Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2022 10:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens met Justin. Moet wel zeggen dat ik misschien wel vet had gevonden als Phuture Noize zelf ook meer een live act was geweest. Beetje zoals de foto op de poster doet vermoeden. Nu was het wel heel erg aan elkaar plakken van tracks zonder echt te mixen. Neemt niet weg dat zn muziek echt heerlijk is. Toevoeging van drummer en vocalisten waren wel vet trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2022 12:39 
 
Hardtraxxer

Meeste is hier al wel gezegd, het echte XQ gevoel ontbrak wel enigszins inderdaad. Had dan die inspiratieloze bagger van Ran-D & Frequencerz en SZP weggelaten, voegde echt niks toe.

Ohja ook wel bijzonder dat ze flesjes Desperados verkopen die een halfjaar over datum zijn... :x xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2022 13:35 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

De set van B-Front (L) (L)

Ik had verder niet het idee dat ik bij X-Qlusive Phuture Noize was, maar bij een regulier feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2022 14:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wootum schreef:
De set van B-Front (L) (L)

Ik had verder niet het idee dat ik bij X-Qlusive Phuture Noize was, maar bij een regulier feest.


Random Q feest met íets meer Phuture noize inderdaad. Wel vermaakt! :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2022 15:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
Meeste is hier al wel gezegd, het echte XQ gevoel ontbrak wel enigszins inderdaad. Had dan die inspiratieloze bagger van Ran-D & Frequencerz en SZP weggelaten, voegde echt niks toe.

Ohja ook wel bijzonder dat ze flesjes Desperados verkopen die een halfjaar over datum zijn... :x xd


Wat? :huh: dat is wel echt slecht. Deed het iets af aan de smaak trouwens? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2022 19:45 
 
Hardtraxx Newbie

Svennn schreef:
Ohja ook wel bijzonder dat ze flesjes Desperados verkopen die een halfjaar over datum zijn... :x xd


Voor meer dan 6 euro per stuk ook meen ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2022 21:50 
 
Hardtraxxer

Aristo schreef:
Wat? :huh: dat is wel echt slecht. Deed het iets af aan de smaak trouwens? :P

Wel dusdanig dat een vriend het direct doorhad. Bokbier over datum bijvoorbeeld smaakt dan weer fantastisch, dus als echte kwantiteitsdrinkers bijna alles leeggedronken om met de laatste twee slokken in het flesje nog even te gaan klagen bij de bar om excuses en nieuw bier in ontvangst te nemen :innocent:

Dit waren die plastic 25cl flesjes die mee de vloer op mochten, later op de dag werd alles uit glazen flessen in plastic overgeschonken.

stffg schreef:
Voor meer dan 6 euro per stuk ook meen ik.

Dat pinnen is ook echt verraderlijk trouwens, je schrikt je dood de volgende dag wat je hebt uitgegeven xd Met munten heb je dat toch wat beter in de gaten. Was daardoor een duur, maar wel vermakelijk feest! Het blijft ook gewoon een geweldige indoorlocatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2022 22:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Opening van Deepack was genieten. Pulvertum is echt heerlijke plaat die ik afgelopen ADE ook 2 keer heb mogen horen, verveelt nooit.

Verder prima feest gehad, maar had net iets meer van verwacht. De wauw factor van X-Qlusive B-Front met die fantastische opening, had ik graag afgelopen zaterdag ook gewild.

Over de sfeer niks te klagen, feest was dikke voldoende maar net geen wauw factor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2022 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Tevens zijn bijna alle sets in audio en video te bekijken op Dediqated
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten