weet je toevallig hoeveel man erin kan als het vol is?
Matrixx is sowieso meestal te vol, ze zouden best mogen zorgen dat het bij normale XXleratoren wat minder druk is.
2500 volgens mij.
100% en daarom vind ik het dus ook niet zo heel erg. Vorige week ook al Thrillogy dus ach, dan gaan we met sinterklaas of kerst wel weer!wrote:Dat weet ik wel zeker ..
ze zouden er goed aan doen hem toch te verwijderen..wrote:Dat blok staat er altijd
Hij is ook precies op zo'n hoogte dat je er net met het stukje onder je knie tegenaan klaptwrote:Radstake waren altijd kleine blokken toch?
Maar idd het heeft niks met hardstyle te maken en je schampt er onder het stampen steeds langsheen.
Man, radstake , wel heel lang niet geweest. Vorige keer dat ik ging was wel episch (@DaveyTL)wrote:In radstake stond in de hardstyle-tijden ook altijd een blok pal in het midden waar men een beetje tof op ging doendoe dat lekker in de house-zaal bij al die wiggers en niet in ons domein!
Verschil is wel dat drukte bij een hardstyle-evenement merkbaarder is dan bij een trance-evenement, i.v.m. manier van losgaan ..wrote:Vrienden waren naar Armin geweest dat ook uitverkocht was,
hij zie dat het redelijk druk was, maar dat het niet vreselijk storend was.
zal vast wel goedkomen
wrote:Man, radstake , wel heel lang niet geweest. Vorige keer dat ik ging was wel episch (@DaveyTL)wrote:In radstake stond in de hardstyle-tijden ook altijd een blok pal in het midden waar men een beetje tof op ging doendoe dat lekker in de house-zaal bij al die wiggers en niet in ons domein!
Sjeffurd wil misschien ook nog welwrote:Zoekende naar 2 kaartjes voor een Olijfboom
Ik dacht dat jij een feeststop had.wrote:Sjeffurd wil misschien ook nog welwrote:Zoekende naar 2 kaartjes voor een Olijfboom
Ik twijfel.. Of deze.. Of Hard Classics
Lief he!wrote:Toch nog aanwezig!Met dank aan Thera
Doe mij ook zo'n Thera svpwrote:Lief he!wrote:Toch nog aanwezig!Met dank aan Thera