Ik ookwrote:Ik ben stiekem wel blij met deze datum en tijdaanpassing.
Who's going
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
THardtraxxer
- 345 posts member since 2015
- last seen Jun 2026
Ik had liever gehad dat 't feest 's nachts was gebleven, zal nu een voetbalwedstrijd moeten missen nl., maar snap wel dat ze het naar overdag hebben gezet. Grotere kans dat het dan doorgaat natuurlijk. Laten we hopen dat dit de laatste verplaatsing is 
-
PHardtraxxer
- 626 posts member since 2012
- last seen Aug 2026
Kan iemand mij vertellen hoe ik eventueel nog aan kaarten kan komen? Ticketswap zegt dat er überhaupt geen tickets aangeboden worden.
Komt wel weer. Q-dance heeft de verkoop via TS tijdelijk gestopt tegen zwarthandel.wrote:Kan iemand mij vertellen hoe ik eventueel nog aan kaarten kan komen? Ticketswap zegt dat er überhaupt geen tickets aangeboden worden.
Iemand enig idee per wanneer ik eindelijk mijn kaart op Ticketswap kan zetten? Evenement is al over een maand. Vind het vrij grote onzin dat dit nog steeds niet kan.
Ik heb dus nog 1 kaartje dat ik wil verkopen (mag ook via PM).
Ik heb dus nog 1 kaartje dat ik wil verkopen (mag ook via PM).
Volgens mij kun je vanaf 1 april de kaarten op TS zetten.
Ik heb ook nog een kaart te koop! Moet nog gepersonaliseerd worden.
Komen nog wat tickets online via Q-dance door een aantal refunds zie ik op IG. Verkoop is vanaf donderdag 13:00 uur voor Dediqated members en zaterdag vanaf 13:00 uur vrije verkoop
-
GHardtraxxer
- 755 posts member since 2012
- last seen 1 day ago
Hier helaas ook een aantal kaarten te koop wegens een vergadering...
Voor orginele prijs beschikbaar (PM me)
Voor orginele prijs beschikbaar (PM me)
Ik ga niet heen maar ik deel toch graag mijn timetable voor de zaterdag en de zondag!
16:00 - 17:00 Krowdexx vs Physika
17:00 - 18:00 Dimitri K
18:00 - 19:00 Major Conspiracy
19:00 - 20:00 Barber
20:00 - 21:00 The Dark Horror
21:00 - 22:00 F.Noize
22:00 - 23:00 Partyraiser
23:00 - 00:00 Spitnoise
Verkeerde event?wrote:Ik ga niet heen maar ik deel toch graag mijn timetable voor de zaterdag en de zondag!
Ik heb je gereport voor trollenwrote:oh ja kut
Hoop nog wel op een line-up update. Silver bullet is nu bijvoorbeeld wel grijs gespeeld.
Hoe kom je daar bij? Album kwam uit in 2020, 2 jaar lang dus niets kunnen doen met dit albumwrote:Hoop nog wel op een line-up update. Silver bullet is nu bijvoorbeeld wel grijs gespeeld.
Ga er vanuit dat hij wel wat met 'Statues' gaat doen, wat dat ook moge zijn
Ik sta anders wel te poppelen om dit album live aan te horen inderdaad.wrote:Hoe kom je daar bij? Album kwam uit in 2020, 2 jaar lang dus niets kunnen doen met dit albumwrote:Hoop nog wel op een line-up update. Silver bullet is nu bijvoorbeeld wel grijs gespeeld.
Ik doelde op dat het voor mij niet nodig is om hier een speciale set op de tt van te maken. De platen komen uit 2020, prima album uiteraard, maar het hoeft geen speciale dedicated set te worden. Dan prefereer ik zoals anderen zeggen, statues, al weten we nog niet wat dit inhoud.wrote:Hoe kom je daar bij? Album kwam uit in 2020, 2 jaar lang dus niets kunnen doen met dit albumwrote:Hoop nog wel op een line-up update. Silver bullet is nu bijvoorbeeld wel grijs gespeeld.
Hoop dat hij vooral ook veel oudere nummers gaat draaien! En Silver Bullet nog niet live gehoord dus ook dat zou ik raag willen horen! Verwacht een grote mix van zowel nieuwe als oude nummers waarbij wat mij betreft de nadruk op wat oudere nummers mag liggen!wrote:Ik doelde op dat het voor mij niet nodig is om hier een speciale set op de tt van te maken. De platen komen uit 2020, prima album uiteraard, maar het hoeft geen speciale dedicated set te worden. Dan prefereer ik zoals anderen zeggen, statues, al weten we nog niet wat dit inhoud.wrote:Hoe kom je daar bij? Album kwam uit in 2020, 2 jaar lang dus niets kunnen doen met dit albumwrote:Hoop nog wel op een line-up update. Silver bullet is nu bijvoorbeeld wel grijs gespeeld.
Voor de oudere nummers staat er ook een set op de tt, namelijk; the pursuit. Daarin hoop ik inderdaad ook op platen als The one lie, Liberal, music rules the noize etc.wrote: Hoop dat hij vooral ook veel oudere nummers gaat draaien! En Silver Bullet nog niet live gehoord dus ook dat zou ik raag willen horen! Verwacht een grote mix van zowel nieuwe als oude nummers waarbij wat mij betreft de nadruk op wat oudere nummers mag liggen!
Je wil wel een speciale pursuit set, platen die je als het goed is dood hebt zien gedraaid worden rond 2017/2018, maar niet SB, dat bijna niet live is gedraaid?
Also, het is een xqlusive, het is niet of, maar kan ook en en zijn. Je kunt heus wel verwachten dat hij over de hele dag af en toe wat plaatjes meedraait met de andere DJ's.
Also, het is een xqlusive, het is niet of, maar kan ook en en zijn. Je kunt heus wel verwachten dat hij over de hele dag af en toe wat plaatjes meedraait met de andere DJ's.
Ik kan in vrede sterven als hij Coma Sleep er bij pakt
Dat is zijn speciaal aangekondigde set waarin hij een hoop oude platen erbij zou pakken toch? Dus ook van de tijd voor PoT? Zo had ik het in ieder geval begrepen. Anyway, zoals je zegt, het zal wel én én worden.wrote:speciale pursuit set
Hahahawrote:Je wil wel een speciale pursuit set, platen die je als het goed is dood hebt zien gedraaid worden rond 2017/2018, maar niet SB, dat bijna niet live is gedraaid?![]()
Persoonlijk zou ik graag nog eens Avenue Of Rendez-vous willen horen!