Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2020 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-dance die de omslagfoto op facebook veranderd naar de X-Qlusive van PN met datum en locatie als voorheen.

Dit zou zomaar een zit feest kunnen gaan worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2020 11:50 
 
Hardtraxx Veteran

Ja pleur heel gauw op. Als dit een zit feest wordt verkoop ik m'n ticket.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2020 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zitfeest zie ik ook niet zitten
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2020 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor zover ik weet zijn ze nog naar een mogelijke optie C aan het kijken, dus misschien is dat gewoon nog niet zeker. Laten we even rustig afwachten op meer informatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2020 13:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Ja pleur heel gauw op. Als dit een zit feest wordt verkoop ik m'n ticket.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2020 13:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik wacht nog liever 3 jaar op een ‘normale’ XQ Phuture Noize dan een aangepaste versie. Snap dat Q er het beste van probeert te maken maar ik denk dat de fans en Phuture Noize zelf hier niet op zitten te wachten tenzij ze kunnen garanderen dat er alsnog een normale versie gaat plaatsvinden in de toekomst wanneer het allemaal weer kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2020 14:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Q-dance die de omslagfoto op facebook veranderd naar de X-Qlusive van PN met datum en locatie als voorheen.

Dit zou zomaar een zit feest kunnen gaan worden


Vooralsnog gaan evenementen per september nog door. Omdat het feest nu officieel nog door gaat willen ze natuurlijk gewoon kaarten verkopen dus zullen ze daarvoor weer meer marketing moeten doen.

Betwijfel of het een zit feest wordt, verwacht maar dat wanneer de overheid bepaald dat 'normale' evenementen per september niet door kunnen gaan dat het feest alsnog gecanceld wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2020 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe kan dit een zit feest worden dan? Daar zullen toch al veel te veel tickets voor verkocht zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2020 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Hoe kan dit een zit feest worden dan? Daar zullen toch al veel te veel tickets voor verkocht zijn.

Verspreiden over meerdere dagen? Idk
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2020 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

genoeg ruimte op de tribune
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2020 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FransBezig schreef:
Ik wacht nog liever 3 jaar op een ‘normale’ XQ Phuture Noize dan een aangepaste versie. Snap dat Q er het beste van probeert te maken maar ik denk dat de fans en Phuture Noize zelf hier niet op zitten te wachten tenzij ze kunnen garanderen dat er alsnog een normale versie gaat plaatsvinden in de toekomst wanneer het allemaal weer kan.

Je loopt dan wel het risico dat Phuture Noize minder populair is in die tijd dan dat hij nu zou zijn en je het bij lange na niet uitverkocht krijgt. Dus ik verwacht dat dat niet echt een rendabele optie is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2020 12:35 
 
Hardtraxx Veteran

Ach, een zit concert past toch wel bij die luister muziek :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2020 12:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Liever dat het in aanzienlijk korte tijd doorgaat in een aangepaste vorm, dan het op de lange baan geschoven wordt en dan mogelijk niet meer doorgaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2020 14:28 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Q-dance die de omslagfoto op facebook veranderd naar de X-Qlusive van PN met datum en locatie als voorheen.

Dit zou zomaar een zit feest kunnen gaan worden


Die omslagfoto stond er al een paar maanden ;) . Je kreeg alleen een melding omdat we de Dominator livestream header eraf hadden gehaald.

Mbt het evenement: meer info volgt hopelijk spoedig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2020 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-dance schreef:
Martin Waus schreef:
Q-dance die de omslagfoto op facebook veranderd naar de X-Qlusive van PN met datum en locatie als voorheen.

Dit zou zomaar een zit feest kunnen gaan worden


Die omslagfoto stond er al een paar maanden ;) . Je kreeg alleen een melding omdat we de Dominator livestream header eraf hadden gehaald.

Mbt het evenement: meer info volgt hopelijk spoedig.


Duidelijkheid. Daar houden wij van. :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2020 09:21 
 
Hardtraxxer

Nou ben heel benieuwd of "plan c" zoals Phuture Noize het zelf noemt uitgevoerd kan worden.
Al hoop ik niet dat het weer een livestream is en dat het zoiets als het onderstaande is:

Het verplaatsen naar een andere venue (of toch AFAS), desnoods in 2 tijdsloten van 4 uur, middag/avond. Liefst heb je gewoon de 8 uur feest zoals het had moeten zijn. Als dat lukt zou het helemaal fantastisch zijn. Eigenlijk hetzelfde als bij Brennan Heart, hoe het in Duitsland gaat en hoe het is geweest bij Decibel voor hun livestream.

Hopelijk wordt er al iets bekend voor 1 september. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2020 23:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

B_Bass schreef:
Nou ben heel benieuwd of "plan c" zoals Phuture Noize het zelf noemt uitgevoerd kan worden.
Al hoop ik niet dat het weer een livestream is en dat het zoiets als het onderstaande is:

Het verplaatsen naar een andere venue (of toch AFAS), desnoods in 2 tijdsloten van 4 uur, middag/avond. Liefst heb je gewoon de 8 uur feest zoals het had moeten zijn. Als dat lukt zou het helemaal fantastisch zijn. Eigenlijk hetzelfde als bij Brennan Heart, hoe het in Duitsland gaat en hoe het is geweest bij Decibel voor hun livestream.

Hopelijk wordt er al iets bekend voor 1 september. :)


Of in de Ziggo en dan 2 zaterdagen ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2020 11:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

roy_ schreef:
B_Bass schreef:
Nou ben heel benieuwd of "plan c" zoals Phuture Noize het zelf noemt uitgevoerd kan worden.
Al hoop ik niet dat het weer een livestream is en dat het zoiets als het onderstaande is:

Het verplaatsen naar een andere venue (of toch AFAS), desnoods in 2 tijdsloten van 4 uur, middag/avond. Liefst heb je gewoon de 8 uur feest zoals het had moeten zijn. Als dat lukt zou het helemaal fantastisch zijn. Eigenlijk hetzelfde als bij Brennan Heart, hoe het in Duitsland gaat en hoe het is geweest bij Decibel voor hun livestream.

Hopelijk wordt er al iets bekend voor 1 september. :)


Of in de Ziggo en dan 2 zaterdagen ofzo


Ga er maar vanuit dat ze vanavond alle evenementen gewoon weer op 30 personen gooien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2020 12:20 
 
Hardtraxxer

TkTT schreef:
roy_ schreef:
B_Bass schreef:
Nou ben heel benieuwd of "plan c" zoals Phuture Noize het zelf noemt uitgevoerd kan worden.
Al hoop ik niet dat het weer een livestream is en dat het zoiets als het onderstaande is:

Het verplaatsen naar een andere venue (of toch AFAS), desnoods in 2 tijdsloten van 4 uur, middag/avond. Liefst heb je gewoon de 8 uur feest zoals het had moeten zijn. Als dat lukt zou het helemaal fantastisch zijn. Eigenlijk hetzelfde als bij Brennan Heart, hoe het in Duitsland gaat en hoe het is geweest bij Decibel voor hun livestream.

Hopelijk wordt er al iets bekend voor 1 september. :)


Of in de Ziggo en dan 2 zaterdagen ofzo


Ga er maar vanuit dat ze vanavond alle evenementen gewoon weer op 30 personen gooien!


Ja klopt. Diep van binnen is het ook wishful thinking, natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2020 14:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoorde het ook, dat het misschien een stream wordt. Nu hoop ik dat als feesten en festivals weer kunnen er alsnog wel een échte X-Qlusive Phuture Noize komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2020 14:52 
 
Hardtraxx Veteran

Denkeleda schreef:
Hoorde het ook, dat het misschien een stream wordt. Nu hoop ik dat als feesten en festivals weer kunnen er alsnog wel een échte X-Qlusive Phuture Noize komt.


Kan je ook vertellen waar je dit hebt gehoord en hoe diegene aan die info komt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2020 17:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een vriend van me kent iemand die bij/voor Q-Dance werkt. Die zei het tegen me vorige week. Maar ken ook niet alle ins en outs, alleen gehoord dat ze misschien een stream wilde opzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2020 19:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Denkeleda schreef:
Een vriend van me kent iemand die bij/voor Q-Dance werkt. Die zei het tegen me vorige week. Maar ken ook niet alle ins en outs, alleen gehoord dat ze misschien een stream wilde opzetten.


:sleep: :sleep:
Streams heeft iedereen wel gezien nu denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2020 13:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Met nog een kleine 3 weken te gaan hoop ik toch wel op een update van Q binnenkort. Natuurlijk vervelend dat de overheid niks heeft gezegd over evenementen na 1 September, daar moet volgende week dan wel meer duidelijkheid over komen lijkt me zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2020 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

David_ schreef:
Met nog een kleine 3 weken te gaan hoop ik toch wel op een update van Q binnenkort. Natuurlijk vervelend dat de overheid niks heeft gezegd over evenementen na 1 September, daar moet volgende week dan wel meer duidelijkheid over komen lijkt me zo.

Oh maar daar hebben Rutte en de Jonge gisteren tijdens die prutconferentie wel degelijk wat over gezegd. "Het gaat de verkeerde kant op met de cijfers miauw miauw" (helemaal niet overigens, alleen het aantal positieve testen neemt toe, de ziekenhuizen blijven zga leeg)

Het komt er op neer dat we de komende tijd nog niet op versoepelingen omtrent feestjes/uitgaan/festivals/evenementen kunnen rekenen. Het blijft op max 100 man en iedereen moet zitten en je mag niet meezingen.

Echt... Wanneer begint die staatsgreep? Let's fucking go.
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten