Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2020 09:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Lekker dan, waarom niet op hemelvaart maar een compleet ander weekend in mei, valt nu tegelijk met m'n vriendenweekend.


Wat een schande dat ze geen rekening houden met je vriendenweekend Just a joke :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2020 10:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja wel een beetje kut dat het twee keer verzet is, we het jaartje rond zijn, en het dan niet hetzelfde weekend is, kan ik na een jaar uitstellen dus toch niet gaan, voelt kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2020 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het wel netjes van Q-Dance dat ze PN gewoon zijn volwaardige XQ gunnen (kunnen ook niet anders, maartoch). Nu is het afwachten of het op de nieuwe datum wel doorgang kan vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2020 11:04 
 
Hardtraxx Veteran

simon10pont schreef:
Weer zo lang wachten... :slow: Je mag wel hopen dat er dan flexibeler kan georganiseerd worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2020 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bekijk het positief, tegen die tijd is er weer een nieuw album :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2020 12:14 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Bekijk het positief, tegen die tijd is er weer een nieuw album :D


Hallo het is een geen Radical Redemption
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2020 14:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helaas is het verzet naar een datum waar ik al een ander festival gepland heb staan overdag. De voorkeur van mijn vrienden gaat ook naar dat festival i.p.v. PN :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2020 14:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Snoeien schreef:
Helaas is het verzet naar een datum waar ik al een ander festival gepland heb staan overdag. De voorkeur van mijn vrienden gaat ook naar dat festival i.p.v. PN :/


Fairytale?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2020 14:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Snoeien schreef:
Helaas is het verzet naar een datum waar ik al een ander festival gepland heb staan overdag. De voorkeur van mijn vrienden gaat ook naar dat festival i.p.v. PN :/


Fairytale?

Titanium, wel lekker een thuiswedstrijd voor mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2020 14:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hakkeuh :thumbup: Ik zie dat het om 23:00 eindigt. Dan kan je daarna alsnog naar X-Q PN :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2020 14:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hahaha ergens overweeg ik dat nog ook :bomb: , als zou dat m'n dood kunnen worden :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2020 11:00 
 
Hardtraxxer

Snoeien schreef:
simon10pont schreef:
Snoeien schreef:
Helaas is het verzet naar een datum waar ik al een ander festival gepland heb staan overdag. De voorkeur van mijn vrienden gaat ook naar dat festival i.p.v. PN :/


Fairytale?

Titanium, wel lekker een thuiswedstrijd voor mij


Titanium in de achtertuin ja, daarna mooi naar bed ik hou 2 feestjes op een dag niet meer vol tegenwoordig :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2020 16:17 
 
Hardtraxxer

ErikZ schreef:
Nuracore schreef:
Bekijk het positief, tegen die tijd is er weer een nieuw album :D


Hallo het is een geen Radical Redemption

Toch heeft PN de laatste paar jaar steeds een nieuw album.
Grootste verschil is (op deluxe deels na) dat ze allemaal echt een album zijn en niet een bij elkaar geraapt zooitje.

Pursuit of Thunder - 4 April 2017
Black Mirror Society - 9 Juni 2018
Black Mirror Society Deluxe - 18 Juli 2019
Silver Bullet - 22 Juli 2020

Ik denk niet dat die alweer zo snel een album neer gaat zetten, maar het zijn wel een hoop album de laatste paar jaar haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2020 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit keer wel aanwezig. Ik zou eigenlijk op vakantie zijn tijdens zijn XQ dus een geluk bij een ongeluk dit :$
Echter eerst maar eens afwachten of er tegen die tijd wel weer feesten van dit formaat mogelijk zijn voordat ik echt ga juichen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2020 15:08 
 
Hardtraxxer

Wel een gewaagde datum (ik snap het in deze vervelende tijd dat het überhaupt moeilijk is een datum te prikken). Maar ik doel ik meer op dat het festivalseizoen dan (hoop ik) is begonnen! Mijn vriendclub en ik en ook veel mensen ken die ik ken van feesten altijd liever een festival kiezen boven een 'binnen' feest.

Aangezien dan Rebirth, Paaspop, Supersized en Fairytale festival in de planning staan wordt deze XQ editie nu maar overgeslagen.

Maar aan de andere kant denk ik, tegen die tijd dat we weer mogen feest elk event echt wel uitverkoopt, gewoon puur het feit dat het dan weer kan en mag!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2021 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verzet naar 29 januari 2022
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2021 18:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Verzet naar 29 januari 2022


zo :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2021 18:42 
 
Hardtraxx Veteran

Jezus, zitten ondertussen nu ruim anderhalf jaar later dan het feest in de eerste instantie zou zijn. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2021 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Natuurlijk geen verrassing dit. Maar om het positief te bekijken, met januari zitten ze erg safe. Als we dan niet vrij uit kunnen dan weet ik het ook niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2021 19:04 
 
Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Natuurlijk geen verrassing dit. Maar om het positief te bekijken, met januari zitten ze erg safe. Als we dan niet vrij uit kunnen dan weet ik het ook niet meer.


Dat dachten we over 8 mei 2021 ook toen het naar 8 mei 2021 ging..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2021 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ohja? Letterlijk alle reacties uit dit topic na het uitstel van de laatste keer zijn voorzichtig. Ik zie geen enkel reactie waarin iemand vanuit gaat dat ie in mei 2021 vrijuit kon gaan. Werd er voorzichtig gehoopt? Ja, vast wel. Ik hoopte het ook. Maar destijds was het al bekend dat vaccinatie uitrol in 2021 zou beginnen en dat het krap zou worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2021 22:40 
 
Hardtraxx Veteran

Ik geloof ondertussen helemaal nergens meer in, nog 2 weken, nog 1 maand, nog 1 jaar, haha nog ff volhouden, haha weer verlengd lullenbijters gr.

Mja. !remindme 1 year
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2021 23:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Ik geloof ondertussen helemaal nergens meer in, nog 2 weken, nog 1 maand, nog 1 jaar, haha nog ff volhouden, haha weer verlengd lullenbijters gr.

Mja. !remindme 1 year


Dat is eerder jouw interpretatie. Vanaf het begin af aan werd al duidelijk gecommuniceerd dat het echt even gaat duren met dit virus. Bij iedere lockdown werd weer gewaarschuwd dat een verlenging mogelijk is of dat het zelfs aannemelijk is.

Maar ik snap je houding. Het is kut en we weten het allemaal niet meer hoe de situatie gaat lopen. Ik geef je geen ongelijk dat je er pessimistisch van bent geworden. Ik was erg positief dat we er dit jaar echt vanaf komen met de vaccins, maar dat vind ik maar spannend worden nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2021 09:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Logisch dat ze deze naar achteren wouden verplaatsen, ook gezien de plannen voor een noodfonds voor de evenementensector dat pas op 1 juli in zou gaan. Wel jammer, hopelijk kan het rond die tijd doorgang vinden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2021 11:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Logisch dat ze deze naar achteren wouden verplaatsen, ook gezien de plannen voor een noodfonds voor de evenementensector dat pas op 1 juli in zou gaan. Wel jammer, hopelijk kan het rond die tijd doorgang vinden!


Dat. En op dit moment worden er veel evenementen verplaatst naar het najaar, dus ik snap best dat Q het nog verder opschuift naar januari 2022 omdat het najaar al drukker gaat worden dan normaal mocht alles door kunnen gaan tegen die tijd.
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten