Als je een opbouw qua rauwheid en snelheid als organisatie prefereert, kunnen ze dat onmogelijk doen..
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
Ben hier toch aanwezig aangezien ik gratis entree heb
Geen TBYD voor mij.
Plus twee ons ffwrote:Ben hier toch aanwezig aangezien ik gratis entree hebGeen TBYD voor mij.
Wou dat het konwrote:Plus twee ons ffwrote:Ben hier toch aanwezig aangezien ik gratis entree hebGeen TBYD voor mij.
Jammer jammer, mocht je wat horen, je weet ons te vindenwrote:Wou dat het konwrote:Plus twee ons ffwrote:Ben hier toch aanwezig aangezien ik gratis entree hebGeen TBYD voor mij.
Heb al voor anderen gevraagd maar was de enige die meekon. Sorry boys
Vriend van Nando & mij werkt bij Fusion en hij kon een +1 regelenwrote:Hoe regel jij dat altijd, David
Is goed manwrote:Jammer jammer, mocht je wat horen, je weet ons te vinden
Ah das wel vetwrote:Vriend van Nando & mij werkt bij Fusion en hij kon een +1 regelenwrote:Hoe regel jij dat altijd, David
Zeer zeker.wrote:Ah das wel vetwrote:Vriend van Nando & mij werkt bij Fusion en hij kon een +1 regelenwrote:Hoe regel jij dat altijd, David
Altijd grappig die vraag naar kaarten die je altijd ziet vlak na de uitverkoop van een feest. Je hebt lang genoeg de tijd gehad.wrote:Op zoek naar 2 kaarten
Tsja, maar XXleratoren zijn nooit uitverkocht, dat zal wel een reden zijn voor veel mensen 
Wel logisch toch? Kaartje voor Qountdown en Qlimax al moeten kopen, en aangezien ik een arme student ben stel ik de kleinere feesten liever wat langer uit.wrote: Altijd grappig die vraag naar kaarten die je altijd ziet vlak na de uitverkoop van een feest. Je hebt lang genoeg de tijd gehad.
Lees een blz terug, we zouden vandaag kaarten halen ivm loonwrote:Altijd grappig die vraag naar kaarten die je altijd ziet vlak na de uitverkoop van een feest. Je hebt lang genoeg de tijd gehad.wrote:Op zoek naar 2 kaarten
Ach mja aan de andere kant, ook wel logisch dat het uitverkocht zou raken, aangezien het een jubileumfeest is 
Ja inderdaad we hadden de vorgie XXL ook wel beslist dat we hierheen zouden gaan maar dat we op moesten passen met de kaartverkoop. Nu dus een foutje gemaakt en proberen op te lossen, zo niet pech en op naar Qlimax.wrote:Ach mja aan de andere kant, ook wel logisch dat het uitverkocht zou raken, aangezien het een jubileumfeest is
Geen problemen verder toch?
Sowieso niet en een feest overslaan is ook geen ramp
Mja wel als het onverwachts is 
Anders sneaken we gewoon naar binnen
Ging ook meer over het algemeen en jij sprong er toevallig lekker uit.wrote:Lees een blz terug, we zouden vandaag kaarten halen ivm loonwrote:Altijd grappig die vraag naar kaarten die je altijd ziet vlak na de uitverkoop van een feest. Je hebt lang genoeg de tijd gehad.wrote:Op zoek naar 2 kaarten
Kan best, is wel al eens geluktwrote:Anders sneaken we gewoon naar binnen
Nja wil er graag heen eigenlijk.. hoewel het wel een ongelooflijke teringbende gaat worden binnen denk ik.wrote:Sowieso niet en een feest overslaan is ook geen rampMja wel als het onverwachts is
Ja, zeker, ik denk dat ik XXleratoren over ga slaan, sowieso vind ik het publiek vrij irritant, ja behalve de HT'ers he, dat snap je zelf ook wel 
daar ben ik ook bang voor, denk dat zo gruwelijk druk word