En hoe vaker het uitgesteld wordt, hoe minder tijd er is om zijn discografie in de breedte te kunnen horen. Er moet nu al extra tijd ingepland worden om electronic heartbreak te horen zonder dat het ten koste gaat van zijn andere tracks.wrote:Uberhaupt is het al een privilege om bijna zijn hele discografie te horen die avond want hij zou zowel nieuw als oud draaien.wrote:Hij heeft nu al genoeg nieuwe nummers om mij een geweldige avond te bezorgen. Ook wel redelijk wat waar ik nu een emotionele link mee heb gelegd dus het kan alleen maar een prachtige avond worden (geldt ook voor andere artiesten op de LU)
Who's going
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Erg zuur ook dat ik me heb laten vaccineren om sws hierbij te kunnen zijn, en dan moet ik straks misschien de booster gaan nemen omdat ik zonder die booster misschien er helemaal niet heen mag
. Erg deprimerend 
Grootste dilemma van de afgelopen jaren haha. En dat terwijl ik een onbevestigde besmetting, een bevestigde en een Janssen vaccin heb gehad.
Grootste dilemma van de afgelopen jaren haha. En dat terwijl ik een onbevestigde besmetting, een bevestigde en een Janssen vaccin heb gehad.
Pff helemaal voor niks jezelf en anderen beschermd 
Aah shit man gewoon jezelf en je familie beschermd, kut voor je!wrote:Erg zuur ook dat ik me heb laten vaccineren om sws hierbij te kunnen zijn,.
Pffff denk er niet zo diep over na manwrote:Erg zuur ook dat ik me heb laten vaccineren om sws hierbij te kunnen zijn, en dan moet ik straks misschien de booster gaan nemen omdat ik zonder die booster misschien er helemaal niet heen mag. Erg deprimerend
Jij denkt dat dit doorgaat in Januari?wrote:Erg zuur ook dat ik me heb laten vaccineren om sws hierbij te kunnen zijn, en dan moet ik straks misschien de booster gaan nemen omdat ik zonder die booster misschien er helemaal niet heen mag. Erg deprimerend
Zijn al die feesten die weer door worden geschoven toch nog ergens goed voor!
Nee en dat is het hem nou juistwrote:Jij denkt dat dit doorgaat in Januari?wrote:Erg zuur ook dat ik me heb laten vaccineren om sws hierbij te kunnen zijn, en dan moet ik straks misschien de booster gaan nemen omdat ik zonder die booster misschien er helemaal niet heen mag. Erg deprimerend
Ik zie niet in hoe ik m’n familie beschermd kan hebben als ik uiteindelijk alsnog besmet ben geraakt maar goed. T is geen Corona toppa hier
-
HHardtraxx Elite
- 2591 posts member since 2017
- last seen 16 minutes ago
Moet je je toch wat beter verdiepenwrote:Nee en dat is het hem nou juistwrote:Jij denkt dat dit doorgaat in Januari?wrote:Erg zuur ook dat ik me heb laten vaccineren om sws hierbij te kunnen zijn, en dan moet ik straks misschien de booster gaan nemen omdat ik zonder die booster misschien er helemaal niet heen mag. Erg deprimerend
Ik zie niet in hoe ik m’n familie beschermd kan hebben als ik uiteindelijk alsnog besmet ben geraakt maar goed. T is geen Corona toppa hier
En het is sowieso geen toppa maar topic
241 pagina's in het Corona topic waarvan 115 gevuld door onze Roy met studies, artikelen en (vage) theorieen maar onze Miwer komt hier meewrote:Moet je je toch wat beter verdiepen
OT: Naast ons als publiek hoe kut moet dit voor PN zijn zeg, geloof echt niet dat dit plaats gaat vinden in januari 2022
Ga helemaal stuk hier
Ongelooflijk kut voor PN idd. Ik zag dat ie alweer bezig was met nieuwe platen voor XQ, maar dat zal helaas verspilde stress zijn om het op tijd af te krijgen
Ongelooflijk kut voor PN idd. Ik zag dat ie alweer bezig was met nieuwe platen voor XQ, maar dat zal helaas verspilde stress zijn om het op tijd af te krijgen
-
RHardtraxxer
- 332 posts member since 2011
- last seen Jan 2022
Kunnen we deze niet gewoon in de lente doen xD
Gewoon kleinschalig festival 1 tent, lets go!
Ja ben het hier wel mee eens! Weinig hoop dat het eind deze maand wel kan.wrote:Kunnen we deze niet gewoon in de lente doen xD
Ik acht de kans aardig klein dat dit doorgaat na de 'gelekte' maatregelen die morgen worden besproken...
Als het aan mij zou liggen zou het doorgaan. Daar hebben we wat aan he.
Verzet naar 23 April, 13:00-23:00.
He-le-maal kut dit, overlapt nu met Hardfest (en PRSPCT XL).
He-le-maal kut dit, overlapt nu met Hardfest (en PRSPCT XL).
-
HHardtraxx Elite
Vind het moedig naar april verzetten. Maar wie weet 
Dit was te verwachten, maakt het natuurlijk niet minder teleurstellend natuurlijk. Ik denk dat April een goede zet is, dichtbij genoeg om er nog naar uit te kunnen kijken maar ook genoeg tijd voor versoepelingen. De manier waarop tijdens de persconferentie gesproken werd over de evenementen gaf mij in ieder geval goede hoop voor de nabije toekomst. We gaan het zien!
Hoe vervelend moet dit ook voor Phuture Noize zelf zijn, eindelijk je eigen XQ krijgen en het dan 3 keer uitgesteld zien worden.. Betekent wel dat dit een ongekende dag gaat worden wanneer het wel doorgaat.
En pluspunten naar het sowieso verplaatsen naar overdag!
Hoe vervelend moet dit ook voor Phuture Noize zelf zijn, eindelijk je eigen XQ krijgen en het dan 3 keer uitgesteld zien worden.. Betekent wel dat dit een ongekende dag gaat worden wanneer het wel doorgaat.
En pluspunten naar het sowieso verplaatsen naar overdag!
Dit is echt heel erg chill jawrote: En pluspunten naar het sowieso verplaatsen naar overdag!
-
HHardtraxx Elite
Dat is het enige positieve aan corona. Veel minder nacht feestenwrote:Dit is echt heel erg chill jawrote: En pluspunten naar het sowieso verplaatsen naar overdag!
Je vergeet de mensen die positief testen op corona.wrote: Dat is het enige positieve aan corona.
Ik ben stiekem wel blij met deze datum en tijdaanpassing. 
Wellicht ben ik tegen dan niet meer welkom indien het testen er uit gaan, en 1G of 2G wordt toegepast.wrote:Ik ben stiekem niet zo blij met deze datum en tijdaanpassing.![]()
Ik ga hier niet rancuneus over zijn, maar het valt nog maar te bezien of het geven van soortelijk evenement tegen dan al mogelijk is.
Hoop voor PN iig van wel.