Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2022 11:36 
 
Hardtraxxer

Geweldig feestje gehad met als uitschieters de PN sets natuurlijk en B-Front. De sfeer deed tijdens de PN sets gewoon niet onder voor de sfeer bij de BMS release party. Daarnaast leek iedereen zich in een uitermate goede bui te vinden gezien vele aanspraak met wildvreemden hier.

Ik was tijdens The Pursuit juist wel blij dat hij eigenlijk weinig PoT Tracks draaiden. Daardoor ruimte voor The One Lie (Down Down Edit), Shallow Waters, There’s a Lot Going On Bootleg, The Worlds Beyond, Liberal :worship:. Maar het echte hoogtepunt vond ik toch wel de Statues set. Wat was deze uitermate sterk met de live optredens erbij! Ik vond alleen de eerste 20 minuten een beetje tegenvallend doordat hij BMS spul ging draaien (wat ik al vaak genoeg gehoord heb, dus zit ik niet echt op te wachten). Daardoor is geen eens het hele Silver Bullet album gedraaid (You Could Be My Hero oa niet gedraaid :cry:). Verder tweede climax van A New World :drool:. Op gegeven moment werd ik zelfs moe van het mee schreeuwen wat ik vgm nog nooit eerder op een feest heb gehad.

Zaal links midden vond ik prima te doen qua drukte en sfeertje zat er zeer goed in. Merk voor mezelf alleen wel dat mijn interesse voor dj’s als SZP, Frequencerz, Ran-D echt tot een dieptepunt is gedaald. Dit hoeft van mij niet meer ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2022 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel goed feest gehad. Hele goede sfeer, goed en zuiver geluid, bijna hele dag voldoende tot ruim voldoende ruimte gehad en prima tot zeer sterke sets gehoord.

S1ngular draaide jammer genoeg alleen classics hitjes, had toch gehoopt op wat Qult achtig spul. Dus op gegeven moment maar de zaal in voor Deepack die echt een heerlijke openingsset draaiden :love: Laatste halfuur met de recente platen viel me ook best mee. Keltek is beetje langs mij heengegaan. The Pursuit was top, had op iets meer oudere platen gehoopt maar Liberal, Shallow Waters en Worlds Beyond waren genieten :D

Tijdens Ran-D & Frequencerz wezen eten. Rij leek mega lang maar had gelukkig binnen 10 min mijn eten. Wat ik verder van de set heb gehoord was overigens mega saai. Sub Zero Project was prima, niet heel bijzonder verder met ook een aantal kutkicks maar zeker op vermaakt. The Statues was ook goed, al merk ik wel dat ik minder heb met zijn recentere platen dan die van pak hem beet 3-6 jaar geleden. B-Front had de set van de avond voor mij, heerlijke platenkeuze. What We Are (L) . Apexx viel ook zeker niet tegen, daarna naar huis gegaan.

Ik heb helaas niet echt het gevoel gehad dat ik op X-Qlusive Phuture Noize stond. Buiten zijn 2 sets heeft die maar een paar platen meegedraaid met andere artiesten. Daardoor ook best wat platen niet gehoord die ik wel wilde horen. Nu ben ik niet een zodanig groot fan (meer) van hem dat ik er echt rauwig om was, maar kan me voorstellen dat dit voor anderen een tegenvaller was.

Desalniettemin erg goed genoten gisteren! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2022 12:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb me hier ook goed vermaakt! Ten eerste is AFAS live gewoon een goede locatie: Snel binnen, snel een kluisje, voldoende WC's en genoeg in en uitstroom punten voor de zaal. Een dagfeest krijgt van mij ook automatisch pluspunten. Ook het geluid was vanaf B-Front geweldig, vond vooral het volume daarvoor een beetje tegenvallen. Zelfs tijdens de sets van Phuture Noize stond naar mijn idee het geluid zachter dan tijdens B-Front.

Verder vond ik de prijzen voor het eten en drinken nog redelijk te doen, al helemaal vergeleken met de Ziggo Dome. Alleen jammer dat rond 20:00 een groot gedeelte van het eten uitverkocht was. Hierdoor bleef alleen de friettent over als plek waar je een beetje normaal eten kon halen en hier stond een enorme rij die totaal niet opschoot. Service aan de barren ging wel snel, nooit echt lang moeten wachten. Ook geen last gehad van de drukte en vond de temperatuur in de zaal ook aangenaam gedurende het hele feest eigenlijk, shoutout naar het groepje jongens die hun shirt al uithadden voordat Deepack überhaupt was begonnen met draaien.

Ook vond ik de stages mooi gedaan, in Area 1 qua design en in Area 2 waar ze de de discobollen gebruikten om de lampen op te richen, gaf een heel vet effect. Enige minpuntje aan Area 1 was het ontbreken van vlammenwerpers, vooral tijdens een nummer als Fire verwacht je toch een flinke bak vuur op het podium.

Dan het grootste minpunt voor mij: Dit voelde voor mij niet echt als een X-Qlusive. Bij de voorgaannde 3 edities die ik bezocht heb had ik altijd het idee dat de artiest echt centraal stond en (bijna) zijn hele discografie ten gehore kon brengen. Even als voorbeeld, op XQ Da Tweekaz stonden ze 3.5 uur op de timetable, waarbij ze buiten de TT om ook nog een half uurtje meedraaiden met DBSTF en Destructive Tendencies en volgensmij ook nog een goed kwartier met D-Sturb (als het niet langer was). Dan heb je dus bijna 5 uur de tijd om eigen platen te draaien. Phuture Noize had dus zijn 2 eigen sets en sprong daarbij vooral on stage met de andere artiesten om hun collabs te draaien en dat was het.

Ik denk dat ik persoonlijk gewoon meer Phuture Noize had verwacht, qua tijd on stage maar ook qua de nummers die ik niet gehoord heb. Er is gewoon zo veel oud en nieuw werk niet gedraaid dat ik toch een beetje teleurgesteld terugkijk op dit aspect.

Buiten dat was dit wel gewoon een solide feest waar alles goed geregeld was. De sets van Phuture Noize (De sfeer tijdens The Pursuit, constant kippenvel :worship: ) en B-Front staken er voor mij bovenuit, ook vond ik de opening van Deepack heel sterk. Ook vond ik de toevoegingen van zangers/zangeressen en de live drums tijdens Statues erg goed werken, gaf de set toch een speciaal sausje. Daar tegenover staat dan bijvoorbeeld de set van Ran-D en Frequencerz waar je gewoon de hele tijd staat te hopen dat Phuture Noize er weer bij springt om wat eigen nummertjes te draaien, maar dat mocht helaas steeds niet zo zijn.

Bij een volgende editie waarschijnlijk alleen aanwezig als de artiest om wie het gaat ook van tevoren op de timetable voldoende tijd krijgt om gewoon een groot gedeelte van hun discografie te draaien. Na deze editie kan je er niet meer vanuit gaan dat de artiest toch wel aansluit bij de andere namen op de TT zoals de vorige edities wel het geval was. Als dit gewoon een random ander Q-Dance feest geweest was dan was ik misschien een stuk positiever geweest, maar de verwachtingen die bij een XQ horen en die ik ook gewend ben van de afgelopen edities zijn hier niet waargemaakt.

Ben ook heel benieuwd wie hem volgend jaar krijgt! Denk dat Sound Rush en Sub Zero Project opties zijn, misschien zelfs Rebelion? Voor mij persoonlijk verdient Adaro het, of ze doen geween een Legends 2.0 :innocent:

Edit: Was ook een interessant treinreisje terug, Suzan & Freek was net afgelopen in de Ziggo dome dus er zat een hele interessante combinatie aan volk in de trein :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2022 12:36 
 
Hardtraxxer

Inderdaad… een echte XQlusive was dit eigenlijk niet. Vind t ook gwn een schande dat niet het hele Silver Bullet album ter gehore is gebracht, terwijl dit oorspronkelijk wel zo gepland was. Doet voor de rest niks af aan hoeveel plezier ik heb gehad, maar dit is wel gewoon bedrog richting je bezoekers.

Ik keek zo uit naar You Could Be My Hero :cry:. Maar dan wel bijna gehele A New Day EP draaien. A New Day komt bij lange na niet in de buurt van You Could Be My Hero. En de anthems natuurlijk maar dat zal wel weer van Q gedraaid moeten worden. Had it ain’t easy ook wel graag willen horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2022 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij draaide zn collabs en miss 1 solo platen mee als hij aansloot. Maar had ook zeker meer PN gehoopt. Hele zaal komt voor hem, dus snap niet zo goed waarom hij niet langere sets heeft gekregen. Kan me niet voorstellen dat er mensen rouwig om zouden zijn als the pursuit 2u was en dan op ran-d en bfront beetje ingekort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2022 12:47 
 
Hardtraxxer

Zooo op Utrecht Centraal kwam er een gozer die naar Suzan & Freek was geweest, om een peuk vragen. Die gast was me een partijtje vaag. Het ene moment woonde hij in de flat waar ik ook woon, het andere moment op de IBB. Begon soms uit het niets in het Engels te praten terwijl het gesprek hele tijd in het Nederlands is. Verhaal waar geen touw aan vast te knopen valt. Dan zijn de meeste vage mensen op een hardstyle feest nog helderder :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2022 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Om 13:00 aangekomen bij AFAS en wat mij het eerst opviel is hoe vlot ik naar binnen kwam, goed nu was ik ook aardig vroeg maar als ik verhalen moet geloven dan gold dit voor de hele dag eigenlijk wel.

Ik ben direct aangehaakt bij S1ngular die eigenlijk vol hitjes draaide, niets mis mee want het werkte en iedereen deed gelijk goed mee. Vond het alleen jammer dat het mixwerk erg saai was. Er zat weinig uitdaging in maar dat is gewoon smaak.

Daarna ben ik eigenlijk gelijk naar zaal 1 gegaan en heb ik die niet meer verlaten. Deepack draaide een hele vette openingset met platen als X2X, Firewire, Pump it loud, Cosmic Gate. De laatste 20 minuten van hun set daar had ik wat minder mee al was het wel vet om TNT - The Reversed Bass te horen :loving: Wat een heerlijke plaat.

Keltek heb ik vrij weinig mee en is eigenlijk een beetje langs mij heen gegaan. Maar toen PN aanbod kwam heb ik eigenlijk alleen maar met een grote glimlach gestaan en kon mijn avond eigenlijk niet stuk.

Uiteindelijk dacht ik bij Ran-D & Frequencerz, na het 15 minuten bijgewoond te hebben even lekker een hapje eten te halen. Man man man wat was dit rampzalig. Ik heb een 1,5u in de rij gestaan zonder een meter voorruit te komen. Het personeel leek ook niet echt ervaring te hebben en had erg het gevoel dat ze maar wat doen waren want als je niets met de kassa's doet, op friet zit te wachten maar wel de toonbank vol laad met broodjes frikandel die niemand heeft besteld en het maar loop af te wachten tot de friet klaar is ben je echt verkeerd bezig. Dit mag Q in de toekomst echt wel anders aanpakken. Hierdoor Ran-D & Frequencerz en SZP gemist. Uiteindelijk was ik het zat en ben ik weer uit de rij gestapt om PN nogmaals te beleven.

En daar heb ik totaal geen spijt van! wat was dat een vette set zeg. Het album leende zich echt goed voor een live optreden en daar heb ik subliem van genoten! B-front draaide ook erg lekker en Apexx was een leuke belevenis met heerlijke tracks.

Tijdens Sefa naar huis gegaan, heb er echt totaal niets mee.

Echter.... voor een X-Qlusive vond ik het eigenlijk erg karig en had ik ook niet het gevoel dat het echt om PN draaide. Dit is mijn eerste XQ die om een artiest draait en als ik verhalen geloof draaide de artiest normaliter de hele avond praktisch mee en hoorde je een groot deel van de discografie. Dat viel hier toch wel tegen al begrijp ik dat hij zijn carriere vanaf het moment dat hij solo is gegaan in het licht wilde zetten. Ook was het geluid erg wisselvallig in volume maar heb mij er gelukkig niet al te veel aan gestoord.

Maar goed, de sfeer maakte het echt wel goed en al met al een hele goede en gezellige avond gehad en heel veel PN platen die ik graag live had willen mee maken ook daadwerkelijk eindelijk gehoord. Wat een muzikaal genie is het ook, kippevel tot het bot gehad op meerder momenten op de avond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2022 13:14 
 
Hardtraxxer

Pannenkoek schreef:
Mocambo schreef:
Welk nummer draaide B-Front na Cats, Jets and Breaks?
Dikke klapper, maar kan er niet op komen.

Volgens mij Donkey Rollers - What We Are?

Die ja!
Ltmbr schreef:
Mocambo schreef:
Welk nummer draaide B-Front na Cats, Jets and Breaks?
Dikke klapper, maar kan er niet op komen.

Was dat Believe..?

Sowieso alleen maar dikke platen in die set, mn shirt was drijfnat erna.
Cats, Jets & Breaks, What we are, Atrocious, Zero Gravity-bootleg; om maar een paar platen te noemen die ik niet aan zag komen. En zat er nou een van die nieuwe BFrontliner-platen tussen..?

Deze set geeft voor mij wel de pluspunten van een set van anderhalf uur aan. Veel verrassingen en creativiteit in trackkeuze, wat moeilijker gaat in sets die korter zijn.
Was in ieder geval genieten :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2022 13:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mooi feestje gehad! Verwachtingen waren hoog en deze zijn bij de beide sets van PN en die van B-Front ook zeker waar gemaakt. Naast de al genoemde platen zoals The One Lie en Liberal die hier genoemd zijn was het ook vet om A Fantastic Vibration eens live te horen. Statues was ook vet met de zanger van Edge of Glory en zangeres van Blame Game.
Toen Sefa tijdens zijn set nog even een zegje deed door de mic viel me op dat PN dat de hele avond niet had gedaan. Denk dat veel artiesten dat wel doen bij een XQ maar wellicht is PN daar niet t type voor :p.
Verder apart dat een maatje van mij zijn rugzak niet naar binnen mocht nemen omdat de lockers zogenaamd te klein zouden zijn.. had achteraf makkelijk gepast en we moesten m nu in een locker doen nabij Ziggo Dome.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2022 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fijn feest gehad! Meeste is denk ik wel gezegd. Eigen puntjes dan:
+ Deepack openen, lekker met oude platen starten, inclusief 90s dance (dacht ik) waarmee ze openen. Erg gezellige act, ze hadden er ook echt zin in en de meest uiteenlopende platen gehoord.
+ Geluid in de zaal, zo hard en zo zuiver, heerlijk.
+ Phuture Noize sets, met name Statues zat heel veel werk en speciaals in, tof gedaan!
+++ B-Front. Ik hoop dat je mee leest B-Front, want ik wil heel graag melden dat ik je echt geweldig vond draaien. Weinig MC, stapje lager qua visuals zo na de hoofdact van Phuture Noize, maar juist daardoor een hele fijne flow in de set. Ik heb zelfs af en toe een outro gehoord, dat is het vermelden waard :lol:. En aan alle organisatoren: DJ's de tijd geven zorgt voor verrassende platen, zoals Atrocious, What We Are en Cats Jets & Breaks. Heel, heel fijn!
+/- SZP & Keltek: het was leuk, maar was het ook onderscheidend? Ik heb bij Keltek het gevoel dat ik al 5 jaar naar dezelfde platen luister ondanks dat hij recent pas aan de top is komen te staan. SZP vond ik zo veel drops dat het een beetje over de top ging, miste een beetje dansbaarheid in de set doordat alles een soort mashup was en met continu heel veel korte drops.
- Eten. Het spijt me, maar enkel frituureten is niet mijn ding, liever ook nog iets gezonds en sowieso een half uur wachten voor eten ben ik niet meer gewend.. Timing was wel goed, tijdens Ran-D & Frequencerz. We waren alleen niet de enigen die dat dachten
- Apexx. Een half uurs setje kan ik heel weinig mee, vond zijn platen wel ok, maar voordat je er erg in hebt dat hij er is was hij ook weer weg.
- Ik had eigenljik wel meer Phuture Noize willen horen. Er is nog zo veel werk niet gedraaid, inclusief nieuw werk. Het was meer de lancering van die nieuwe act ipv zijn discografie. Ik begrijp de keuze, maar vind het wel jammer.

En oja: shoutout naar Delt-A, kwam op Utrecht de trein uitgewandeld en werd herkend haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2022 13:42 
 
Hardtraxxer

Het was denk ik ook zo immens druk bij het eten aangezien de venue gewoon niet gebouwd is op dag feesten. Rond 6 uur savonds willen meer mensen eten, dan om 3 uur snachts
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2022 13:51 
 
Hardtraxxer

Khadber schreef:
+ Deepack openen, lekker met oude platen starten, inclusief 90s dance (dacht ik) waarmee ze openen.

Hier trapten ze mee af (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2022 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ CRO has entered the chat
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2022 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja die track inderdaad, ik vond het echt een verademing om rustig te starten, tempo van de set lag lekker laag, iedereen kon lekker warmdraaien daarmee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2022 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja pohh deepack was idd echt heerlijke opener. Van mij mag dit best de norm worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2022 15:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Waarom mag je in vredesnaam geen lege rugzak mee de HmH in nemen? Uit veiligheid was het in ieder geval niet want werden allen niet gefouilleerd bij entree? Wat een klote oplossing ook om naar de Ziggo te verwijzen.

Verder blijft het toch wel echt de beste indoor-locatie voor wat betreft hardstyle-events. Leuk feestje, gezellige sfeer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2022 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Waarom mag je in vredesnaam geen lege rugzak mee de HmH in nemen? Uit veiligheid was het in ieder geval niet want werden allen niet gefouilleerd bij entree? Wat een klote oplossing ook om naar de Ziggo te verwijzen.

Verder blijft het toch wel echt de beste indoor-locatie voor wat betreft hardstyle-events. Leuk feestje, gezellige sfeer.


Raar, een random kerel voor me kwam gewoon binnen met zijn rugzak (dat niet eens leeg was). Weet het nog omdat ik me ergerde aan hoe lang het duurde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2022 15:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja vaag.. wij werden bij de buitenste tent al tegengehouden. Had 'm buiten laten liggen maar was 's avonds weg. Had kaart van Ticketswap dus nooit meer die AYNTK gelezen. Hoop dat de arenazwerrever er heel veel plezier van heeft
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2022 16:08 
 
Hardtraxxer

Khadber schreef:
- Ik had eigenljik wel meer Phuture Noize willen horen. Er is nog zo veel werk niet gedraaid, inclusief nieuw werk. Het was meer de lancering van die nieuwe act ipv zijn discografie. Ik begrijp de keuze, maar vind het wel jammer.


Dit. Te weinig Phuture Noize. Zoveel ouder werk wat niet gedraaid is. Hope om maar even een voorbeeld te noemen. Phuture Propaganda is volgens mij ook niks van gedraaid. Het was een leuk feest maar als ik het vergelijk met XQ B-Front kwam helaas het verleden veels te weinig aan bod.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2022 16:47 
 
Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Ja vaag.. wij werden bij de buitenste tent al tegengehouden. Had 'm buiten laten liggen maar was 's avonds weg. Had kaart van Ticketswap dus nooit meer die AYNTK gelezen. Hoop dat de arenazwerrever er heel veel plezier van heeft

Dat schijnt in heel Adam zo te zijn sinds een poging tot aanslag jaren geleden
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2022 17:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oh wist niet dat ze daar tegenwoordig lege rugtassen voor gebruiken, linke soep. Dan wel logisch. Maar zet goddomme dan buiten een rij lockers neer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2022 17:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Appelsapman schreef:
Zoveel ouder werk wat niet gedraaid is. Hope om maar even een voorbeeld te noemen. Phuture Propaganda is volgens mij ook niks van gedraaid.

Aan het begin van de set van Frequencerz & Ran-D is Paranoid nog wel gedraaid, maar dat was wel de enige plaat van dat album. Van Music Rules The Noize kwam enkel Liberal voorbij. Vooral van Phuture Propaganda was het inderdaad wel vet geweest om nog een paar extra platen te horen. Hope, Terrordome en Robots To The System zouden wel leuke verrassingen zijn geweest. Was wat dat betreft geen overbodige luxe om bijv Ran-D vs Freqz of Sefa een kwartiertje in te korten om zo die Pursuit set nog wat langer te laten duren.

Maar goed, dit soort zaken voelen voor mij momenteel toch een beetje als muggeziften, heb tijdens dit feest echt van het begin tot het einde met een gigantische lach op m'n smoel gestaan. Wat een dag :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2022 20:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Appelsapman schreef:
Zoveel ouder werk wat niet gedraaid is. Hope om maar even een voorbeeld te noemen. Phuture Propaganda is volgens mij ook niks van gedraaid.

Aan het begin van de set van Frequencerz & Ran-D is Paranoid nog wel gedraaid, maar dat was wel de enige plaat van dat album. Van Music Rules The Noize kwam enkel Liberal voorbij. Vooral van Phuture Propaganda was het inderdaad wel vet geweest om nog een paar extra platen te horen. Hope, Terrordome en Robots To The System zouden wel leuke verrassingen zijn geweest. Was wat dat betreft geen overbodige luxe om bijv Ran-D vs Freqz of Sefa een kwartiertje in te korten om zo die Pursuit set nog wat langer te laten duren.

Maar goed, dit soort zaken voelen voor mij momenteel toch een beetje als muggeziften, heb tijdens dit feest echt van het begin tot het einde met een gigantische lach op m'n smoel gestaan. Wat een dag :worship:


Ben het hier volledig mee eens! Ik heb ook hele dag genoten eigenlijk. Dit kwam ook vooral door de heerlijke sfeer die er was pohh. Enigste wat echt ruk was het eten, man man man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2022 09:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een dag! Heel erg genoten van alle setjes. Voornamelijk de Phuture Noize setjes en de B-Front set! PN was ook zelf vaak op het podium te zien! Eindelijk Sharks live gehoord en vond de mix goed met oude en nieuwe nummers!
Sfeer was ook top! Echt een dikke min was het eten, hoe kan je maar 1 kraam open hebben. Dik drie kwartier in de rij gestaan voor echt een karig bakje friet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2022 10:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan wel een hele samenvatting gaan geven per artiest, maar dat hebben de meesten voor mij al wel gedaan. Al met al wel een mooie dag gehad, met uiteraard als uitschieters PN en B-Front.

Het was voor mij de eerste keer op een X-Qlusive en ik moet zeggen dat ik er wel wat anders van verwacht had. Ik had verwacht en gehoopt dat er meer van de discografie van PN voorbij zou komen gedurende de dag. The Pursuit had van mij wel 2 uur mogen duren. Had me ook dik een uur naar Ran-D en Frequencerz luisteren bespaard. De Statues set vond ik wel heel vet! Die meerdere vocalisten en die drummer maakten er wel wat speciaals van.

makrooy schreef:
Bakje fruit was wel de MVP.


Hier waren de MVP's een rolletje Dextro tijdens het feest en maccie na de tijd. Ongelooflijk dat er op zo weinig plekken eten te krijgen is op zo'n feest >.<

Ander minpunt vond ik trouwens ook de traagheid achter de bar. Mooi systeem dat je overal contactloos kan betalen, maar een systeem waarbij dezelfde persoon bestellingen opneemt, inschenkt, uitserveert en afrekent werkt niet op zo'n feest.
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten