Ook een heel leuk feest gehad. Binnengekomen bij Keltek. Ik moet er dan altijd een beetje inkomen, maar was niks mis mee. Geluid stond voor mijn gevoel toen ook nog vrij zacht. Om 16.00 naar Deluzion gegaan en daar zat het tempo er al behoorlijk in. Daarna weer snel naar beneden voor PN. Geluid was nog steeds vrij zacht en het was ontzettend druk in de zaal. Muziek was goed, maar je kon je kont niet keren. Daarna Frequencerz en Ran-D en toen kwam er gelukkig ruimte om te bewegen. Tot SZP in zaal 1 gestaan en genoten van de muziek. SZP nog nooit op een feest gezien, maar die kicks die waren heerlijk
Bij de tweede set van phuture noize zijn wij naar Voidax gegaan. Was vrij rustig in deze zaal, maar het sfeertje zat er goed in. Wordt altijd heel blij om die jongen achter de draaitafels te zien. Wat een enthousiasme en passie voor de muziek! Toen weer naar beneden voor in mijn ogen toch wel de set van de avond. 1,5 uur B-front en wat was het weer ontzettend goed! Draait hij ook gewoon nog even Horyzon - Speed of light

. Aantal nieuwe nummers gehoord, maar ook allemaal weer heel fijn. Ik ben een fanboy, ik geef het direct toe. Maar het was weer fantastisch! Apexx viel mij ook zeker niet tegen. Lekker duister sfeertje en de stijl van de set was passend bij de avond.
Sefa kan ik niet zoveel mee en de energie werd ook minder. Enige wat ik iedereen zie doen is zijn armen bewegen op de kicks en “oh” roepen. Ik zal wel oud worden, maar ik begrijp daar niet zoveel van.
Echt een hele leuke dag gehad. Sfeer zat er goed in, geluid was later op de avond gewoon weer heel erg goed en en geen mensen gezien die er helemaal af lagen. Toch heb ik ook geen enkel moment echt het idee gehad dat ik op een XQ van Phuture Noize aanwezig was. Het echte ‘wauw-gevoel’ miste ik toch ook wel een beetje. Dit heb ik wel bij XQ B-Front gehad en dat gaat hem dan toch zitten in een dikke opening van een set, een woordje van collega’s of de artiest zelf en regelmatig aansluiten bij andere artiesten. Ook ik denk dat dit misschien wel mijn laatste XQ zal zijn. Of Sound Rush/SZP gaat hem krijgen, dan zeg ik nog niet volmondig “ja” of we gaan inderdaad richting Rebelion en dan houdt het voor mij helaas op. Als Adaro er nog eentje gaat krijgen zou ik dat wel helemaal geweldig vinden Een XQ Adaro zou ik dat wel helemaal geweldig vinden…
Nog één puntje van kritiek. En begrijp het, het is maar de MC. Maar die MC Villain mogen ze van mij ook wel eens wat minder gaan boeken. Bij Villain zie ik totaal geen interactie met het publiek. Kijkt heel veel naar beneden, grijpt een keer naar zijn petje, maakt een salutebeweging en staat een beetje van die vreemde armzwaaien en buigingen naar het publiek te maken. Als ik dat vergelijk met hoe MC Livid daar staat begrijp ik echt niet dat dat soort jongens niet een keer kans krijgen. Je zag het verschil direct toen hij bij Apexx stond en ook in zaal 2 deed hij het fantastisch.