Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2022 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt erop dat je niet vooraf (of niet meer) een parkeer ticket kan aanschaffen.

Valt me overigens op dat de deuren openen om 13:00 maar de eerste artiest pas 14:00 begint.
Ben benieuwd of er een soort van openings artiest is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2022 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Lijkt erop dat je niet vooraf (of niet meer) een parkeer ticket kan aanschaffen.

Valt me overigens op dat de deuren openen om 13:00 maar de eerste artiest pas 14:00 begint.
Ben benieuwd of er een soort van openings artiest is.


S1ngular in zaal twee begint om 13:00.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2022 11:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

HB1992 schreef:
Toch wel echt benieuwd hoe druk het hier gaat worden. Zo veel tickets voor spotprijzen op TS.... :cry:


400 tickets valt toch nog wel wat mee? Gezien alle verplaatsingen. Zou er ook niet rouwig om zijn als het iets minder druk is, meer ruimte om te dansen. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2022 11:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

HB1992 schreef:
Toch wel echt benieuwd hoe druk het hier gaat worden. Zo veel tickets voor spotprijzen op TS.... :cry:

Ik heb nog nooit geklaagd over te veel ruimte op de dansvloer, prima dit! Maar wat een prijzen joh, 17,30 voor een ticket hiervoor is echt ongekend goedkoop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2022 14:18 
 
Hardtraxx Veteran

Vind het oprecht een beetje zielig voor PN, XQ krijgen op een hoogtepunt, 2 jaar moeten wachten en dan zo ''weinig'' animo
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2022 14:34 
 
Hardtraxxer

ErikZ schreef:
Vind het oprecht een beetje zielig voor PN, XQ krijgen op een hoogtepunt, 2 jaar moeten wachten en dan zo ''weinig'' animo


Ik had hier ook nog over met een maatje van mij. Hoe kan het dat tickets voor zulke lage prijzen aangeboden worden op TS en dat er blijkbaar weinig animo is? Alle tickets zijn uitverkocht via Q-dance en ik ga er dan ook vanuit dat dit ook echt zo is. Zoals eerder hier benoemd lijkt het erop dat die grappenmakers van Q-dance geen refund meer aanbieden aan de mensen die niet kunnen of willen en die tickets komen allemaal op ticketswap te staan. Dit verklaart ook misschien de grote hoeveelheid aangeboden tickets.

Het meerdere keren verplaatsen van de datum heeft geen positieve invloed gehad. Verder zullen factoren zoals het aankomende festivalseizoen, Koningsdag en 5 mei een rol spelen. Verder denk ik dat PN echt mega populair was, maar de tijd heeft niet stilgestaan. We zien het allemaal gebeuren op de line-ups. Het moet grotendeels allemaal weer nog harder en lomper en mogelijk heeft hij hierdoor weer iets op zijn populariteit moeten inboeten.

Ik ga ervan uit dat het gewoon goed vol staat aangezien het officieel uitverkocht is en een beetje ruimte is nooit verkeerd inderdaad. Het wordt gewoon een mooi feest, dat moet wel. Ik kijk er in ieder geval heel erg naar uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2022 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die paar honderd kaarten op ticketswap is nog niet eens 10% van de capaciteit. Toen we september vorig jaar feesten mochten hebben op 75% capaciteit, was er in de zaal ook nauwelijks iets van te merken dat het rustiger was. Vooraan stond men alsnog even dicht op elkaar als bij 100% capaciteit. Alleen helemaal achteraan was het vaak een stuk rustiger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2022 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jawel schreef:
ErikZ schreef:
Vind het oprecht een beetje zielig voor PN, XQ krijgen op een hoogtepunt, 2 jaar moeten wachten en dan zo ''weinig'' animo


Ik had hier ook nog over met een maatje van mij. Hoe kan het dat tickets voor zulke lage prijzen aangeboden worden op TS en dat er blijkbaar weinig animo is? Alle tickets zijn uitverkocht via Q-dance en ik ga er dan ook vanuit dat dit ook echt zo is. Zoals eerder hier benoemd lijkt het erop dat die grappenmakers van Q-dance geen refund meer aanbieden aan de mensen die niet kunnen of willen en die tickets komen allemaal op ticketswap te staan. Dit verklaart ook misschien de grote hoeveelheid aangeboden tickets.

Het meerdere keren verplaatsen van de datum heeft geen positieve invloed gehad. Verder zullen factoren zoals het aankomende festivalseizoen, Koningsdag en 5 mei een rol spelen. Verder denk ik dat PN echt mega populair was, maar de tijd heeft niet stilgestaan. We zien het allemaal gebeuren op de line-ups. Het moet grotendeels allemaal weer nog harder en lomper en mogelijk heeft hij hierdoor weer iets op zijn populariteit moeten inboeten.

Ik ga ervan uit dat het gewoon goed vol staat aangezien het officieel uitverkocht is en een beetje ruimte is nooit verkeerd inderdaad. Het wordt gewoon een mooi feest, dat moet wel. Ik kijk er in ieder geval heel erg naar uit!


Ik zie dit niet zo. Tot 2020 was dit een trend ja, maar heb wel het idee dat het wat stagneert. Als je ziet wat rebelion nu maakt of the gang. Dat zijn grote namen in de raw die nu eerder melodisch of funky achtig hardstyle maken ipv harder en sneller. Vertile die mega populair is, wat ik minder hard en lomp vind dan de gearbox (om het zo maar even te noemen) hype die we hadden voor corona.

Verder is PN qua cijfers echt niet minder populair geworden. Zn maandelijkse spotify luisteraars is gewoon gestegen.
SB heeft prima cijfers ondanks dat hij het live niet heeft kunnen spelen. Ik denk dat het echt gewoon die vertraging van 2 jaar en de datum is dat ervoor zorgt dat veel mensen van hun ticket af willen. Veel mensen kunnen wellicht uberhaupt niet meer of hun interesse in de muziek is gewoon verminderd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2022 15:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kijk maar bij de redens op TS van het verkopen van de kaart, bijna iedereen geeft aan gewoonweg niet meer te kunnen of geen rekening meer heeft gehouden. En ook zo dicht op koningsdag zal ook niet meehelpen.

Denk dat PN nog steeds relevant is en wat mij betreft kan ik niet wachten om zijn nummers live te horen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2022 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin begint te komen :thumbsup: wordt een mooi dagje morgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2022 15:52 
 
Hardtraxxer

Citaat:
Ik zie dit niet zo. Tot 2020 was dit een trend ja, maar heb wel het idee dat het wat stagneert. Als je ziet wat rebelion nu maakt of the gang. Dat zijn grote namen in de raw die nu eerder melodisch of funky achtig hardstyle maken ipv harder en sneller. Vertile die mega populair is, wat ik minder hard en lomp vind dan de gearbox (om het zo maar even te noemen) hype die we hadden voor corona.

Verder is PN qua cijfers echt niet minder populair geworden. Zn maandelijkse spotify luisteraars is gewoon gestegen.
SB heeft prima cijfers ondanks dat hij het live niet heeft kunnen spelen. Ik denk dat het echt gewoon die vertraging van 2 jaar en de datum is dat ervoor zorgt dat veel mensen van hun ticket af willen. Veel mensen kunnen wellicht uberhaupt niet meer of hun interesse in de muziek is gewoon verminderd.


Mee eens hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2022 15:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook zin in! Hopelijk binnen zodra Deepack begint en lekker de hele dag in Zaal 1 hangen, jammer dat Voidax zo ongunstig staat in Area 2 aangezien ik die ook graag even gezien had. Ook jammer dat er geen Merch aanwezig is trouwens, had graag wat aan willen schaffen voor dit feest.

Ben heel benieuwd hoe vaak Phuture Noize aan gaat sluiten bij de andere namen op de lineup, maar kijkende naar de vorige edities zal dit vast goedkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2022 17:59 
 
Hardtraxxer

Op TS staan nu trouwens nog steeds meer gezochte kaarten dan aangeboden tickets, dus ik denk ook dat er aardig wat gierige Hollanders wachten op de allerlaagste prijzen :D

Ik sta inmiddels aardig te springen iig, wil morgen echt elke minuut meemaken. Teringharde zin innn :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2022 09:47 
 
Hardtraxxer

Wat is handig qua parkeren? Evenement lijkt niet aangemaakt op die ticket sites voor parkeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2022 10:52 
 
Hardtraxxer

Deanster schreef:
Wat is handig qua parkeren? Evenement lijkt niet aangemaakt op die ticket sites voor parkeren.

P6 (achter bioscoop) is het dichtst bij, maar de andere garages zijn daar ook op prima loopafstand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2022 11:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kan wel janken.. Zo lang naar uitgekeken.. nekt een zweepslag me.. :/

Enjoy people!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2022 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdomme zin in dogdervomme
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2022 12:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Na ruim 2 jaar benieuwd hoe het zal zijn vandaag. BMS album release, Qlimax sets en de Defqon set van 2018 waren al ongekend, dus dit moet dat niveau wel evenaren. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2022 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bijna daar :D fucking veel zin in! Te herkennen aan een zwart shirt met grote roos achterop en roze kitty sokken
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2022 13:41 
 
Hardtraxxer

Veel plezier en ben heel benieuwd naar de ervaringen!
En nieuwe tracks natuurlijk. Kan niet wachten op z'n nieuwe act tijdens Emporium. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2022 13:43 
 
Hardtraxxer

Nuracore schreef:
Godverdomme zin in dogdervomme

Godverdommeeee jaaa. Verwachtingen zijn torenhoog :D. Moet een van de beste feesten uit m’n leven worden na die twee jaar wachten en spanningsopbouw
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2022 15:34 
 
Hardtraxxer

Kaarten voor 5 euro op TicketSwap, dat is wel pijnlijk zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2022 15:59 
 
Hardtraxxer

Stream gekocht voor 7 euro en tickets voor 5 euro inderdaad :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2022 17:09 
 
Hardtraxxer

Remix van Down down? Hoor weinig terug van het origineel maar vet :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2022 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het halen van eten is wel een fucking ramp
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten