:52 
 
Hardtraxx Elite

Als ik deze timetable zie word ik nog blijer dat ik heb gekozen voor Bass Protocol!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 09:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ramon038 schreef:
Als ik deze timetable zie word ik nog blijer dat ik heb gekozen voor Bass Protocol!

Wat is er mis met deze timetable dan..? Ik vind hem er persoonlijk wel prima uitzien namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 09:35 
 
Hardtraxxer

pecola-tje schreef:
ramon038 schreef:
Als ik deze timetable zie word ik nog blijer dat ik heb gekozen voor Bass Protocol!

Wat is er mis met deze timetable dan..? Ik vind hem er persoonlijk wel prima uitzien namelijk.

enige wat ik wat minder vind is meer dan een uur alpha2 :/
voor de rest prima line up :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 09:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1 kaartje te koop ivm ziekte van een vriend. Zie aanbod :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 00:54 
 
Hardtraxxer

Paar uur te gaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 09:27 
 
Hardtraxx Veteran

Iemand nog trek in een meeting? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 09:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komt waarschijnlijk wel goed in de Matrixx, wel een relatief grote locatie. We kunnen vast wel met een groepje ergens afspreken ;). Iemand suggesties?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 10:35 
 
Hardtraxx Elite

Zin in! Eerste keer Matrixx, erg benieuwd naar de locatie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 12:28 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Komt waarschijnlijk wel goed in de Matrixx, wel een relatief grote locatie. We kunnen vast wel met een groepje ergens afspreken ;). Iemand suggesties?


Linksachterin voor de muntenkassa? Rond een uurtje of 1?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan, is wel A2 bezig, vind ik persoonlijk altijd wel leuke setjes (ook al zijn ze voorspelbaar, de hitjes zijn altijd wel prima). Ik heb waarschijnlijk mijn HT crew shirt aan of het shirt van de HDE vorig jaar. Waar ik ga staan weet ik niet: ergens waar een beetje ruimte is. We kunnen bijv links voor bij de bar afspreken (is zo'n vierkant aan weerszijden in het midden toch?).
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 20:41 
 
Hardtraxx Veteran

Volgens mij zijn er niet zoveel ht'ers :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2013 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond het een aardig feest, maar er waren te veel kleine minnetjes om het een ruime voldoende te geven.
We kwamen binnen bij Artic, die hier en daar wel een rare/trage overgang had. Wel wat aardige platen gehoord, maar voelde heel erg als een warmup voor wat komen ging.
Alpha Twins gingen meteen erg hard van start, had misschien wel liever gezien dat ze iets melodischer startten. Voor de rest was het wel interessante set omdat ze heel andere platen dan gebruikelijk draaiden.
Ran-D & Frequencerz wisten de zaal goed mee te nemen hun set in en dat was te merken! Hele toffe set met een paar nieuwe platen en wat standaardwerk, maar nergens vervelend.
Digital Punk & E-Force gingen mij persoonlijk eigenlijk iets te hard. Ik vind Shade Of The Night en die albumplaten allemaal wel leuk, maar hier en daar zat er een beetje te weinig variatie in. Op een gegeven moment moest Digital Punk de zaal weer een paar keer meekrijgen omdat E-Force echt een iets te harde plaat erop gooide. Goed moment voor mij om te gaan eten en even te chillen.
Adaro & Chain Reaction schakelden een klein beetje terug, wat erg welkom was. Met het teasen van Adaro van veel verschillende platen en het strakke mixwerk van Chain Reaction wisten ze het publiek weer voor zich te winnen en de meeste Minus Is More platen gingen lekker door!
Endymion heb ik een kwartier van gezien, wat ik geen vervelend kwartier vond, maar toch doet Hardcore me niet zo gek veel.

+ Geluid: had niet harder gehoeven
+ Lichtshow: Matrixx, dik in orde
+ Sets van Ran-D & Frequencerz, Adaro & Chain Reaction
+ Dansshows: hele bizarre dingen gezien met dieren die mensen opaten, mensen in een soort kokon en veel kettingen
+ Milan tegen gekomen die een kaartje had over genomen. Bedankt voor het biertje!

+/- Set Alpha Twins

- Eigenlijk net iets te warm, 1 of 2 graden minder en het was prima
- Eigenlijk net iets te druk, ook hier: 50 man minder had het verschil gemaakt. Wel hier en daar ruimte tussen de drukte!
- Mensen die de oudere platen gewoonweg niet meer kennen. Een Do You Want Heavy kende gewoon helemaal niemand. Erg opvallend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2013 14:45 
 
Hardtraxxer

je gaat naar een xxlerator raw en je vind dat er te hard word gedraaid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2013 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als Xxlerator is uitverkocht is het altijd veel te druk idd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2013 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pelkmans schreef:
je gaat naar een xxlerator raw en je vind dat er te hard word gedraaid?

Psst, dit was geen Xxlerator Raw :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2013 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Psst, dit was wel Xxlerator Raw :whistle:

XXlerator Website schreef:
It's almost time! Next Saturday you can finally let yourselves go at XXlerator Raw, where A2 Records proudly presents its newest album 'Unleashed once again'.

The best raw hardstyle artists of today will gather at Club Matrixx for this unique night. It has all the elements of a great party: an awesome line-up, fresh new raw hardstyle tunes, in a superb club.

Are you ready to get unleashed?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2013 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een ronduit zwakke editie qua namen (was er zelf niet natuurlijk) dan xd A2 is zelf al semi-raw, dus ja...

Oh en Khadber, Endymion mag je tegenwoordig ook bij de HS scharen
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten