Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2013 17:47 

Hardtraxx Elite

Khadber schreef:
+ Dansshows: hele bizarre dingen gezien met dieren die mensen opaten, mensen in een soort kokon en veel kettingen

Ik vond het maar een rare bedoeling.. Verder heb ik het erg leuk gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2013 20:03 

Hardtraxx Veteran

Millard Fillmore schreef:
Khadber schreef:
+ Dansshows: hele bizarre dingen gezien met dieren die mensen opaten, mensen in een soort kokon en veel kettingen

Ik vond het maar een rare bedoeling.. Verder heb ik het erg leuk gehad.

Het was zeker raar. Maar ergens vond ik het ook wel weer vet. Het is in ieder geval iets unieks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2013 20:29 

Donateur

Eerste keer Matrixx, erg goed bevallen! Waren rond 22:15 binnen en wat me opviel was dat het geluid enorm slecht was afgesteld. De hoge tonen deden zeer aan mn oren en als er een effect werd ingegooid, zoals flanger, dan kon je er gewoon niks meer van maken. Of ze het later hebben bijgesteld of dat ik er aan gewend raakte weet ik niet, maar na verloop van tijd was het over.

Verder was het echt te druk. Je had gewoon geen ruimte om echt normaal te bewegen. Daarom ook veel boven gestaan, waar er wat meer ruimte was. Sfeer vond ik erg goed, geen gekke dingen meegemaakt. Maar beneden soms toch ff ergens tussen gepropt, en dan het geluk hebben dat er een paar voor je net ff drinken ofzo gaan halen.

Laatste uurtje Hardcore ging me wat te snel, maar was dan ook helemaal gesloopt. Verder stuk voor stuk lekkere sets gehoord!

Kortom, erg geslaagd avondje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2013 21:57 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
. Op een gegeven moment moest Digital Punk de zaal weer een paar keer meekrijgen omdat E-Force echt een iets te harde plaat erop gooide.

:/ Dan vraag ik me echt af wat voor volk binnen stond?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2013 22:43 

Donateur

Draaide die weer Pattern 2 op de helft van z'n set zeker? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 08:12 

Donateur

TiMOTHYb schreef:
Draaide die weer Pattern 2 op de helft van z'n set zeker? :D

Yup :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 12:27 

Hardtraxxer

G1LL schreef:
Als Xxlerator is uitverkocht is het altijd veel te druk idd :P

als je een goed plekje uitzoekt valt het wel mee ^^
ik vond t echt een topfeest :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 13:38 

Donateur

Ja Khadber, ik weet nog dat ik het met je over had de de hoeveelheid melodieuze nummers en t hardere beukwerk op deze editie. En jij natuurlijk ook bedankt voor het bier :thumbup:

En dat was trouwens ook mijn algemene conclusie: voor een Raw edition viel 't allemaal eigenlijk wel mee. Het was gewoon een prima feestje waarbij nieuwe nummers zoals "We don't give a f_ck" en "Rebel to the grave" de zaal echt goed meekregen om compleet los te gaan. Maar om nou te stellen dat het een gehele Raw avond was, neuh. Xxraw - the Battle van vorig jaar was dat zeker wel, zeker als je de line-ups tegenover elkaar houd.

Wat idd ook opviel was de warmte dit keer, zelfs Endymion hoorde ik nog er iets over zeggen. Maar goed, als met al een prima feestje, goede sfeer vooraan, veel glimlachen en genietende mensen gezien en daar gaat het tenslotte om!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 02:07 

Hardtraxxer

Zonder enige verwachting naar dit feestje toegegaan, is me zeer positief uitgevallen! lekker sfeertje links voor, nog even met x-pander, ran-d en adaro gesproken. Verder vond ik het geluid wel redelijk, alhoewel naar mijn mening iets aan de schelle kant. Zeer zeker een aantal platen gehoord die ik niet echt verwacht had op deze avond, een do you want heavy, magic en pattern 2. Born to die van ran-d en digital punk beviel me wel erg goed live! over de sets ook niet te klagen want ik heb een lekker gevarieerd setje gehoord van A2. Ran-d en freqz waren ook wel lekker, maar persoonlijk vond ik Digital punk & e-force het lekkerst. Al met al een toffe avond beleefd, en kom zeker nog eens terug naar de matrixx! Alleen dan voor een "echte" raw editie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 15:48 

Hardtraxx Elite

Was weer een mooi feestje. Moet zeggen werd goed gevarieerd gedraait, slechts enkele platen dubbel horen langskomen. Het was niet over de top raw, zeg zoals de vorige edities van xxl raw. Maar gewoon een goede presentatie waar het album uit bestaat. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 21:54 

Hardtraxx Veteran

Jordy_E schreef:
Zeer zeker een aantal platen gehoord die ik niet echt verwacht had op deze avond, een do you want heavy, magic en pattern 2

Die komen op elk feest wel voorbij als er wat hardere namen tussen staan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 08:29 

Hardtraxx Elite

Danny H schreef:
slechts enkele platen dubbel horen langskomen.

Dat zijn er al enkele teveel als je 1 area hebt met een labelnight/albumrelease... kom op zeg, zo slecht geregeld altijd. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 18:06 

Hardtraxxer

Zeer dik feestje, hoogtepunten waren toch echt wel Adaro vs Chain Reaction en Digital Punk VS E-force. Ran-D en Frequencerz was ook erg vet en A2 was een fijne opwarmer. In Endymion had ik niet zo'n zin dus ik ben nog even wat rond gaan kijken en om half 6 naar huis gegaan. Nadelen van het feest was dat ik vanaf half 3 mijn maat kwijt was, de temperatuur en de vrienden van mijn maat (wat een tamme bedoeling waren zij zeg, dat ik van hun wegging was ook de rede dat ik m'n maat kwijt was :P ).

Van de drukte heb ik geen last gehad, er was altijd wel een plekje te vinden. Ook de sfeer was linksvoor erg goed, en dubbele platen heb ik niet gehoord.

Al met al dus een heel geslaagd feestje :D

Khadber schreef:
- Mensen die de oudere platen gewoonweg niet meer kennen. Een Do You Want Heavy kende gewoon helemaal niemand. Erg opvallend!

Dat was idd wel erg opmerkelijk, toen deze ingemixt werd had ik al zo'n voorgevoel, maar bleek uiteindelijk nog veel treuriger dan ik had verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 22:26 

Hardtraxxer

Fuzzylogic schreef:
Jordy_E schreef:
Zeer zeker een aantal platen gehoord die ik niet echt verwacht had op deze avond, een do you want heavy, magic en pattern 2

Die komen op elk feest wel voorbij als er wat hardere namen tussen staan xd

Dat klopt, maar ik zeg dat ik ze op DIT feestje niet verwacht had. Had zelfs van de meesten een meer euforische set verwacht dan dat ze daadwerkelijk gedraaid hebben. ik mag zeker niet klagen over de nummers die ik wél gehoord heb :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 19:32 

Hardtraxxer

Weet iemand met welk nummer freqz opende? Heb t al ergens gelezen maar titel vergeten, en ook vergeten waar ik het gelezen had.. :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 10:59 

Hardtraxx Elite

brammetjepsv schreef:
Weet iemand met welk nummer freqz opende? Heb t al ergens gelezen maar titel vergeten, en ook vergeten waar ik het gelezen had.. :mad:

philippe rochard - the world (frequencerz dj tool)
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten