Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2022 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1 friettent en 1 hotdogtent op het hele feest. Dan maar niet eten >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2022 18:42 
 
Hardtraxx Crew

poekiepoes12 schreef:
Remix van Down down? Hoor weinig terug van het origineel maar vet :woot:

Vocal komt uit een vocal pack dus kan ook gewoon een eigen plaat zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2022 18:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
poekiepoes12 schreef:
Remix van Down down? Hoor weinig terug van het origineel maar vet :woot:

Vocal komt uit een vocal pack dus kan ook gewoon een eigen plaat zijn :P


Was een mashup met phuture noize - enclosure (volgensmij)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2022 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
1 friettent en 1 hotdogtent op het hele feest. Dan maar niet eten >.<

Stond een anderhalf uur te wachten, geen stap vooruit. Kansloos dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2022 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
1 friettent en 1 hotdogtent op het hele feest. Dan maar niet eten >.<

zeker weer personeelsgebrek in de horeca >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2022 20:15 
 
Hardtraxxer

Dat van die eettenten is wel bizar..

Balen. Niks op de set aan te merken en vette visuals, maar dacht bij Statues dat er een hoop nieuw werk klaar zou liggen. Dat valt tegen. Ben wat dat betreft gewoon erg verwend ook. Dan maar hopen op een paar vette collabs speciaal voor dit feest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2022 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:loving: Horizon - speed of light (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2022 20:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

poekiepoes12 schreef:
Remix van Down down? Hoor weinig terug van het origineel maar vet :woot:


Was dat niet the one lie, down down version?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2022 22:07 
 
Hardtraxxer

Die set van BFront pffff :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2022 23:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die nieuwe B-Front :woot: :woot: :woot: collab PN?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2022 23:33 
 
Hardtraxx Elite

Setjes van PN en B-Front waren het dikste!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2022 00:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Redle schreef:
poekiepoes12 schreef:
Remix van Down down? Hoor weinig terug van het origineel maar vet :woot:


Was dat niet the one lie, down down version?

Was inderdaad The One Lie.

Wat een episch feest was dit zeg! Vanaf het moment dat Liberal ingemixt werd kon mijn dag niet meer stuk :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2022 00:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eindelijk Liberal! PUUR Genieten! :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2022 02:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Formidabel, dat wou ik nog kwijt voor ik ga slapen. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2022 02:20 
 
Hardtraxxer

Welk nummer draaide B-Front na Cats, Jets and Breaks?
Dikke klapper, maar kan er niet op komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2022 03:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuke dag gehad maar verwachtingen niet helemaal waar gemaakt helaas (was misschien ook wel onmogelijk).

Deepack startte wel leuk op met een opbouwende set van early hardstyle naar classics. Keltek heb ik vrij weinig mee dus toen even in zaal 2 gaan kijken waar het er al best wel hard op ging. Wat mij opviel was dat het geluid de hele eerste helft van de dag best zacht stond. Ik ben bij Afas wel gewend dat het er flink opklapt maar dat viel nu helaas een beetje tegen.
Bij de set van Phuture Noize kwam ik er gelukkig heerlijk in en was er voor het eerst echt een goede sfeer in de zaal. Het was wel de hele dag zoeken naar fijne plekken om te staan met leuke mensen. Je merkte dat er veel volk nog even spontaan gegaan waren omdat de kaartjes voor een spotprijs eruit gingen, kwam de sfeer niet ten goede.

Daarna wel vermaakt op de setjes van Ran-D & Frequencerz en Sub Zero Project maar dit had echt niks met de muziek van de rest van de avond te maken. Bij Phuture Noize: Statues was het daardoor wel weer even schakelen. Ik had ook verwacht dat Phuture Noize iets meer aanwezig zou zijn bij de andere sets. Vooral nauwelijks Pursuit of Thunder platen gehoord, alleen Fire, The Temple en Chaos & Order.

B-Front was gelukkig echt genieten. Draaide nog What We Are, Atrocious, Cats, Jets & Breaks en eindelijk Thundercloud live gehoord :loving:. Apexx goed op vermaakt en Sefa opzich wel prima vanwege de goede sfeer vooraan maar had liever een andere afsluiter gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2022 03:21 
 
Hardtraxxer

Mocambo schreef:
Welk nummer draaide B-Front na Cats, Jets and Breaks?
Dikke klapper, maar kan er niet op komen.

Was dat Believe..?

Sowieso alleen maar dikke platen in die set, mn shirt was drijfnat erna.
Cats, Jets & Breaks, What we are, Atrocious, Zero Gravity-bootleg; om maar een paar platen te noemen die ik niet aan zag komen. En zat er nou een van die nieuwe BFrontliner-platen tussen..?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2022 03:32 
 
Hardtraxxer

FransBezig schreef:
Leuke dag gehad maar verwachtingen niet helemaal waar gemaakt helaas (was misschien ook wel onmogelijk).

Bij Phuture Noize: Statues was het daardoor wel weer even schakelen. Ik had ook verwacht dat Phuture Noize iets meer aanwezig zou zijn bij de andere sets. Vooral nauwelijks Pursuit of Thunder platen gehoord, behalve Fire, The Temple en Chaos & Order.

Viel mij idd ook op, ik had van tevoren toch gehoopt dat ik Breathin voor het eerst live zou horen. King of thr Jungle, Human Machinery, Save Me etc hadden best gemogen. Maar man, die sfeer linksvoor bij al zn platen was zo gruwelijk. I am a fighter, Masquerade, goud.

Deepack vond ik ook heel vet starten. Oa Cosmic Gate-Fire Wire, X2X-remix, 16, Age of Reverze Bass. Wat mij betreft hadden ze die hele set zo doorgegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2022 08:42 
 
Hardtraxxer

Ik heb echt een dik feest gehad. :yay:
Eindelijk weer eens een hele dag muziek gehoord waar ik op kan dansen(op sefa en sub zero na maar daar had ik het van verwacht). Het kan dus nog wel met de hedendaagse hardstyle. Vond de overige setjes allemaal top :thumbsup: . Alleen van phuture noize had ik ook iets specialers verwacht kwa visual. Maar muziekaal genoten van zijn sets :yay:

Ik vond het juist wel een top sfeertje echt alleen maar liefhebbers gezien die los gingen. Kan misschien aan je plek in de zaal liggen.

Maar ik besefte mezelf als oude lul ook dat dit wel eens de laatste XQ voor mij kon zijn. Volgende zal wel rebelion worden ofzo. :aww:
Tijd voor de nieuwe generatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2022 10:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mocambo schreef:
Welk nummer draaide B-Front na Cats, Jets and Breaks?
Dikke klapper, maar kan er niet op komen.

Volgens mij Donkey Rollers - What We Are?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2022 10:41 
 
Hardtraxxer

Pannenkoek schreef:
Mocambo schreef:
Welk nummer draaide B-Front na Cats, Jets and Breaks?
Dikke klapper, maar kan er niet op komen.

Volgens mij Donkey Rollers - What We Are?


Ja je hebt gelijk idd, hier de tracklist:
https://www.1001tracklists.com/tracklis ... 04-23.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2022 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front die Horyzon - Speed Of Light draait, tof dat die zo ondersteund wordt :thumbsup:
Is ook niet voor niets een gruwelijke track
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2022 11:09 
 
Hardtraxxer

Ook een heel leuk feest gehad. Binnengekomen bij Keltek. Ik moet er dan altijd een beetje inkomen, maar was niks mis mee. Geluid stond voor mijn gevoel toen ook nog vrij zacht. Om 16.00 naar Deluzion gegaan en daar zat het tempo er al behoorlijk in. Daarna weer snel naar beneden voor PN. Geluid was nog steeds vrij zacht en het was ontzettend druk in de zaal. Muziek was goed, maar je kon je kont niet keren. Daarna Frequencerz en Ran-D en toen kwam er gelukkig ruimte om te bewegen. Tot SZP in zaal 1 gestaan en genoten van de muziek. SZP nog nooit op een feest gezien, maar die kicks die waren heerlijk :thumbsup:
Bij de tweede set van phuture noize zijn wij naar Voidax gegaan. Was vrij rustig in deze zaal, maar het sfeertje zat er goed in. Wordt altijd heel blij om die jongen achter de draaitafels te zien. Wat een enthousiasme en passie voor de muziek! Toen weer naar beneden voor in mijn ogen toch wel de set van de avond. 1,5 uur B-front en wat was het weer ontzettend goed! Draait hij ook gewoon nog even Horyzon - Speed of light :worship:. Aantal nieuwe nummers gehoord, maar ook allemaal weer heel fijn. Ik ben een fanboy, ik geef het direct toe. Maar het was weer fantastisch! Apexx viel mij ook zeker niet tegen. Lekker duister sfeertje en de stijl van de set was passend bij de avond.
Sefa kan ik niet zoveel mee en de energie werd ook minder. Enige wat ik iedereen zie doen is zijn armen bewegen op de kicks en “oh” roepen. Ik zal wel oud worden, maar ik begrijp daar niet zoveel van.

Echt een hele leuke dag gehad. Sfeer zat er goed in, geluid was later op de avond gewoon weer heel erg goed en en geen mensen gezien die er helemaal af lagen. Toch heb ik ook geen enkel moment echt het idee gehad dat ik op een XQ van Phuture Noize aanwezig was. Het echte ‘wauw-gevoel’ miste ik toch ook wel een beetje. Dit heb ik wel bij XQ B-Front gehad en dat gaat hem dan toch zitten in een dikke opening van een set, een woordje van collega’s of de artiest zelf en regelmatig aansluiten bij andere artiesten. Ook ik denk dat dit misschien wel mijn laatste XQ zal zijn. Of Sound Rush/SZP gaat hem krijgen, dan zeg ik nog niet volmondig “ja” of we gaan inderdaad richting Rebelion en dan houdt het voor mij helaas op. Als Adaro er nog eentje gaat krijgen zou ik dat wel helemaal geweldig vinden Een XQ Adaro zou ik dat wel helemaal geweldig vinden…

Nog één puntje van kritiek. En begrijp het, het is maar de MC. Maar die MC Villain mogen ze van mij ook wel eens wat minder gaan boeken. Bij Villain zie ik totaal geen interactie met het publiek. Kijkt heel veel naar beneden, grijpt een keer naar zijn petje, maakt een salutebeweging en staat een beetje van die vreemde armzwaaien en buigingen naar het publiek te maken. Als ik dat vergelijk met hoe MC Livid daar staat begrijp ik echt niet dat dat soort jongens niet een keer kans krijgen. Je zag het verschil direct toen hij bij Apexx stond en ook in zaal 2 deed hij het fantastisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2022 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Redle schreef:
poekiepoes12 schreef:
Remix van Down down? Hoor weinig terug van het origineel maar vet :woot:


Was dat niet the one lie, down down version?

Was inderdaad The One Lie.

Wat een episch feest was dit zeg! Vanaf het moment dat Liberal ingemixt werd kon mijn dag niet meer stuk :loving:


Dit had ik ook maar dan met The One Lie. Dag kon niet meer stuk toen ik die hoorde. Gruwelijke dag gehad. The Pursuit was mega, erg fijne platen keuze. Liberal, the one lie en lift me from the ground hebben me dag gemaakt. Natuurlijk had ik liever dat hij 2u kreeg voor the pursuit, maar hij heeft er een vette set van gemaakt.

Even goed pauze gehad tijdens ran-d dus die kon m'n mood ook niet omlaag brengen. Statues was echt super. Die nieuwe platen klonken dik en weer een andere richting in dan SB.

B-front was natuurlijk weer zo goed, maar persoonlijk had ik op dit tijdstip op wat meer drive gehoopt. En dan kan 1.5u bfront beetje lang zijn natuurlijk. Gelukkig zorgde apex daar goed voor, niets mis mee.

Nog een grote pluspunt: Ondanks dat het 20 graden was buiten, was het binnen super prima qua temperatuur. Ventilatie systeem ++

Enige minpunt, eetkraampjes waren bizar slecht geregeld. Had voor avond eten een bakje fruit gehad omdat je echt wel langer dan een uur in de rij had moeten wachten. Bakje fruit was wel de MVP.

@jawel. Van villain viel mij idd ook op. Vind het normaal energieker en interactiever. Miss niet lekker? Of bewuste keuze dat ie rustiger moest blijven. Vond het links voor trouwens totaal niet druk. Vooral als je beetje aan de zijkant stond had je zat ruimte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2022 11:27 
 
Hardtraxx Elite

Zwaar genoten. B-front en apexx erg goed.
Geluid vond ik het eerste deel zwaar tegenvallen, en dat voor de hmh.
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten